Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 116 ... 192 193
Kpenty

Jungels niet opstellen was een grote fout.

Kpenty

Jungels niet opstellen was een grote fout.

nasibal

Mensen die Polanc niet opgesteld hebben zullen wel balen

nasibal

Mensen die Polanc niet opgesteld hebben zullen wel balen

WCEendT

'@Nasibal
Geen idee wie dat zou kunnen zijn, op wie doel je? :P

WCEendT

'@Nasibal
Geen idee wie dat zou kunnen zijn, op wie doel je? :P

jort101

'@nasi
Denk ik ook! :p

jort101

'@nasi
Denk ik ook! :p

ditisdavid

Maar 3 man in de toptien, het niet hebben van Thomas en Zakarin pakt vandaag slecht uit (maar de 3e week is nog ver). Gelukkig Pinot kopman gemaakt.

Kan overigens niet geloven dat je 9 man hebt die je hoger inschat dan Jungels, dan is je klimteam veel te breed. Waarvoor neem je hem dan mee?

ditisdavid

Maar 3 man in de toptien, het niet hebben van Thomas en Zakarin pakt vandaag slecht uit (maar de 3e week is nog ver). Gelukkig Pinot kopman gemaakt.

Kan overigens niet geloven dat je 9 man hebt die je hoger inschat dan Jungels, dan is je klimteam veel te breed. Waarvoor neem je hem dan mee?

Poeksel

'@nasibal: Ik heb Polanc niet, maar ik had Costa opgesteld voor het geval Polanc vandaag zou winnen en meteen de bergtrui zou pakken ;)

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@nasibal: Ik heb Polanc niet, maar ik had Costa opgesteld voor het geval Polanc vandaag zou winnen en meteen de bergtrui zou pakken ;)

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@ditisdavid: precies de reden waarom ik hem niet heb meegenomen. Vooralsnog geen goede keuze..

jsprunk

'@ditisdavid: precies de reden waarom ik hem niet heb meegenomen. Vooralsnog geen goede keuze..

RubenVB

Best goed gescoord, maar zoals vanochtend gezegd. Jungels zou dit niet aankunnen volgens mijn eigen woorden. Ik sla mij op mijn voorhoofd met platte hand. Kopman keuze met Pinot prima. #hadnogbetergekund

RubenVB

Best goed gescoord, maar zoals vanochtend gezegd. Jungels zou dit niet aankunnen volgens mijn eigen woorden. Ik sla mij op mijn voorhoofd met platte hand. Kopman keuze met Pinot prima. #hadnogbetergekund

Phoenix0000

Lekker ook om Nibali en Quintana erbij te hebben......

Phoenix0000

Lekker ook om Nibali en Quintana erbij te hebben......

jsprunk

Alle 9 renners in de top 20 :)
Costa ipv Kruijswijk en Gaviria ipv Landa had echter wel meer punten opgeleverd..

jsprunk

Alle 9 renners in de top 20 :)
Costa ipv Kruijswijk en Gaviria ipv Landa had echter wel meer punten opgeleverd..

Mooie_Mario

Redelijk goed gescoord en Pinot als kopman is goed uitgepakt. Ook slim om vanmorgen nog even 1 euro op Polanc te zetten. Levert me toch bijna 200 euro op.

Mooie_Mario

Redelijk goed gescoord en Pinot als kopman is goed uitgepakt. Ook slim om vanmorgen nog even 1 euro op Polanc te zetten. Levert me toch bijna 200 euro op.

ivo001

Balen dat Dennis nu al weg valt.
Rui Costa verliest 40s, maar pakt nog teampunten met Polanc.
Rosa op 13 minuten (!)

Pinot kopman was prima vandaag, thomas was nog net iets beter geweest. En ik baal nu al van het niet hebben van Zakarin :S

ivo001

Balen dat Dennis nu al weg valt.
Rui Costa verliest 40s, maar pakt nog teampunten met Polanc.
Rosa op 13 minuten (!)

Pinot kopman was prima vandaag, thomas was nog net iets beter geweest. En ik baal nu al van het niet hebben van Zakarin :S

nasibal

'@Poeksel

haha, meester tacticus ;)

1 2 ... 116 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.