Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 125 ... 192 193
ONCE

Ik had gaviria sws als sprintkopman genomen. Voor de rest had ik een keuze willen maken tussen pinot, dumoulin. Quintana en yates. Quintana en yates was iig geen combi optie ivm tijdritten.
Maargoed vandaag ook weer de verkeerde uitgespeeld nl ewan. Nog maar 1x de juiste keuze gemaakt deze Giro.

fringale

'@nasibal : daar zeg je zoiets, bij was het ook Gaviria geweest (wat ik dan in rit zou beklaagd hebben allicht), maar dan Dumoulin en Yates

fringale

'@nasibal : daar zeg je zoiets, bij was het ook Gaviria geweest (wat ik dan in rit zou beklaagd hebben allicht), maar dan Dumoulin en Yates

fringale

In het vervolg pak ik gewoon Sabargli als kopman, dat is dan een zekerheid van 2 x 30 punten

fringale

In het vervolg pak ik gewoon Sabargli als kopman, dat is dan een zekerheid van 2 x 30 punten

wesley1983

Zat Ewan tussen 10 en 20 eigenlijk? Bauhaus en Gibbons echte koopjes deze giro!

wesley1983

Zat Ewan tussen 10 en 20 eigenlijk? Bauhaus en Gibbons echte koopjes deze giro!

Ab Normaal

Modolo 77e.
Sprint niet eens mee. Is die ziek of zo?

Ab Normaal

Modolo 77e.
Sprint niet eens mee. Is die ziek of zo?

Icon

Man man man, les van deze etappe, maak de man kopman die ook een sterk team om zich heen heeft. Ewan stelt me weer diep teleur.

Icon

Man man man, les van deze etappe, maak de man kopman die ook een sterk team om zich heen heeft. Ewan stelt me weer diep teleur.

Prime

Ewan niet eens top20, gaat van kwaad naar erger met mijn kopmannen...

Prime

Ewan niet eens top20, gaat van kwaad naar erger met mijn kopmannen...

jort101

Kuznetsov ook 11e. Pakt toch wel z'n puntjes met 3 keer top 20.

jort101

Kuznetsov ook 11e. Pakt toch wel z'n puntjes met 3 keer top 20.

Klootje Kriekeljon

Prima dagje hier voor iemand met zowat geen sprinters.

Klootje Kriekeljon

Prima dagje hier voor iemand met zowat geen sprinters.

ONCE

Ewan 23e. Dus 50 punten misgelopen. Duur dagje

ONCE

Ewan 23e. Dus 50 punten misgelopen. Duur dagje

Ab Normaal

Gibbons en Bennett ook niet opgesteld, combi gemaakt van aanvaller en sprinters en net deze twee niet opgesteld.
Ben er al klaar mee. Succes allen, ik doe met de tour wel weer mee. But spel.

Ab Normaal

Gibbons en Bennett ook niet opgesteld, combi gemaakt van aanvaller en sprinters en net deze twee niet opgesteld.
Ben er al klaar mee. Succes allen, ik doe met de tour wel weer mee. But spel.

Klootje Kriekeljon

Eergister nog bij de laatste 20 van de WF-poule. Nu bij de eerste 50. Het kan verkeren.

Klootje Kriekeljon

Eergister nog bij de laatste 20 van de WF-poule. Nu bij de eerste 50. Het kan verkeren.

vasnd

'@nasi dit vind ik nu al het leukste aan deze Giro-Scorito. El-ke-dag twijfelen en kiezen op gut feeling en de nietszeggende 'vorm van de dag'. Ik heb Greipel en Ewan niet meegenomen, precies om die gedachtengang van de keuze van de dag te vermijden. Ik heb me 1x laten verleiden Modolo te kiezen en dat is ook meteen mijn laatste keer. Bergop zal het, afgezien van een resurrectie ala Nibali, stabieler zijn. Mijn selectie is met die reden dan ook kopzwaar wbt klassement.
Nu bungel ik ergens aan de onderkant van de middenmoot, dus echt vlekkeloos loopt het niet niet mede door Tsatevich, Mezgec, Bilbao en Modolo/Nizzolo, maar toch. Benieuwd naar de 2e helft.

vasnd

'@nasi dit vind ik nu al het leukste aan deze Giro-Scorito. El-ke-dag twijfelen en kiezen op gut feeling en de nietszeggende 'vorm van de dag'. Ik heb Greipel en Ewan niet meegenomen, precies om die gedachtengang van de keuze van de dag te vermijden. Ik heb me 1x laten verleiden Modolo te kiezen en dat is ook meteen mijn laatste keer. Bergop zal het, afgezien van een resurrectie ala Nibali, stabieler zijn. Mijn selectie is met die reden dan ook kopzwaar wbt klassement.
Nu bungel ik ergens aan de onderkant van de middenmoot, dus echt vlekkeloos loopt het niet niet mede door Tsatevich, Mezgec, Bilbao en Modolo/Nizzolo, maar toch. Benieuwd naar de 2e helft.

1 2 ... 125 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.