Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 124 ... 192 193
raymankapeens

Haha en wederom de verkeerde kopman gekozen

raymankapeens

Haha en wederom de verkeerde kopman gekozen

Kpenty

Gibbons wel een gemiste kans door die niet in mijn selectie op te nemen.

Kpenty

Gibbons wel een gemiste kans door die niet in mijn selectie op te nemen.

nasibal

Die Sbaragli is zn geld trouwens ook redelijk waar aan het maken.

nasibal

Die Sbaragli is zn geld trouwens ook redelijk waar aan het maken.

dnizzz

eindelijk een keer de juiste kopman..
al wordt het met mijn team echt hopen op wonderen haha

dnizzz

eindelijk een keer de juiste kopman..
al wordt het met mijn team echt hopen op wonderen haha

Ab Normaal

Hahaha, Ewan als kopman. Iedere keer de slechtst mogelijke van de drie opgesteld.
wat is Scorito toch eigenlijk ook gewoon een kut spel.

Ab Normaal

Hahaha, Ewan als kopman. Iedere keer de slechtst mogelijke van de drie opgesteld.
wat is Scorito toch eigenlijk ook gewoon een kut spel.

fringale

'@raymankapees : hier ook, Ewan, alweer geflopt...en blijkbaar had ik met Nizzolo en Modolo nog kansen om te floppen

Laatst gewijzigd
fringale

'@raymankapees : hier ook, Ewan, alweer geflopt...en blijkbaar had ik met Nizzolo en Modolo nog kansen om te floppen

Laatst gewijzigd
nasibal

Ben benieuwd wie jullie als kopmannen hadden gehad als je 3 vaste kopmannen had moeten hebben. Bij mij waren dat Gaviria, Quintana en Yates geweest. Het ironische is nu echter dat ik nu Gaviria slechts 1 keer als kopman heb uitgespeeld, en dan ook nog eens in die beroerde 1e etappe.

nasibal

Ben benieuwd wie jullie als kopmannen hadden gehad als je 3 vaste kopmannen had moeten hebben. Bij mij waren dat Gaviria, Quintana en Yates geweest. Het ironische is nu echter dat ik nu Gaviria slechts 1 keer als kopman heb uitgespeeld, en dan ook nog eens in die beroerde 1e etappe.

Kpenty

Mijne toch wel Greipel, Yates en Dumoulin gok ik. Had ik voor de sprints een goede. En voor de bergen, punch en tijdrit ook wel redelijke kopmannen gehad.

Kpenty

Mijne toch wel Greipel, Yates en Dumoulin gok ik. Had ik voor de sprints een goede. En voor de bergen, punch en tijdrit ook wel redelijke kopmannen gehad.

Ab Normaal

Bij mij Gaviria, Pinot en Quintana.

Ab Normaal

Bij mij Gaviria, Pinot en Quintana.

Kirsipuu

Dat Nizzolo niet goed zou zijn is geen verrassing met zijn voorbereiding, maar wat valt Modolo tegen zeg. Had ik juist hoge verwachtingen van na zijn voorjaar.

Krijg je punten voor die mooie inspanning van Pibernik? ;)

Kirsipuu

Dat Nizzolo niet goed zou zijn is geen verrassing met zijn voorbereiding, maar wat valt Modolo tegen zeg. Had ik juist hoge verwachtingen van na zijn voorjaar.

Krijg je punten voor die mooie inspanning van Pibernik? ;)

WCEendT

'@Nasibal
Quintana, Dennis, Ewan.

WCEendT

'@Nasibal
Quintana, Dennis, Ewan.

arviidd

Ik ben blij met mijn keuze om van de 3 grote sprinters: Greipel, Gaviria en Ewan , Ewan heb thuis gelaten.

arviidd

Ik ben blij met mijn keuze om van de 3 grote sprinters: Greipel, Gaviria en Ewan , Ewan heb thuis gelaten.

ONCE

Ik had gaviria sws als sprintkopman genomen. Voor de rest had ik een keuze willen maken tussen pinot, dumoulin. Quintana en yates. Quintana en yates was iig geen combi optie ivm tijdritten.
Maargoed vandaag ook weer de verkeerde uitgespeeld nl ewan. Nog maar 1x de juiste keuze gemaakt deze Giro.

1 2 ... 124 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.