Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 150 ... 192 193
Zadelpen

Fraile....

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Fraile....

Laatst gewijzigd
raymankapeens

'@Luuuuuuukk wat is nou belangrijker?

Deze meesterlijke rit of Feyenoord de titel zien weggeven aan Ajax? :P

raymankapeens

'@Luuuuuuukk wat is nou belangrijker?

Deze meesterlijke rit of Feyenoord de titel zien weggeven aan Ajax? :P

Papa Bart

Ik zie dat heul veul mensen Jungels opstellen, maar is het niet te verwachten dat die wat zal inleveren als de echte klimmers gaan?

Papa Bart

Ik zie dat heul veul mensen Jungels opstellen, maar is het niet te verwachten dat die wat zal inleveren als de echte klimmers gaan?

De bavariaan

'@bartje ik hoop het

De bavariaan

'@bartje ik hoop het

scally

tiralongo

scally

tiralongo

duimp30

Ik denk ook wel dat hij niet mee kan maar stel hem toch op (jongeren klassement).
Alle kleine beetjes helpen :)

duimp30

Ik denk ook wel dat hij niet mee kan maar stel hem toch op (jongeren klassement).
Alle kleine beetjes helpen :)

Stuff

En teampunten voor de paarse trui. Zou ook niet weten wie ik anders op moet stellen. Woods wellicht, op de Etna zat die er ook goed bij, maar dit is net wat taaier.

Stuff

En teampunten voor de paarse trui. Zou ook niet weten wie ik anders op moet stellen. Woods wellicht, op de Etna zat die er ook goed bij, maar dit is net wat taaier.

Sagan=hulk

Al elke dag boven het gemiddelde gescoord en stelselmatig aan het klimmen. Ondertussen plaats 165 WielerFlits en 433 algemeen. Vandaag stel ik Rolland op maar niet als kopman.

Sagan=hulk

Al elke dag boven het gemiddelde gescoord en stelselmatig aan het klimmen. Ondertussen plaats 165 WielerFlits en 433 algemeen. Vandaag stel ik Rolland op maar niet als kopman.

LutsenkoFan

Pinot oogt heel goed, mijn kopman voor vandaag.

Verder gok ik tussen een strijd van klassementsmannen dus geen jokers.

LutsenkoFan

Pinot oogt heel goed, mijn kopman voor vandaag.

Verder gok ik tussen een strijd van klassementsmannen dus geen jokers.

elstupidoloco

Vorig jaar bleef Jungels ook vrij lang mee gaan in de klim. Zelfs in de laatste week. Hij werd niet voor niks 6e algemeen (al was het deelnemersveld iets minder). Maar Jungels moet toch wel bij Formolo, Pozzo, van Garderen etc kunnen blijven bergop.

elstupidoloco

Vorig jaar bleef Jungels ook vrij lang mee gaan in de klim. Zelfs in de laatste week. Hij werd niet voor niks 6e algemeen (al was het deelnemersveld iets minder). Maar Jungels moet toch wel bij Formolo, Pozzo, van Garderen etc kunnen blijven bergop.

Bode80

Gisteren voor het eerst de juiste kopman gekozen (Woods), wel jammer dat ik Gorka niet had opgesteld... :-s Ben er nog niet over uit of ik de nieuwe kopmanregel een verbetering vindt.

Bode80

Gisteren voor het eerst de juiste kopman gekozen (Woods), wel jammer dat ik Gorka niet had opgesteld... :-s Ben er nog niet over uit of ik de nieuwe kopmanregel een verbetering vindt.

ivo001

Mijn team voor vandaag:
Quintana (C)
Nibali
Kruijswijk
Pinot
Thomas
Pozzovivo
Costa
Cataldo
Rosa

LLS en Woods op de bank. Twijfel wel of ik Costa of Rosa moet vervangen door Woods, en of ik niet Pinot kopman moet maken. Verwacht echter dat Zakarin de rit pakt vandaag.

ivo001

Mijn team voor vandaag:
Quintana (C)
Nibali
Kruijswijk
Pinot
Thomas
Pozzovivo
Costa
Cataldo
Rosa

LLS en Woods op de bank. Twijfel wel of ik Costa of Rosa moet vervangen door Woods, en of ik niet Pinot kopman moet maken. Verwacht echter dat Zakarin de rit pakt vandaag.

vasnd

Foliforov geeft gisteren laten lopen. Zou dit dan zijn schot naar goud van deze giro worden?

Heb er nu het volgende staan:
Quintana (c)
Pinot
Nibali
Landa
Yates
Kruijswijk
Zakarin
Dumoulin
Gaviria/Foliforov

Fraile op de bank

Laatst gewijzigd
1 2 ... 150 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.