Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 151 ... 192 193
vasnd

Foliforov geeft gisteren laten lopen. Zou dit dan zijn schot naar goud van deze giro worden?

Heb er nu het volgende staan:
Quintana (c)
Pinot
Nibali
Landa
Yates
Kruijswijk
Zakarin
Dumoulin
Gaviria/Foliforov

Fraile op de bank

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Heb één plekje over voor een aanvaller.
Heb de keuze uit: Rui Costa, Fraile en Foliforov.

Rui Costa staat nog behoorlijk kort in het AK en zal dus geen ruimte krijgen. Verwacht dat hij probeert aan te klampen bij de favorieten en uiteindelijk tussen plek 15-30 eindigt. Niet heel interessant dus voor Scorito.

Daarom wil ik voor Fraile of Folivorov gaan. Beide heren hebben deze Giro al meerdere malen laten lopen en staan inmiddels op geruime achterstand. Ik zie beide heren wel de bergtrui willen pakken. Grote kans dat ze in de vluchtgroep zitten en - mocht de vluchtgroep vooruit blijven - om de etappezege zullen strijden. Maar wie van de twee?

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Heb één plekje over voor een aanvaller.
Heb de keuze uit: Rui Costa, Fraile en Foliforov.

Rui Costa staat nog behoorlijk kort in het AK en zal dus geen ruimte krijgen. Verwacht dat hij probeert aan te klampen bij de favorieten en uiteindelijk tussen plek 15-30 eindigt. Niet heel interessant dus voor Scorito.

Daarom wil ik voor Fraile of Folivorov gaan. Beide heren hebben deze Giro al meerdere malen laten lopen en staan inmiddels op geruime achterstand. Ik zie beide heren wel de bergtrui willen pakken. Grote kans dat ze in de vluchtgroep zitten en - mocht de vluchtgroep vooruit blijven - om de etappezege zullen strijden. Maar wie van de twee?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@INGContador

Fraile verspeelt vaak al zijn energie in etappe's met veel bergen om er dan de laatste berg doorheen te zakken, verwacht hem niet in zo'n etappe als vandaag.

Foliforov is een gevaarlijke klant voor vandaag, net zoals Rolland, mits hij gister echt gespaard heeft en niet gewoon slecht was.

WCEendT

'@INGContador

Fraile verspeelt vaak al zijn energie in etappe's met veel bergen om er dan de laatste berg doorheen te zakken, verwacht hem niet in zo'n etappe als vandaag.

Foliforov is een gevaarlijke klant voor vandaag, net zoals Rolland, mits hij gister echt gespaard heeft en niet gewoon slecht was.

ivo001

Sanchez alweer in de aanval :O
BIj mij zat hij op de bank na de inspanning van gisteren.

ivo001

Sanchez alweer in de aanval :O
BIj mij zat hij op de bank na de inspanning van gisteren.

nathancouw

Jahoor, Rolland zit erbij!

nathancouw

Jahoor, Rolland zit erbij!

Gelegevaar

Parijs is nog ver Nathan ;-)

Gelegevaar

Parijs is nog ver Nathan ;-)

WCEendT

Scorito noemt het peleton de groep Thomas, maar Jungels is de roze truidrager en zit in dezelfde groep? Apart.

Of is dat omdat ik geen Jungels heb en mijn beste renner Thomas is? :S

WCEendT

Scorito noemt het peleton de groep Thomas, maar Jungels is de roze truidrager en zit in dezelfde groep? Apart.

Of is dat omdat ik geen Jungels heb en mijn beste renner Thomas is? :S

nathancouw

'@Gelegevaar Een goed begin is het halve werk ;)

nathancouw

'@Gelegevaar Een goed begin is het halve werk ;)

Abdoe

Die rooie maar eens kopman gemaakt vandaag, ik zit er klaar voor. Denk trouwens niet dat een vluchter wint vandaag; te makkelijke aanloop + te zware slotklim.

Laatst gewijzigd
Abdoe

Die rooie maar eens kopman gemaakt vandaag, ik zit er klaar voor. Denk trouwens niet dat een vluchter wint vandaag; te makkelijke aanloop + te zware slotklim.

Laatst gewijzigd
nasibal

Van Sanchez hoeven we morgen dus niets te verwachten.

nasibal

Van Sanchez hoeven we morgen dus niets te verwachten.

pirazzi

Morgen is een rustdag.

pirazzi

Morgen is een rustdag.

nasibal

edit: ok, eerlijk is eerlijk, had je me. ;)

Laatst gewijzigd
nasibal

edit: ok, eerlijk is eerlijk, had je me. ;)

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Toch blij dat ik tsatevich en modolo heb opgesteld vandaag.

Lage rugpijn

Toch blij dat ik tsatevich en modolo heb opgesteld vandaag.

1 2 ... 151 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.