T. Dumoulin
G. Thomas
G. Visconti
P. Bilbao
F. Gaviria
S. Modolo
J. Stuyven
R. Molard
M. Woods
Reservebank: Pozzovivo, Yates, Pinot, Konrad en Busato
Lastig te voorspellen. Wat verwachten jullie van Visconti, Bilbao, Modolo en Molard? Mag Visconti voor zichzelf rijden? Is Bilbao de uitgesproken kopman voor Astana deze rit? Is het te zwaar voor Modolo (vandaag 77ste)?
Ik had Battaglin ook graag gehad hoor, maar uiteindelijk had ik geen plek voor 'm. Ik merk dat ik in dit soort etappes toch iets minder geschikte renners heb dan anderen.
Yates, Pinot, Kelderman, Costa, LL Sanchez, Bilbao en Sbaragli moeten het voor mij gaan doen. En dan heb ik nog Gaviria en Richeze voor een paar teampunten hopelijk. Ik denk niet dat Modolo of Pozzovivo top 12 gaan rijden hier.
Ik had Battaglin ook graag gehad hoor, maar uiteindelijk had ik geen plek voor 'm. Ik merk dat ik in dit soort etappes toch iets minder geschikte renners heb dan anderen.
Yates, Pinot, Kelderman, Costa, LL Sanchez, Bilbao en Sbaragli moeten het voor mij gaan doen. En dan heb ik nog Gaviria en Richeze voor een paar teampunten hopelijk. Ik denk niet dat Modolo of Pozzovivo top 12 gaan rijden hier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.