Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 178 ... 192 193
Papa Bart

Heb ondanks het vol gaan voor de aanvallers, (Fraile, Visconti, Woods) met het bijvoegen van wat klassementsrenners de schade redelijk beperkt weten te houden, de achterstand is echter al met al toch debiel groot geworden.

Kleine troost, wat kan mijn spelletje me verrotten, met zo'n prachtige koers!

Papa Bart

Heb ondanks het vol gaan voor de aanvallers, (Fraile, Visconti, Woods) met het bijvoegen van wat klassementsrenners de schade redelijk beperkt weten te houden, de achterstand is echter al met al toch debiel groot geworden.

Kleine troost, wat kan mijn spelletje me verrotten, met zo'n prachtige koers!

Benzardi

Eindelijk een goede dag voor mij, de top 100 ingevlogen bij het forum pouletje

Benzardi

Eindelijk een goede dag voor mij, de top 100 ingevlogen bij het forum pouletje

vasnd

3e dag op rij met 300+, en dat zonder Jungels. Mn klassementsmannen doen hun ding :).

vasnd

3e dag op rij met 300+, en dat zonder Jungels. Mn klassementsmannen doen hun ding :).

De Brigadier

Weet iemand hier of er alleen een prijs is voor de winnaar of zijn er ook andere prijzen?

Spannend dagje weer. Beetje dubbel gevoel. Had maar weer eens een pak meer punten kunnen pakken maar toch weer gestegen. Komen die missers me duur te staan aan het einde of laat het juist zien dat het wel goed komt, ondanks verkeerde keuzes?

De Brigadier

Weet iemand hier of er alleen een prijs is voor de winnaar of zijn er ook andere prijzen?

Spannend dagje weer. Beetje dubbel gevoel. Had maar weer eens een pak meer punten kunnen pakken maar toch weer gestegen. Komen die missers me duur te staan aan het einde of laat het juist zien dat het wel goed komt, ondanks verkeerde keuzes?

fringale

Al mijn renners top 20...behalve de kopman Woods, dame fortuna heeft een wreed gevoel voor humor

fringale

Al mijn renners top 20...behalve de kopman Woods, dame fortuna heeft een wreed gevoel voor humor

elstupidoloco

Vandaag gelukkig nog de top 4 toevallig wel opgesteld. Sanchez als kopman, maar daar was ik gelukkig niet de enige. Voorlopig in de top 100 blijven. Voor het eerst sinds etappe 3 is de opmars echter gestopt

elstupidoloco

Vandaag gelukkig nog de top 4 toevallig wel opgesteld. Sanchez als kopman, maar daar was ik gelukkig niet de enige. Voorlopig in de top 100 blijven. Voor het eerst sinds etappe 3 is de opmars echter gestopt

Aanklampen

keors gemist. Heeft Fraile uberhaupt nog iets geprobeerd? Ik heb Costa ook niet meer gezien na km 50. Ook de benen gespaard?

Aanklampen

keors gemist. Heeft Fraile uberhaupt nog iets geprobeerd? Ik heb Costa ook niet meer gezien na km 50. Ook de benen gespaard?

raymankapeens

Costa deed jouw naam eer aan haha.
Die kon niet beter

raymankapeens

Costa deed jouw naam eer aan haha.
Die kon niet beter

Aanklampen

Lijkt wek of hij het heeft laten lopen, meer ruimte op dinsdag

Aanklampen

Lijkt wek of hij het heeft laten lopen, meer ruimte op dinsdag

luukrothkrantz

Weet iemand waar ik beelden kan zien dat Dumoulin de groep laat wachten na de val van Quintana? Ik lees er veel over, maar zou het wel eens willen zien..

luukrothkrantz

Weet iemand waar ik beelden kan zien dat Dumoulin de groep laat wachten na de val van Quintana? Ik lees er veel over, maar zou het wel eens willen zien..

Icon

'@Kilometervreter, op nos.nl en dan onderaan bij de filmpjes. Het filmpje genaamd: Jungels wint etappe, roze trui Dumoulin niet ingevaar. Vanaf 9 seconden zie je Dumoulin een gebaar maken dat er rustig aan gedaan moet worden.

Icon

'@Kilometervreter, op nos.nl en dan onderaan bij de filmpjes. Het filmpje genaamd: Jungels wint etappe, roze trui Dumoulin niet ingevaar. Vanaf 9 seconden zie je Dumoulin een gebaar maken dat er rustig aan gedaan moet worden.

Ambiance

Zou Foliforov nog iets gaan presteren in deze Giro?
Al een paar keer toch maar opgesteld, maar nog niks van te zien geweest helaas. Tja, morgen toch maar weer?

Maar dan komen Amador en Costa op de bank.
Of gaan de vluchters het toch niet redden morgen... pfff. Keuzes.

Ambiance

Zou Foliforov nog iets gaan presteren in deze Giro?
Al een paar keer toch maar opgesteld, maar nog niks van te zien geweest helaas. Tja, morgen toch maar weer?

Maar dan komen Amador en Costa op de bank.
Of gaan de vluchters het toch niet redden morgen... pfff. Keuzes.

Papa Bart

Vanaf nu natuurlijk elke dag Landa opstellen. SKY heeft niets om nog voor te knokken, anders dan etappe zeges en eventueel de bergtrui. En die kunnen ze dan alleen winnen indien ze in de ontsnappingen zitten. In een ontsnapping is Landa dan wel in potentie de beste klimmer.

In etappe zestien en achttien de zichzelf oprichtende Kruijswijk opstellen. Met name de achttiende is een Kruijssie etappe.

Het zou me niet verbazen als Jungels een keer meespringt. Niet om de winst maar om zijn plekkie te verdedigen. Hij zal ook wel bedacht hebben dat proberen aan te klampen niet gaat werken met zulke klonten van bergen. Dus die hou ik er denk ik ook de komende twee etappes nog wel in. Op de bank Reichenbach. Ik wil hem er graag bijhebben, maar weet niet wie ik er dan uit moet laten...

1 2 ... 178 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.