Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 182 ... 192 193
JimKro

Dit zijn van die ritjes waar er altijd een kopgroep van meer dan 30 man wegrijdt, dus er is geen enkel voordeel om een klassementsman kopman te maken met de nieuwe puntentelling.

Laatst gewijzigd
JimKro

Dit zijn van die ritjes waar er altijd een kopgroep van meer dan 30 man wegrijdt, dus er is geen enkel voordeel om een klassementsman kopman te maken met de nieuwe puntentelling.

Laatst gewijzigd
jort101

'@wollage
Tuurlijk ;) sta op dit moment 300e algemeen.

jort101

'@wollage
Tuurlijk ;) sta op dit moment 300e algemeen.

Wollage

'@jort: Dacht ik al, maar ik vond het een vreemde reactie van jou dat je quintana kopman zou willen maken om zijn zeker punten

Wollage

'@jort: Dacht ik al, maar ik vond het een vreemde reactie van jou dat je quintana kopman zou willen maken om zijn zeker punten

jort101

'@wollage
Ja, achteraf gezien vind ik het ook een beetje raar :p

jort101

'@wollage
Ja, achteraf gezien vind ik het ook een beetje raar :p

jsprunk

TJ, wat doe je nou! Zit je eindelijk in de voorste groep, eindig je achteraan..

jsprunk

TJ, wat doe je nou! Zit je eindelijk in de voorste groep, eindig je achteraan..

Kirsipuu

Nou ik denk ik waag een gokje, maak TJ kopman. Sprint ie als enige van het groepje niet mee...

Kirsipuu

Nou ik denk ik waag een gokje, maak TJ kopman. Sprint ie als enige van het groepje niet mee...

ditisdavid

Costa kopman en Woods ook mee, prima dag zo.

ConINGtador

'@jort101

Per ongeluk Costa kopman was achteraf zo slecht nog niet ;)

ditisdavid

Costa kopman en Woods ook mee, prima dag zo.

ConINGtador

'@jort101

Per ongeluk Costa kopman was achteraf zo slecht nog niet ;)

droomteam

Bah verkeerde kopman L Sanchez En Rolland niet opgesteld Wel fraile en R Costa

droomteam

Bah verkeerde kopman L Sanchez En Rolland niet opgesteld Wel fraile en R Costa

Papa Bart

Had Woods en Fraile mee en zoals gezegd, tegen beter weten in, als protest/steun Dumoulin kopman gemaakt. Zinloos maar feelgood zetje. Uhm morgen als verrassend gokje, Quintana maar kopman gemaakt...:-)

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Had Woods en Fraile mee en zoals gezegd, tegen beter weten in, als protest/steun Dumoulin kopman gemaakt. Zinloos maar feelgood zetje. Uhm morgen als verrassend gokje, Quintana maar kopman gemaakt...:-)

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Goede dag vandaag met Costa (C), Woods en Fraile, Op naar morgen!

Twijfel wel of ik voor morgen de gok neem om Fraile te kiezen of toch voor de safe points van Gaviria (11 of 8 punten) ga.
Want Fraile was vandaag al mee, en lijkt me voor hem morgen toch te zwaar en niet een dag voor de aanvallers, maar dat weet je natuurlijk nooit, want hij heeft daar in tegen denk nog wel het doel om de bergtrui te winnen. Dus?

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Goede dag vandaag met Costa (C), Woods en Fraile, Op naar morgen!

Twijfel wel of ik voor morgen de gok neem om Fraile te kiezen of toch voor de safe points van Gaviria (11 of 8 punten) ga.
Want Fraile was vandaag al mee, en lijkt me voor hem morgen toch te zwaar en niet een dag voor de aanvallers, maar dat weet je natuurlijk nooit, want hij heeft daar in tegen denk nog wel het doel om de bergtrui te winnen. Dus?

Laatst gewijzigd
jort101

'@coningtador
Zeker niet slecht nee! :p Kon de etappe aan het begin alleen via internet volgen en had niet door dat Costa in de kopgroep zat. Iets te vroeg geroepen dus dat ik hem niet kopman moest maken vandaag ;)

jort101

'@coningtador
Zeker niet slecht nee! :p Kon de etappe aan het begin alleen via internet volgen en had niet door dat Costa in de kopgroep zat. Iets te vroeg geroepen dus dat ik hem niet kopman moest maken vandaag ;)

Aanklampen

Ongelofelijk hoeveel mensen alleen de klassementsrenners op hadden gesteld. Met costa (c), Fraile en Woods goede dag. Nu eindelijk bovenaan in onze wielerpoule. Meer smaken had ik niet afgezien van de deceptie Gasparotto en een onzichtbare Carthy.

Morgen waarschijnlijk vergelijkbaar met gisteren waarbij het te hard gaat om een grote kopgroep te zien vliegen. Costa lijkt me morgen over te slaan. Iets te veel van het goede.. landa dag, met Hirt en Sanchez wellicht.. lijkt me ook te zwaar voor Sanchez. Fraile, misschien mee om bij de eerste klimmen nog punten te sprokkelen..

1 2 ... 182 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.