Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 179 ... 192 193
Papa Bart

Vanaf nu natuurlijk elke dag Landa opstellen. SKY heeft niets om nog voor te knokken, anders dan etappe zeges en eventueel de bergtrui. En die kunnen ze dan alleen winnen indien ze in de ontsnappingen zitten. In een ontsnapping is Landa dan wel in potentie de beste klimmer.

In etappe zestien en achttien de zichzelf oprichtende Kruijswijk opstellen. Met name de achttiende is een Kruijssie etappe.

Het zou me niet verbazen als Jungels een keer meespringt. Niet om de winst maar om zijn plekkie te verdedigen. Hij zal ook wel bedacht hebben dat proberen aan te klampen niet gaat werken met zulke klonten van bergen. Dus die hou ik er denk ik ook de komende twee etappes nog wel in. Op de bank Reichenbach. Ik wil hem er graag bijhebben, maar weet niet wie ik er dan uit moet laten...

luukrothkrantz

Thx Icon

luukrothkrantz

Thx Icon

Meijerink

Ik heb nog een plekje over in de selectie vandaag, en ik heb de keuze tussen Hermans, Rui Costa en de verrassende Hirt (of evt Gaviria). Ik heb momenteel Hirt geselecteerd, wat denken jullie?

Meijerink

Ik heb nog een plekje over in de selectie vandaag, en ik heb de keuze tussen Hermans, Rui Costa en de verrassende Hirt (of evt Gaviria). Ik heb momenteel Hirt geselecteerd, wat denken jullie?

jsprunk

Leuke toevoeging die Scorito-index.
Die 98.7%, prijzenbekers en die legend award verbloemen mijn huidige prestaties een beetje ;)

jsprunk

Leuke toevoeging die Scorito-index.
Die 98.7%, prijzenbekers en die legend award verbloemen mijn huidige prestaties een beetje ;)

martijnol

Ik ben wel benieuwd naar de statistieken van WCEendT en nasibal!

martijnol

Ik ben wel benieuwd naar de statistieken van WCEendT en nasibal!

Knalerwtensoep

Beter dan 99,5% bij het wielrennen toch niet verkeerd :)

Knalerwtensoep

Beter dan 99,5% bij het wielrennen toch niet verkeerd :)

ventertje

Waar kun je die index zien?

ventertje

Waar kun je die index zien?

city17

Heb LL Sanchez er buiten gelaten vandaag, leek me iets te zwaar voor hem (hij werd er steeds afgereden op de steilere stukjes in die etappe die Izagirre won), maar hij zit er nu toch bij...

city17

Heb LL Sanchez er buiten gelaten vandaag, leek me iets te zwaar voor hem (hij werd er steeds afgereden op de steilere stukjes in die etappe die Izagirre won), maar hij zit er nu toch bij...

Ab Normaal

'@city
Hij rijdt constant op kop, dat doe je niet als je wilt winnen.
De is weer lekker gekocht door Mvistar om tempo te maken, dus maak je niet druk voor je pooltje.

Ab Normaal

'@city
Hij rijdt constant op kop, dat doe je niet als je wilt winnen.
De is weer lekker gekocht door Mvistar om tempo te maken, dus maak je niet druk voor je pooltje.

city17

Inderdaad, zat ook al te kijken of er nog een Astana bij zat, wat was anders de logica van zo hard op kop rijden.

city17

Inderdaad, zat ook al te kijken of er nog een Astana bij zat, wat was anders de logica van zo hard op kop rijden.

Meijerink

'@city17: Als eerste boven op de Mortirolo als eerbetoon aan Scarponi

Meijerink

'@city17: Als eerste boven op de Mortirolo als eerbetoon aan Scarponi

Ab Normaal

'@Meijerink
daarvoor had hij niet zo hard hoeven te rijden.

Ab Normaal

'@Meijerink
daarvoor had hij niet zo hard hoeven te rijden.

luukrothkrantz

francaise des jeux gaat gokken op ritzege, leuke woordspeling

luukrothkrantz

francaise des jeux gaat gokken op ritzege, leuke woordspeling

1 2 ... 179 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.