Dennis was letterlijk de 1e renner die ik selecteerde, ergo: zekerheidjes bestaan niet. Gelukkig op het laatst Dumoulin erin gefietst dus is wel op te vangen.
vasnd
Ditisdavid: precies hetzelfde. Blij met keuze Dumoulin!
vasnd
Ditisdavid: precies hetzelfde. Blij met keuze Dumoulin!
TheStrikers
Vind het niet zo erg dat Dennis uit de Giro is. Scheelt weer keus,en beter voor Dumoulin heb ik ook in me team:p.
TheStrikers
Vind het niet zo erg dat Dennis uit de Giro is. Scheelt weer keus,en beter voor Dumoulin heb ik ook in me team:p.
nathancouw
Jammer van Dennis, net als David 1 van de eersten in mijn team voor zo een lage prijs. Ook nog is opgesteld vandaag en op gegokt! Zwarte dag..
nathancouw
Jammer van Dennis, net als David 1 van de eersten in mijn team voor zo een lage prijs. Ook nog is opgesteld vandaag en op gegokt! Zwarte dag..
Zadelpen
'@ monsalve
Maakt toch niet uit of ik greipel heb als ewan zou winnen? Wellicht bedoelen we het idd net iets anders, goed mogelijk haha.
Maar goed, dat is al weer dagen geleden. Op naar de etna! ;-)
Laatst gewijzigd
Zadelpen
'@ monsalve
Maakt toch niet uit of ik greipel heb als ewan zou winnen? Wellicht bedoelen we het idd net iets anders, goed mogelijk haha.
Maar goed, dat is al weer dagen geleden. Op naar de etna! ;-)
Laatst gewijzigd
fringale
samen met dennis, 200 zekere punten weg
fringale
samen met dennis, 200 zekere punten weg
nasibal
Kom op, pak die polanc terug!
nasibal
Kom op, pak die polanc terug!
nasibal
ik ga zitten huilen in een hoekje, tot morgen.
nasibal
ik ga zitten huilen in een hoekje, tot morgen.
WCEendT
Verkeerde kopman keuze, maar wel al mijn 9 renners bij eerste groep :).
WCEendT
Verkeerde kopman keuze, maar wel al mijn 9 renners bij eerste groep :).
fringale
Yates kopman en Konrad ipv Woods, dat zijn toch twee fouten...en Dennis kwijt een aderlating voor de tijdritten. Dag podium, hopelijk tot later.
fringale
Yates kopman en Konrad ipv Woods, dat zijn toch twee fouten...en Dennis kwijt een aderlating voor de tijdritten. Dag podium, hopelijk tot later.
jort101
Zeer tevreden voor vandaag. Op dit moment op plek 350e algemeen en 11e in Wielerflits forum.
jort101
Zeer tevreden voor vandaag. Op dit moment op plek 350e algemeen en 11e in Wielerflits forum.
timplify
Fuck, Zakarin niet opgesteld. Kan mezelf wel voor de kop slaan. Gelukkig het gokje met Cataldo i.p.v. Formolo wel goed uitgepakt.
timplify
Fuck, Zakarin niet opgesteld. Kan mezelf wel voor de kop slaan. Gelukkig het gokje met Cataldo i.p.v. Formolo wel goed uitgepakt.
jort101
Jungels in het roze, dus de mensen die hem niet opgesteld hebben zullen wel balen..
jort101
Jungels in het roze, dus de mensen die hem niet opgesteld hebben zullen wel balen..