Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 113 ... 192 193
Ab Normaal

Hier ook één.
Ik had respectievelijk Gaviria, Ewan, Greipel als kopman. Slechter kon niet.
Als vluchters heb ik LL, Rui Costa, Cataldo en Fraile, maar durf geen van allen uit te spelen.
Ik ga maar voor Pinot.

Jori

Toch wel heel interessant deze kopman regel:
1) volledige aanvaller,grote gok
2) kopmannen komen tegelijk aan en sprintje bepaalt volgorde
3) er wordt al verschil gemaakt op de berg

Denk dat Yates me hier een redelijk veilige gok lijkt, maar vind Pinot, Thomas en Pozzovivo ook nog erg interessant

Jori

Toch wel heel interessant deze kopman regel:
1) volledige aanvaller,grote gok
2) kopmannen komen tegelijk aan en sprintje bepaalt volgorde
3) er wordt al verschil gemaakt op de berg

Denk dat Yates me hier een redelijk veilige gok lijkt, maar vind Pinot, Thomas en Pozzovivo ook nog erg interessant

Knalerwtensoep

Dat is abnormaal slecht inderdaad.. evenals dit grapje...

Heb er zin in vandaag en verwacht Mollema bij de eerste 3.

Knalerwtensoep

Dat is abnormaal slecht inderdaad.. evenals dit grapje...

Heb er zin in vandaag en verwacht Mollema bij de eerste 3.

nederbelg

'@Moreno
Had 3x Gaviria, en uiteindelijk merk je dan toch dat de aanhouder wint ;-) Telkens ook Jungels in steun gezet, en die houd ik ook vandaag nog in mijn team.
Vandaag de kaart Landa getrokken, na lang twijfelen Yates toch eerder voor een dichte ereplaats. LL Sanchez (tegenvaller voorbije dagen, of was dat verstoppertje spelen?), Fraile en Woods ook nog niet durven uitspelen.

nederbelg

'@Moreno
Had 3x Gaviria, en uiteindelijk merk je dan toch dat de aanhouder wint ;-) Telkens ook Jungels in steun gezet, en die houd ik ook vandaag nog in mijn team.
Vandaag de kaart Landa getrokken, na lang twijfelen Yates toch eerder voor een dichte ereplaats. LL Sanchez (tegenvaller voorbije dagen, of was dat verstoppertje spelen?), Fraile en Woods ook nog niet durven uitspelen.

yoeri

Ik heb ook fout gegokt met de kopmannen: Gaviria, Gaviria en toen Modolo (net wanneer Gavaria wel moest blijven staan).

yoeri

Ik heb ook fout gegokt met de kopmannen: Gaviria, Gaviria en toen Modolo (net wanneer Gavaria wel moest blijven staan).

Kpenty

Ik ook wat fout gegokt met de kopmannen. Vooral etappe 2 gegokt dat de sprinters niet om de winst zouden spelen. Die andere 2 etappes beide Greipel gekozen waar etappe 3 gewoon pure pech was. Zonder die pech sprint Greipel naar plek 1 en anders sowieso plek 2.

Kpenty

Ik ook wat fout gegokt met de kopmannen. Vooral etappe 2 gegokt dat de sprinters niet om de winst zouden spelen. Die andere 2 etappes beide Greipel gekozen waar etappe 3 gewoon pure pech was. Zonder die pech sprint Greipel naar plek 1 en anders sowieso plek 2.

RubenVB

Ik verwacht een nieuwe vlucht van de dag op de eerste klim. Zo niet. Dan gaan de kopmannen voor de overwinning fietsen.

RubenVB

Ik verwacht een nieuwe vlucht van de dag op de eerste klim. Zo niet. Dan gaan de kopmannen voor de overwinning fietsen.

jort101

Gelukkig heb ik niet mijn aanvallers geselecteerd vandaag.

jort101

Gelukkig heb ik niet mijn aanvallers geselecteerd vandaag.

robotour

Voor vandaag zullen Landa, Thomas, Yates, Pozzovivo, Costa, Dumoulin, Pinot, Kruijswijk en Zakarin het moet doen. Landa als kopman.
Amador, Cataldo, Conrad, Dennis, Gasparotto, Jungels, Woods niet opgesteld.

robotour

Voor vandaag zullen Landa, Thomas, Yates, Pozzovivo, Costa, Dumoulin, Pinot, Kruijswijk en Zakarin het moet doen. Landa als kopman.
Amador, Cataldo, Conrad, Dennis, Gasparotto, Jungels, Woods niet opgesteld.

wesley1983

'@robotour: wat heb jij dan van sprinters, dat zijn al 16 namen dat je opnoemt.

wesley1983

'@robotour: wat heb jij dan van sprinters, dat zijn al 16 namen dat je opnoemt.

nasibal

Daar is hij dan. Jan Polanc. Uiteraard niet opgesteld vandaag.

nasibal

Daar is hij dan. Jan Polanc. Uiteraard niet opgesteld vandaag.

Monsalve

'@nasibal: Dat wordt ook lastig als het je 21e renner is

Monsalve

'@nasibal: Dat wordt ook lastig als het je 21e renner is

robotour

'@wesley gavriria, ewan, modolo en sbaragli. Maar 4 sprinters, omdat ik verwacht dat er na vandaag niet veel etappes in massasprints zullen gaan eindigen.

robotour

'@wesley gavriria, ewan, modolo en sbaragli. Maar 4 sprinters, omdat ik verwacht dat er na vandaag niet veel etappes in massasprints zullen gaan eindigen.

1 2 ... 113 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.