Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 115 ... 192 193
ditisdavid

Dennis was letterlijk de 1e renner die ik selecteerde, ergo: zekerheidjes bestaan niet. Gelukkig op het laatst Dumoulin erin gefietst dus is wel op te vangen.

vasnd

Ditisdavid: precies hetzelfde. Blij met keuze Dumoulin!

vasnd

Ditisdavid: precies hetzelfde. Blij met keuze Dumoulin!

TheStrikers

Vind het niet zo erg dat Dennis uit de Giro is. Scheelt weer keus,en beter voor Dumoulin heb ik ook in me team:p.

TheStrikers

Vind het niet zo erg dat Dennis uit de Giro is. Scheelt weer keus,en beter voor Dumoulin heb ik ook in me team:p.

nathancouw

Jammer van Dennis, net als David 1 van de eersten in mijn team voor zo een lage prijs. Ook nog is opgesteld vandaag en op gegokt! Zwarte dag..

nathancouw

Jammer van Dennis, net als David 1 van de eersten in mijn team voor zo een lage prijs. Ook nog is opgesteld vandaag en op gegokt! Zwarte dag..

Zadelpen

'@ monsalve

Maakt toch niet uit of ik greipel heb als ewan zou winnen? Wellicht bedoelen we het idd net iets anders, goed mogelijk haha.

Maar goed, dat is al weer dagen geleden. Op naar de etna! ;-)

Laatst gewijzigd
Zadelpen

'@ monsalve

Maakt toch niet uit of ik greipel heb als ewan zou winnen? Wellicht bedoelen we het idd net iets anders, goed mogelijk haha.

Maar goed, dat is al weer dagen geleden. Op naar de etna! ;-)

Laatst gewijzigd
fringale

samen met dennis, 200 zekere punten weg

fringale

samen met dennis, 200 zekere punten weg

nasibal

Kom op, pak die polanc terug!

nasibal

Kom op, pak die polanc terug!

nasibal

ik ga zitten huilen in een hoekje, tot morgen.

nasibal

ik ga zitten huilen in een hoekje, tot morgen.

WCEendT

Verkeerde kopman keuze, maar wel al mijn 9 renners bij eerste groep :).

WCEendT

Verkeerde kopman keuze, maar wel al mijn 9 renners bij eerste groep :).

fringale

Yates kopman en Konrad ipv Woods, dat zijn toch twee fouten...en Dennis kwijt een aderlating voor de tijdritten. Dag podium, hopelijk tot later.

fringale

Yates kopman en Konrad ipv Woods, dat zijn toch twee fouten...en Dennis kwijt een aderlating voor de tijdritten. Dag podium, hopelijk tot later.

jort101

Zeer tevreden voor vandaag. Op dit moment op plek 350e algemeen en 11e in Wielerflits forum.

jort101

Zeer tevreden voor vandaag. Op dit moment op plek 350e algemeen en 11e in Wielerflits forum.

timplify

Fuck, Zakarin niet opgesteld. Kan mezelf wel voor de kop slaan. Gelukkig het gokje met Cataldo i.p.v. Formolo wel goed uitgepakt.

timplify

Fuck, Zakarin niet opgesteld. Kan mezelf wel voor de kop slaan. Gelukkig het gokje met Cataldo i.p.v. Formolo wel goed uitgepakt.

jort101

Jungels in het roze, dus de mensen die hem niet opgesteld hebben zullen wel balen..

jort101

Jungels in het roze, dus de mensen die hem niet opgesteld hebben zullen wel balen..

1 2 ... 115 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.