Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 181 ... 192 193
S@NDER1984

Weet iemand waarom er geen GIRO journaal meer wordt uitgezonden op NPO3, of heb ik iets gemist?

Poeksel

Ja, de uitzending op Nederland 1, zelfde tijdstip, andere naam.

Poeksel

Ja, de uitzending op Nederland 1, zelfde tijdstip, andere naam.

raymankapeens

Zou het morgen te zwaar zijn voor Gaviria? Staat hoog bij de bookies

raymankapeens

Zou het morgen te zwaar zijn voor Gaviria? Staat hoog bij de bookies

timplify

Morgen lastige dag voor de pool. Ik neem sowieso Quintana, Dumoulin, Yates, Fraile, Costa en Cataldo mee. Daarnaast nog 3 kiezen uit Villella, Landa, Pinot, Zakarin en Formolo.

Of zou Gaviria/Richeze dit ook aankunnen? Dan mogen die ook nog bij het rijtje kanshebbers.

Tips welkom.

timplify

Morgen lastige dag voor de pool. Ik neem sowieso Quintana, Dumoulin, Yates, Fraile, Costa en Cataldo mee. Daarnaast nog 3 kiezen uit Villella, Landa, Pinot, Zakarin en Formolo.

Of zou Gaviria/Richeze dit ook aankunnen? Dan mogen die ook nog bij het rijtje kanshebbers.

Tips welkom.

gesink/dekker

Welke van deze aanvallers verwachten jullie morgen?
Molard, Visconti, Busato, Woods, Bilbao?

Tips zijn welkom :)

gesink/dekker

Welke van deze aanvallers verwachten jullie morgen?
Molard, Visconti, Busato, Woods, Bilbao?

Tips zijn welkom :)

Ab Normaal

'@timplify
Landa, Pinot, Formolo
@gesink/dekker
Busato, Woods, Bilbao

Ab Normaal

'@timplify
Landa, Pinot, Formolo
@gesink/dekker
Busato, Woods, Bilbao

luukrothkrantz

Respect voor Fraile dat hij de bergpunten toch laat varen. Mensen zeggen dat hij er slecht van zal slapen, no way! Wel jammer dat hij op de stelvio niet meer kon volgen. Maar dit gebaar zegt voor mij veel meer dan het behalen/behouden van de puntentrui op de Montirolo.

luukrothkrantz

Respect voor Fraile dat hij de bergpunten toch laat varen. Mensen zeggen dat hij er slecht van zal slapen, no way! Wel jammer dat hij op de stelvio niet meer kon volgen. Maar dit gebaar zegt voor mij veel meer dan het behalen/behouden van de puntentrui op de Montirolo.

jort101

Aii, perongeluk Costa kopman gemaakt zie ik nu.. maar misschien zit ie in de kopgroep vanmiddag. Dacht dat ik Quintana al kopman had gemaakt..

jort101

Aii, perongeluk Costa kopman gemaakt zie ik nu.. maar misschien zit ie in de kopgroep vanmiddag. Dacht dat ik Quintana al kopman had gemaakt..

ONCE

Vandaag Quintana kopman maken was onlogischer geweest dan Costa. Die laatste 70 km is vals plat

ONCE

Vandaag Quintana kopman maken was onlogischer geweest dan Costa. Die laatste 70 km is vals plat

jort101

'@once
Zekere punten en eindigt vast wel in de top 20.

jort101

'@once
Zekere punten en eindigt vast wel in de top 20.

ONCE

Zelfs ll sanchez weer kopman gemaakt. Zal er wel weer nat mee gaan. Keuze was tussen hem en Jungels, maar was overtuigd van een grote vluchtersgroep vandaag

ONCE

Zelfs ll sanchez weer kopman gemaakt. Zal er wel weer nat mee gaan. Keuze was tussen hem en Jungels, maar was overtuigd van een grote vluchtersgroep vandaag

JimKro

Ik heb ook gekozen voor Sanchez, helaas is hij zo'n beetje de enige die niet in de kopgroep zit hehe. Costa en Fraile gelukkig wel mee.

JimKro

Ik heb ook gekozen voor Sanchez, helaas is hij zo'n beetje de enige die niet in de kopgroep zit hehe. Costa en Fraile gelukkig wel mee.

Wollage

'@jort: Je weet dat de zekere punten niet dubbel tellen voor de kopman?

Wollage

'@jort: Je weet dat de zekere punten niet dubbel tellen voor de kopman?

1 2 ... 181 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.