Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 175 ... 192 193
wesley1983

Ik verwacht iets van Battaglin vandaag of morgen, heeft 2 dagen niet meegesprint, dus zou wel eens kunnen verklaren dat hij iets voorbereid. Eerder morgen iets voor hem, maar stel hem vandaag al op, je weet maar nooit. Ben het met Jimkro eens om aanvallers te verkiezen boven Gaviria of Bauhaus, want van hen ben je zeker dat ze finishen in de bus.

Gids05

Van garderen of 11 zekere punten van gaviria?

Gids05

Van garderen of 11 zekere punten van gaviria?

pirazzi

Van Garderen moet al 15de worden om 12 punten te krijgen dus dan zou ik Gaviria doen. Maar als Adam Yates vandaag de jongerentrui overneemt van Jungels krijgt Gaviria de 3 teampunten voor het jongerenklassement niet meer dus houdt hij 8 zekere punten over, waardoor van Garderen genoeg heeft aan de 16de plaats met 10 punten (17de is 8).

Laatst gewijzigd
pirazzi

Van Garderen moet al 15de worden om 12 punten te krijgen dus dan zou ik Gaviria doen. Maar als Adam Yates vandaag de jongerentrui overneemt van Jungels krijgt Gaviria de 3 teampunten voor het jongerenklassement niet meer dus houdt hij 8 zekere punten over, waardoor van Garderen genoeg heeft aan de 16de plaats met 10 punten (17de is 8).

Laatst gewijzigd
vasnd

Zal toch veel moeten gebeuren voordat Yates 3 minuten op Jungels pakt vandaag.

vasnd

Zal toch veel moeten gebeuren voordat Yates 3 minuten op Jungels pakt vandaag.

pirazzi

In de vergelijkbare etappe naar Blockhaus verloor Jungels 3 minuut 30 op de winnaar dus het zou kunnen maar dan moet Yates wel top 3 eindigen denk ik.

Laatst gewijzigd
pirazzi

In de vergelijkbare etappe naar Blockhaus verloor Jungels 3 minuut 30 op de winnaar dus het zou kunnen maar dan moet Yates wel top 3 eindigen denk ik.

Laatst gewijzigd
ONCE

Dit is wel een andere beklimming dan blockhaus.

ONCE

Dit is wel een andere beklimming dan blockhaus.

pirazzi

Klopt deze beklimming is makkelijker.

pirazzi

Klopt deze beklimming is makkelijker.

vasnd

Ik ga voor Dumoulin als captain. Met langzame aanloop, rustig oplopende stijgingspercentages dé aankomst voor hem.

vasnd

Ik ga voor Dumoulin als captain. Met langzame aanloop, rustig oplopende stijgingspercentages dé aankomst voor hem.

wesley1983

Enkel Greipel en Mareczko niet gestart, dat valt mee, had gedacht dat er veel meer sprinters gingen de strijd staken.

wesley1983

Enkel Greipel en Mareczko niet gestart, dat valt mee, had gedacht dat er veel meer sprinters gingen de strijd staken.

JimKro

De meeste zullen denk ik na de rustdag verdwijnen. Vandaag en morgen kunnen ze nog van dienst zijn voor hum ploeg bijvoorbeeld.

JimKro

De meeste zullen denk ik na de rustdag verdwijnen. Vandaag en morgen kunnen ze nog van dienst zijn voor hum ploeg bijvoorbeeld.

pirazzi

Marco Haller?

pirazzi

Marco Haller?

nasibal

Wat een held.

nasibal

Wat een held.

vasnd

Wauw.

Tom kopman, 1 tm 7, 9 en Gaviria. Goeie dag zeg.

vasnd

Wauw.

Tom kopman, 1 tm 7, 9 en Gaviria. Goeie dag zeg.

1 2 ... 175 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.