Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 130 ... 192 193
Jelmerbelkin

Morgen neem ik sowieso mee:
Yates, Thomas, Gaviria (truipunten en evt etappepunten), Costa (c), Woods, Pinot, Dunoulin. Voor de laatste 2 plaatsen twijfel ik tussen Dumoulin, Pozzovivo, Sbaragli en Amador. Dumoulin zou tussen plek 6 en 20 kunnen eindigen maar zie ik niet meedoen om de ereplekken. Pozzovivo acht ik in staat om voor de etappe te gaan. Sbaragli, wanneer er op de klimmetjes niet hard genoeg wordt doorgetrokken en evt teampunten van haas/fraile. Amador: zelfde verhaal als dumoulin. Aangezien ik nog niet echt lekker bezig ben, neig ik naar Pozzo en Sbaragli

Jelmerbelkin

Morgen neem ik sowieso mee:
Yates, Thomas, Gaviria (truipunten en evt etappepunten), Costa (c), Woods, Pinot, Dunoulin. Voor de laatste 2 plaatsen twijfel ik tussen Dumoulin, Pozzovivo, Sbaragli en Amador. Dumoulin zou tussen plek 6 en 20 kunnen eindigen maar zie ik niet meedoen om de ereplekken. Pozzovivo acht ik in staat om voor de etappe te gaan. Sbaragli, wanneer er op de klimmetjes niet hard genoeg wordt doorgetrokken en evt teampunten van haas/fraile. Amador: zelfde verhaal als dumoulin. Aangezien ik nog niet echt lekker bezig ben, neig ik naar Pozzo en Sbaragli

yoeri

Mijn team voor morgen:
Gaviria (c)
Dumoulin
Mollema
Yates
Jungels
van Garderen
Zakarin
Bilbao
Woods

Twijfel nog om iemand te wisselen voor Formolo of Modolo. Maar Modolo lijkt heel slecht in vorm te zijn. Heb ook nog Quintana, Kruijswijk, Carthy en Nibali op de bank.

yoeri

Mijn team voor morgen:
Gaviria (c)
Dumoulin
Mollema
Yates
Jungels
van Garderen
Zakarin
Bilbao
Woods

Twijfel nog om iemand te wisselen voor Formolo of Modolo. Maar Modolo lijkt heel slecht in vorm te zijn. Heb ook nog Quintana, Kruijswijk, Carthy en Nibali op de bank.

ONCE

Heb teveel keus voor morgen. Mollema, Woods en Modolo vooralsnog op bankie. Kopman of Haas of Costa. Moelijk allemaal weer

ONCE

Heb teveel keus voor morgen. Mollema, Woods en Modolo vooralsnog op bankie. Kopman of Haas of Costa. Moelijk allemaal weer

ivo001

4/4 sprintetappes de verkeerde kopmannen gekozen uit greipel/gaviria/ewan....

Voor morgen een mooie selectie:
Haas (C)
Costa
Woods
LLS
Cataldo
Pinot
Thomas
Pozzovivo
Gaviria/Rosa

Wil graag Rosa opstellen, maar weet niet zo goed wie ik eruit moet halen.
Gaviria krijgt waarschijnlijk 8 punten voor rode trui, en 11p voor wit en blauw van jungels, wat gelijk staat aan top 11. En dan heeft hij zelf een kleine kans om morgen nog mee te doen.

Laatst gewijzigd
ivo001

4/4 sprintetappes de verkeerde kopmannen gekozen uit greipel/gaviria/ewan....

Voor morgen een mooie selectie:
Haas (C)
Costa
Woods
LLS
Cataldo
Pinot
Thomas
Pozzovivo
Gaviria/Rosa

Wil graag Rosa opstellen, maar weet niet zo goed wie ik eruit moet halen.
Gaviria krijgt waarschijnlijk 8 punten voor rode trui, en 11p voor wit en blauw van jungels, wat gelijk staat aan top 11. En dan heeft hij zelf een kleine kans om morgen nog mee te doen.

Laatst gewijzigd
klumper

Heb nu voor morgen:

Haas (c)
Yates
Pinot
Thomas
Dumoulin
Zakarin
Ll Sanchez
Bilbao
Fraile

Twijfel nog, heb Gaviria, Kelderman, Kruiswijk, Quintana en Modolo nog achter de hand.

klumper

Heb nu voor morgen:

Haas (c)
Yates
Pinot
Thomas
Dumoulin
Zakarin
Ll Sanchez
Bilbao
Fraile

Twijfel nog, heb Gaviria, Kelderman, Kruiswijk, Quintana en Modolo nog achter de hand.

Jelle van der Linden

Mijn selectie voor morgen:
- Woods (C)
- Haas
- Molard
- Costa
- Pozzovivo
- Yates
- Thomas
- Dumoulin
- Pinot

Vond de keuze voor kopman heel lastig, maar gok dan toch op Woods (omdat die toch veel minder wordt geselecteerd als Haas, dus ga voor de verrasing)
Wil Gaviria er ook graag inzetten (want haalt als ik het goed hebt geteld toch automatisch 18 punten), maar durf er eigenlijk niemand uit te halen, dus laat het maar zo, voordat ik spijt krijg

Jelle van der Linden

Mijn selectie voor morgen:
- Woods (C)
- Haas
- Molard
- Costa
- Pozzovivo
- Yates
- Thomas
- Dumoulin
- Pinot

Vond de keuze voor kopman heel lastig, maar gok dan toch op Woods (omdat die toch veel minder wordt geselecteerd als Haas, dus ga voor de verrasing)
Wil Gaviria er ook graag inzetten (want haalt als ik het goed hebt geteld toch automatisch 18 punten), maar durf er eigenlijk niemand uit te halen, dus laat het maar zo, voordat ik spijt krijg

jort101

Ik kijk nooit naar anderen, gewoon degene kopman maken die jij het best vind..

jort101

Ik kijk nooit naar anderen, gewoon degene kopman maken die jij het best vind..

Stuff

Ik lees mensen over Nizzolo twijfelen. Bij de liveticker van Sporza kwam vandaag voorbij dat hij met allergieën en astma rondreed. Die zou ik dus lekker niet opstellen.

Stuff

Ik lees mensen over Nizzolo twijfelen. Bij de liveticker van Sporza kwam vandaag voorbij dat hij met allergieën en astma rondreed. Die zou ik dus lekker niet opstellen.

WCEendT

'@Stuff
Als er serieus iemand twijfelt over Nizzolo dan heeft diegene niet de uitzendingen gekeken vandaag en gister.

WCEendT

'@Stuff
Als er serieus iemand twijfelt over Nizzolo dan heeft diegene niet de uitzendingen gekeken vandaag en gister.

IL DON

'@jsprunk

Donders, je hebt gelijk. Dat was ik even vergeten. Dan houd ik Gaviria in mijn team (zul je zien dat een vluchtgroep wegblijft en Jungels zijn roze trui verliest). Ik twijfel over Cataldo,die had ik met de Etna niet mee en dat deed pijn. Ik had hem aanvankelijk voor deze rit niet mee, maar hij is volgens mij is hij prima in orde en mijn gevoel zegt dat hij het goed gaat doen. En je wilt hem niet weer missen. Maar ik weet ook eigenlijk niet wie ik er dan uit moet halen. Ik ga er nog een ei op leggen :D

IL DON

'@jsprunk

Donders, je hebt gelijk. Dat was ik even vergeten. Dan houd ik Gaviria in mijn team (zul je zien dat een vluchtgroep wegblijft en Jungels zijn roze trui verliest). Ik twijfel over Cataldo,die had ik met de Etna niet mee en dat deed pijn. Ik had hem aanvankelijk voor deze rit niet mee, maar hij is volgens mij is hij prima in orde en mijn gevoel zegt dat hij het goed gaat doen. En je wilt hem niet weer missen. Maar ik weet ook eigenlijk niet wie ik er dan uit moet halen. Ik ga er nog een ei op leggen :D

WCEendT

Naampje voor morgen: Tom Jelte Slagter!

Benieuwd wat hij kan, zal hij dan eindelijk zijn carrière opnieuw leven in blazen?

WCEendT

Naampje voor morgen: Tom Jelte Slagter!

Benieuwd wat hij kan, zal hij dan eindelijk zijn carrière opnieuw leven in blazen?

madeks

Met de Boni's is het wel interessant voor de klassementsmannen.
Er zullen toch jongens die op 10 seconde staan die het roze wel willen veroveren

madeks

Met de Boni's is het wel interessant voor de klassementsmannen.
Er zullen toch jongens die op 10 seconde staan die het roze wel willen veroveren

gesink/dekker

T. Dumoulin
G. Thomas
G. Visconti
P. Bilbao
F. Gaviria
S. Modolo
J. Stuyven
R. Molard
M. Woods
Reservebank: Pozzovivo, Yates, Pinot, Konrad en Busato

Lastig te voorspellen. Wat verwachten jullie van Visconti, Bilbao, Modolo en Molard? Mag Visconti voor zichzelf rijden? Is Bilbao de uitgesproken kopman voor Astana deze rit? Is het te zwaar voor Modolo (vandaag 77ste)?

1 2 ... 130 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.