Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 149 ... 192 193
nasibal

Hij zal idd wel 8e worden aangezien ik hem als kopman speel.

wesley1983

Team voor morgen: Quintana (c), Nibali, Yates, Jungels, Pinot, Thomas, Zakarin, Pozzovivo en Amador.
Mensen met Rolland in hun ploeg en iets goed hebben te maken in het klassement raad ik gewoon aan om hem kopman te spelen, jammer genoeg heb ik hem niet in mijn team.

wesley1983

Team voor morgen: Quintana (c), Nibali, Yates, Jungels, Pinot, Thomas, Zakarin, Pozzovivo en Amador.
Mensen met Rolland in hun ploeg en iets goed hebben te maken in het klassement raad ik gewoon aan om hem kopman te spelen, jammer genoeg heb ik hem niet in mijn team.

fringale

'@nasibal : zou je dan iemand anders kopman willen maken alsjeblief

fringale

'@nasibal : zou je dan iemand anders kopman willen maken alsjeblief

Stuff

En ik ga morgen het volgende spelen:

Quintana
Kruijswijk
Yates
Jungels
Pinot
Thomas
TJ van Garderen (ben benieuwd)
Zakarin
Amador

Kopman waarschijnlijk veilig Quintana, maar ik neig ook nog naar Zakarin...

Stuff

En ik ga morgen het volgende spelen:

Quintana
Kruijswijk
Yates
Jungels
Pinot
Thomas
TJ van Garderen (ben benieuwd)
Zakarin
Amador

Kopman waarschijnlijk veilig Quintana, maar ik neig ook nog naar Zakarin...

wesley1983

'@ stuff: Nibali-Pozzovivo vs Kruijswijk-Tj dus :-)

wesley1983

'@ stuff: Nibali-Pozzovivo vs Kruijswijk-Tj dus :-)

shyguy

Ik speel morgen Landa uit als captain. Kijken of ik de stijgende lijn kan doortrekken.
Verder:
Nibali
Kruijswijk
Yates
Jungels
Dumoulin
Pinot
Thomas
Formolo

shyguy

Ik speel morgen Landa uit als captain. Kijken of ik de stijgende lijn kan doortrekken.
Verder:
Nibali
Kruijswijk
Yates
Jungels
Dumoulin
Pinot
Thomas
Formolo

madeks

Is het morgen wat voor Costa, in principe geen klassementsman maar staat nog maar op 46 seconde.
Alternatief is Cataldo die me bergop toch beter is dan verwacht.

madeks

Is het morgen wat voor Costa, in principe geen klassementsman maar staat nog maar op 46 seconde.
Alternatief is Cataldo die me bergop toch beter is dan verwacht.

Geurtje

Opstelling voor de Blockhaus:

Quintana
Kruijswijk
Nibali
Pinot
Thomas
Dumoulin
Jungels
Yates
.........

reichenbach,henao,elissonde,sanchez of visconti. 1 naam nog.... Ik zou het niet weten

Geurtje

Opstelling voor de Blockhaus:

Quintana
Kruijswijk
Nibali
Pinot
Thomas
Dumoulin
Jungels
Yates
.........

reichenbach,henao,elissonde,sanchez of visconti. 1 naam nog.... Ik zou het niet weten

klumper

Mijn team:

Quintana
Pinot
Thomas
Yates
Zakarin
Kruiswijk
Dumoulin
Kelderman
Fraile

klumper

Mijn team:

Quintana
Pinot
Thomas
Yates
Zakarin
Kruiswijk
Dumoulin
Kelderman
Fraile

Jori

Aiaiai, had me veel op deze giro verheugd met nogal wat onderzoek maar zit er toch flink naast met enkele namen. Mss dan toch maar wat meer genieten van de koers ipv krampachtig de namen van je teampje op de tv te zoeken :)
Rui Costa, Savitsky, Kuznetsov lijken dure fouten en de gehypte mannen Gibbons, Woods maken het toch meer dan waar. Jungels slaat mijn team ook helemaal mank met zijn nu al vele punten. Ook een Battaglin die ik teveel aan de vorige Giro heb gespiegeld lijkt een must, Stuyven die het heel leuk doet en dan de falende kopman keuzes (vanaf Etappe 5 Ewan, Costa, Greipel, G), al vallen de laatste 2 natuurlijk nog wel beetje mee.
Teruggezakt naar plek 1674 totaal, nu maar hopen op wat betere dagen, al is mijn team wel wat zwakjes voor de bergen

Laatst gewijzigd
Jori

Aiaiai, had me veel op deze giro verheugd met nogal wat onderzoek maar zit er toch flink naast met enkele namen. Mss dan toch maar wat meer genieten van de koers ipv krampachtig de namen van je teampje op de tv te zoeken :)
Rui Costa, Savitsky, Kuznetsov lijken dure fouten en de gehypte mannen Gibbons, Woods maken het toch meer dan waar. Jungels slaat mijn team ook helemaal mank met zijn nu al vele punten. Ook een Battaglin die ik teveel aan de vorige Giro heb gespiegeld lijkt een must, Stuyven die het heel leuk doet en dan de falende kopman keuzes (vanaf Etappe 5 Ewan, Costa, Greipel, G), al vallen de laatste 2 natuurlijk nog wel beetje mee.
Teruggezakt naar plek 1674 totaal, nu maar hopen op wat betere dagen, al is mijn team wel wat zwakjes voor de bergen

Laatst gewijzigd
timoo

Mijn team:

quintana
Yates
landa
thomas
pinot
zakarin
pozzovivo

voor de Laatste twee plekken moet ik nog kiezen tussen amador,cataldo, jungels en formolo

timoo

Mijn team:

quintana
Yates
landa
thomas
pinot
zakarin
pozzovivo

voor de Laatste twee plekken moet ik nog kiezen tussen amador,cataldo, jungels en formolo

city17

Dombrowski gaat het doen morgen.

city17

Dombrowski gaat het doen morgen.

Luuuuuuukk

Heb voor morgen Kruijswijk, Dumoulin, Pinot, Thomas, Zakarin, Van Garderen, Yates, Jungels & Pozzovivo vooralsnog. Wil graag plaats maken voor Cataldo maar zou echt niet weten wie ik eruit kan halen... Dubio dubio dubio. Verder overigens erg jammer dat ik de etappe niet kan zien vanwege Feyenoord

Luuuuuuukk

Heb voor morgen Kruijswijk, Dumoulin, Pinot, Thomas, Zakarin, Van Garderen, Yates, Jungels & Pozzovivo vooralsnog. Wil graag plaats maken voor Cataldo maar zou echt niet weten wie ik eruit kan halen... Dubio dubio dubio. Verder overigens erg jammer dat ik de etappe niet kan zien vanwege Feyenoord

1 2 ... 149 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.