Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 152 ... 192 193
nasibal

Dramatisch van die motor natuurlijk, maar waarom verbaast het me niets dat juist Kelderman er tegenaan fietst XD

Overigens kan mn scorito nu wel de prullenbak in. Kon al geen bergwaardige ploeg opstellen, maar met het wegvallen van Dennis en Thomas wordt het wel heel erg dunnetjes.

Laatst gewijzigd
nasibal

Dramatisch van die motor natuurlijk, maar waarom verbaast het me niets dat juist Kelderman er tegenaan fietst XD

Overigens kan mn scorito nu wel de prullenbak in. Kon al geen bergwaardige ploeg opstellen, maar met het wegvallen van Dennis en Thomas wordt het wel heel erg dunnetjes.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Daarom dus geen TJ!

Klootje Kriekeljon

Daarom dus geen TJ!

nasibal

Weet overigens niet meer wie mij gisteren vroeg een andere kopman dan Yates te kiezen. Bedankt nog daarvoor :)

nasibal

Weet overigens niet meer wie mij gisteren vroeg een andere kopman dan Yates te kiezen. Bedankt nog daarvoor :)

JDL75

Dumoulin toch wel een klasbak

JDL75

Dumoulin toch wel een klasbak

denise

Kriuswijck wordt toch precies een goede kluns.

denise

Kriuswijck wordt toch precies een goede kluns.

nasibal

Polanc weer niet opgesteld vandaag :' )

nasibal

Polanc weer niet opgesteld vandaag :' )

Filipo

Knap van Dumoulin. Maar wat een imbeciel die motorrijder.

Filipo

Knap van Dumoulin. Maar wat een imbeciel die motorrijder.

WCEendT

'@Nasibal
Yates als kopman?

WCEendT

'@Nasibal
Yates als kopman?

nasibal

'@WCeendt

Pinot toch maar gekozen vanochtend.

nasibal

'@WCeendt

Pinot toch maar gekozen vanochtend.

arviidd

Mijn hele team op de grond door 1 klote motard. Kelderman, Yates, Landa, Thomas en Henao. Kan iemand daar overheen?

arviidd

Mijn hele team op de grond door 1 klote motard. Kelderman, Yates, Landa, Thomas en Henao. Kan iemand daar overheen?

ONCE

Wat een sof, die motor onthoofd even de Giro. Was heel benieuwd naar Landa.
Goed voor mn scorito dit, maar daar maal ik als wielerliefhebber even helemaal niet om.

ONCE

Wat een sof, die motor onthoofd even de Giro. Was heel benieuwd naar Landa.
Goed voor mn scorito dit, maar daar maal ik als wielerliefhebber even helemaal niet om.

ditisdavid

Mixed feelings vandaag. Ben heel erg blij dat ik vlak voor de Grande Partenza Thomas eruit heb gegooid voor Dumoulin, maar met Yates loop ik alsnog serieuze schade op door die motard (al zal dat voor bijna iedereen gelden). Kruijswijk valt ook tegen, maar als die weer zo'n derde week als twee jaar terug kan rijden kan ik daar wel mee leven. Verder heb ik definitief niet genoeg renners als de koplopers niet vooruit blijven in de bergen, maar met Quintana in het roze zullen er veel kansen voor de aanvallers zijn...

ditisdavid

Mixed feelings vandaag. Ben heel erg blij dat ik vlak voor de Grande Partenza Thomas eruit heb gegooid voor Dumoulin, maar met Yates loop ik alsnog serieuze schade op door die motard (al zal dat voor bijna iedereen gelden). Kruijswijk valt ook tegen, maar als die weer zo'n derde week als twee jaar terug kan rijden kan ik daar wel mee leven. Verder heb ik definitief niet genoeg renners als de koplopers niet vooruit blijven in de bergen, maar met Quintana in het roze zullen er veel kansen voor de aanvallers zijn...

vasnd

Landa exit gaat ook een dure zijn. Hopen dat hij voor de etappewinst gaat schroeien in de derde week.

Motor is sneu maar komop er staan continu ploegwagens in de bermen.

1 2 ... 152 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.