Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 123 ... 192 193
WCEendT

Ewan (c), Yates, Mezgec, Edmondson, Savitsky, Bennett, Gaviria, Modolo, Ponzi.

Kijken of Ewan 4 uit 4 gaat halen, verliezen terwijl hij had kunnen/moeten winnen.

Jori

had ff van tevoren gezegd dat je Ewan koos, WCEendT. Dan had ik een andere kopman gekozen, Bennett ofzo,
Nu is Ewan vervloekt en teken ik al voor een 2e plaats!

Jori

had ff van tevoren gezegd dat je Ewan koos, WCEendT. Dan had ik een andere kopman gekozen, Bennett ofzo,
Nu is Ewan vervloekt en teken ik al voor een 2e plaats!

RubenVB

'@MorenoHofland38 Ik proost op het feit dat Bennet hersteld is en dat Savitsky wel eens top 10 gaat rijden! Teuns gaf voor de Etna aan dat het te zwaar was en dat hij 6 en 8 had omcirkeld. Kan het artikel niet meer terugvinden.

Edit: Dat doe ik wel met water, want ik werk op dit moment nog.

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@MorenoHofland38 Ik proost op het feit dat Bennet hersteld is en dat Savitsky wel eens top 10 gaat rijden! Teuns gaf voor de Etna aan dat het te zwaar was en dat hij 6 en 8 had omcirkeld. Kan het artikel niet meer terugvinden.

Edit: Dat doe ik wel met water, want ik werk op dit moment nog.

Laatst gewijzigd
Sharkdyl

Savitsky, man. Die komt bij niet meer vd bank af ben ik bang.
Zal je vandaag zien..

Sharkdyl

Savitsky, man. Die komt bij niet meer vd bank af ben ik bang.
Zal je vandaag zien..

wesley1983

'@sharkdyl: zelfde hier, enigste miskoop tot nu maar hoop nog altijd dat hij erdoor komt. Dennis zie ik niet als miskoop omdat dit brute pech was.

wesley1983

'@sharkdyl: zelfde hier, enigste miskoop tot nu maar hoop nog altijd dat hij erdoor komt. Dennis zie ik niet als miskoop omdat dit brute pech was.

jsprunk

Savitsky was zondag wel aanwezig in de pelotonsprint, dus krijgt van mij nog een kans, in tegenstelling tot Bennati.
Bennett heb ik ook maar laten staan: Pelluchi is gisteren zwaar geschaafd als laatste over de streep gekomen, dus daar kan ze sowieso niet voor. Selig zou nog kunnen, maar dan heb ik pech.

jsprunk

Savitsky was zondag wel aanwezig in de pelotonsprint, dus krijgt van mij nog een kans, in tegenstelling tot Bennati.
Bennett heb ik ook maar laten staan: Pelluchi is gisteren zwaar geschaafd als laatste over de streep gekomen, dus daar kan ze sowieso niet voor. Selig zou nog kunnen, maar dan heb ik pech.

nasibal

Kak Pibernik niet opgesteld ;)

nasibal

Kak Pibernik niet opgesteld ;)

WCEendT

Hahhahahhaahahahahhaa

WCEendT

Hahhahahhaahahahahhaa

WCEendT

Ewan man man man wat een bagger sprint weer dit.

WCEendT

Ewan man man man wat een bagger sprint weer dit.

nasibal

Ewan als kopman (vanmorgen nog even gewisseld voor Greipel). Wil nog niet vlotten bij mijn kopmannen. Sterke sprint van Bauhaus.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ewan als kopman (vanmorgen nog even gewisseld voor Greipel). Wil nog niet vlotten bij mijn kopmannen. Sterke sprint van Bauhaus.

Laatst gewijzigd
jort101

Blij dat ik ewan niet gekozen heb in m'n team. Bakt er nog niet zo veel van

jort101

Blij dat ik ewan niet gekozen heb in m'n team. Bakt er nog niet zo veel van

WCEendT

Moet hoop gebeuren wil mijn poultje niet de prullenbak in kunnen :P.

WCEendT

Moet hoop gebeuren wil mijn poultje niet de prullenbak in kunnen :P.

Crashtester

Hier ook Ewan als kopman. :(

Crashtester

Hier ook Ewan als kopman. :(

1 2 ... 123 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.