Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 112 ... 192 193
zomaareens

tiralongo gaat winnen vandaag

zomaareens

tiralongo gaat winnen vandaag

JimKro

Wel mooi dat door die nieuwe kopmanregel er zo veel mensen elke dag weer verleid worden om risico's te nemen.

JimKro

Wel mooi dat door die nieuwe kopmanregel er zo veel mensen elke dag weer verleid worden om risico's te nemen.

Poeksel

Zelfs als een Fraile meer kans maakt om te winnen dan een Quintana/Pinot/Yates lijkt zijn EV me lager, omdat zijn kans op top tien veel lager is. Dus een risico ("all in gaan") is het zeker.

Poeksel

Zelfs als een Fraile meer kans maakt om te winnen dan een Quintana/Pinot/Yates lijkt zijn EV me lager, omdat zijn kans op top tien veel lager is. Dus een risico ("all in gaan") is het zeker.

nasibal

Bij EV moet ik elke keer aan pokemon denken.

Icon

'@Jimkro, In eerste instantie vond ik die nieuwe kopman regel maar niks, maar ik begin er ook steeds meer de lol van in te zien.

nasibal

Bij EV moet ik elke keer aan pokemon denken.

Icon

'@Jimkro, In eerste instantie vond ik die nieuwe kopman regel maar niks, maar ik begin er ook steeds meer de lol van in te zien.

Kling

De ploegen van de topfavorieten zitten waarschijnlijk nog niet op het roze te wachten. Dat er andere renners voor de zege gaan strijden, is wat mij betreft dan ook zeer aannemelijk. Op gepaste afstand vechten de klassementsmannen hun eigen oorlogje vervolgens wel uit. Kortom: dit kan weleens de dag van Jan Hirt worden.

Kling

De ploegen van de topfavorieten zitten waarschijnlijk nog niet op het roze te wachten. Dat er andere renners voor de zege gaan strijden, is wat mij betreft dan ook zeer aannemelijk. Op gepaste afstand vechten de klassementsmannen hun eigen oorlogje vervolgens wel uit. Kortom: dit kan weleens de dag van Jan Hirt worden.

Sunrider

Astana zal er wel in willen vliegen vandaag, ik kies Tangert als kopman.

Sunrider

Astana zal er wel in willen vliegen vandaag, ik kies Tangert als kopman.

matey

Ik kies vandaag voor:

Yates (kopman)
Quintana
Nibali
Kruijswijk
Jungels
Pinot
Thomas
Zakarin
Fraile

(Dennis, Firsanov en Konrad krijgen rust vandaag ;-) )

matey

Ik kies vandaag voor:

Yates (kopman)
Quintana
Nibali
Kruijswijk
Jungels
Pinot
Thomas
Zakarin
Fraile

(Dennis, Firsanov en Konrad krijgen rust vandaag ;-) )

Noud89

Grappig, ik zit zelfs te twijfelen of ik Konrad geen kopman ga maken en anderen laten hem thuis.

Noud89

Grappig, ik zit zelfs te twijfelen of ik Konrad geen kopman ga maken en anderen laten hem thuis.

RubenVB

Ik heb in de eerste 3 etappes telkens de verkeerde kopman gekozen. Ik neem niet het risico voor Fraille, maar neem wel Costa mee i.p.v. Amador en Jungels. Jungels neem ik aan te lang voor deze eindklim en Amador moet blijven om vervolgens weg te worden gereden door de kopmannen.

Pinot(C)
Nibali
Mollema
Dumoulin
Rolland
Pozzovivo
Thomas
A.Yates
Costa

RubenVB

Ik heb in de eerste 3 etappes telkens de verkeerde kopman gekozen. Ik neem niet het risico voor Fraille, maar neem wel Costa mee i.p.v. Amador en Jungels. Jungels neem ik aan te lang voor deze eindklim en Amador moet blijven om vervolgens weg te worden gereden door de kopmannen.

Pinot(C)
Nibali
Mollema
Dumoulin
Rolland
Pozzovivo
Thomas
A.Yates
Costa

jort101

Hoe heet het team van wielerflits op scorito?

jort101

Hoe heet het team van wielerflits op scorito?

MorenoHofland38

Gelukkig ben ik niet de enige die steeds de verkeerde kopman heeft gekozen :D

Had Gaviria, Modolo, Ewan. Elke andere volgorde of 3x dezelfde was beter geweest volgens mij.

Vandaag blijven Amador en m'n vrienden van Astana (heb geen Cataldo, Tiralongo of Kangert) op de bank.

MorenoHofland38

Gelukkig ben ik niet de enige die steeds de verkeerde kopman heeft gekozen :D

Had Gaviria, Modolo, Ewan. Elke andere volgorde of 3x dezelfde was beter geweest volgens mij.

Vandaag blijven Amador en m'n vrienden van Astana (heb geen Cataldo, Tiralongo of Kangert) op de bank.

Ab Normaal

Hier ook één.
Ik had respectievelijk Gaviria, Ewan, Greipel als kopman. Slechter kon niet.
Als vluchters heb ik LL, Rui Costa, Cataldo en Fraile, maar durf geen van allen uit te spelen.
Ik ga maar voor Pinot.

1 2 ... 112 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.