Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 176 ... 192 193
nasibal

Nu weer 2 uur wachten op de bekendmaking van nummers 11 t/m 20.

nasibal

Nu weer 2 uur wachten op de bekendmaking van nummers 11 t/m 20.

wesley1983

Morgen Battaglin Sanchez of Costa kopman maken want heb wat goed te maken. Ga een risico nemen, hopelijk kies ik de goeie.

wesley1983

Morgen Battaglin Sanchez of Costa kopman maken want heb wat goed te maken. Ga een risico nemen, hopelijk kies ik de goeie.

klassikl

Bauhaus levert op deze manier toch mooie punten op.

klassikl

Bauhaus levert op deze manier toch mooie punten op.

Papa Bart

320 puntjes voor Papa. Toch speel ik steeds weer het teampunten gedeelte verkeerd. Morgen drie aanvallers in de ploeg, Woods, Fraile, en Visconti. Ik twijfel alleen of ik één van die drie inwissel voor Stuyven. En wie van die drie maak ik dan kopman? Pfff elke dag dat gepuzzel...

Papa Bart

320 puntjes voor Papa. Toch speel ik steeds weer het teampunten gedeelte verkeerd. Morgen drie aanvallers in de ploeg, Woods, Fraile, en Visconti. Ik twijfel alleen of ik één van die drie inwissel voor Stuyven. En wie van die drie maak ik dan kopman? Pfff elke dag dat gepuzzel...

Gids05

Zijn er morge bergpunten te verdienen of houd tom zoiezo de bergtrui????

Gids05

Zijn er morge bergpunten te verdienen of houd tom zoiezo de bergtrui????

Klootje Kriekeljon

Ook ik ga lekker. Zonder relevante sprintploeg al opgeklommen naar plekkie 37 van het forum. Watch out!

Klootje Kriekeljon

Ook ik ga lekker. Zonder relevante sprintploeg al opgeklommen naar plekkie 37 van het forum. Watch out!

Papa Bart

'@gids05 er zijn twee bergjes en 22 punten te winnen indien je steeds als eerste aankomt. Dat betekent in feite dat de top zes in het bergklassement nog over Dumoulin kan komen als Tom zelf geen punten haalt.

Fraile staat bijvoorbeeld maar twee punten achter Dumoulin, dussss...

Papa Bart

'@gids05 er zijn twee bergjes en 22 punten te winnen indien je steeds als eerste aankomt. Dat betekent in feite dat de top zes in het bergklassement nog over Dumoulin kan komen als Tom zelf geen punten haalt.

Fraile staat bijvoorbeeld maar twee punten achter Dumoulin, dussss...

ONCE

Ik scoor de meeste punten in de sprintetappes terwijl het accent op mn bergploeg ligt :D
Vandaag met Mollema en Amador niet heel lekker. Maargoed er zijn maar weinig renners echt constant. Zakarin valt ook geen touw aan vast te knopen bv

ONCE

Ik scoor de meeste punten in de sprintetappes terwijl het accent op mn bergploeg ligt :D
Vandaag met Mollema en Amador niet heel lekker. Maargoed er zijn maar weinig renners echt constant. Zakarin valt ook geen touw aan vast te knopen bv

Tiesteberg

Ik doe voor het eerst mee deze subpool.
Inmiddels gezakt naar plek 45. (Geen Dumoulin in mijn team......)
Morgen Woods als kopman is mijn gok(je) om terug in de top 20 te komen.

Laatst gewijzigd
Tiesteberg

Ik doe voor het eerst mee deze subpool.
Inmiddels gezakt naar plek 45. (Geen Dumoulin in mijn team......)
Morgen Woods als kopman is mijn gok(je) om terug in de top 20 te komen.

Laatst gewijzigd
klassikl

Vorige rit(ten) waren het wel Carthy en Rolland die in de aanval waren. Woods daarin nog niet zo actief. Vraag me af of hoe wel mag van Cannondale. Twijfel of ik hem wel moet opstellen om die reden.

klassikl

Vorige rit(ten) waren het wel Carthy en Rolland die in de aanval waren. Woods daarin nog niet zo actief. Vraag me af of hoe wel mag van Cannondale. Twijfel of ik hem wel moet opstellen om die reden.

raymankapeens

Hmz morgen Costa LLS of Tom captain?

Apart dat op de buitenlandse reviewsites COsta niet eens wordt genoemd?

raymankapeens

Hmz morgen Costa LLS of Tom captain?

Apart dat op de buitenlandse reviewsites COsta niet eens wordt genoemd?

vasnd

Costa is veel te hard gegaan vandaag.. Hij zal het nooit leren.

Laatst gewijzigd
vasnd

Costa is veel te hard gegaan vandaag.. Hij zal het nooit leren.

Laatst gewijzigd
Gids05

Woods woods woods 😆😆😊😊😊😃😃😃

1 2 ... 176 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.