Ik verwacht iets van Battaglin vandaag of morgen, heeft 2 dagen niet meegesprint, dus zou wel eens kunnen verklaren dat hij iets voorbereid. Eerder morgen iets voor hem, maar stel hem vandaag al op, je weet maar nooit. Ben het met Jimkro eens om aanvallers te verkiezen boven Gaviria of Bauhaus, want van hen ben je zeker dat ze finishen in de bus.
Van Garderen moet al 15de worden om 12 punten te krijgen dus dan zou ik Gaviria doen. Maar als Adam Yates vandaag de jongerentrui overneemt van Jungels krijgt Gaviria de 3 teampunten voor het jongerenklassement niet meer dus houdt hij 8 zekere punten over, waardoor van Garderen genoeg heeft aan de 16de plaats met 10 punten (17de is 8).
Van Garderen moet al 15de worden om 12 punten te krijgen dus dan zou ik Gaviria doen. Maar als Adam Yates vandaag de jongerentrui overneemt van Jungels krijgt Gaviria de 3 teampunten voor het jongerenklassement niet meer dus houdt hij 8 zekere punten over, waardoor van Garderen genoeg heeft aan de 16de plaats met 10 punten (17de is 8).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.