Goede dag vandaag met Costa (C), Woods en Fraile, Op naar morgen!
Twijfel wel of ik voor morgen de gok neem om Fraile te kiezen of toch voor de safe points van Gaviria (11 of 8 punten) ga.
Want Fraile was vandaag al mee, en lijkt me voor hem morgen toch te zwaar en niet een dag voor de aanvallers, maar dat weet je natuurlijk nooit, want hij heeft daar in tegen denk nog wel het doel om de bergtrui te winnen. Dus?
Goede dag vandaag met Costa (C), Woods en Fraile, Op naar morgen!
Twijfel wel of ik voor morgen de gok neem om Fraile te kiezen of toch voor de safe points van Gaviria (11 of 8 punten) ga.
Want Fraile was vandaag al mee, en lijkt me voor hem morgen toch te zwaar en niet een dag voor de aanvallers, maar dat weet je natuurlijk nooit, want hij heeft daar in tegen denk nog wel het doel om de bergtrui te winnen. Dus?
Ongelofelijk hoeveel mensen alleen de klassementsrenners op hadden gesteld. Met costa (c), Fraile en Woods goede dag. Nu eindelijk bovenaan in onze wielerpoule. Meer smaken had ik niet afgezien van de deceptie Gasparotto en een onzichtbare Carthy.
Morgen waarschijnlijk vergelijkbaar met gisteren waarbij het te hard gaat om een grote kopgroep te zien vliegen. Costa lijkt me morgen over te slaan. Iets te veel van het goede.. landa dag, met Hirt en Sanchez wellicht.. lijkt me ook te zwaar voor Sanchez. Fraile, misschien mee om bij de eerste klimmen nog punten te sprokkelen..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.