Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 183 ... 192 193
Aanklampen

Ongelofelijk hoeveel mensen alleen de klassementsrenners op hadden gesteld. Met costa (c), Fraile en Woods goede dag. Nu eindelijk bovenaan in onze wielerpoule. Meer smaken had ik niet afgezien van de deceptie Gasparotto en een onzichtbare Carthy.

Morgen waarschijnlijk vergelijkbaar met gisteren waarbij het te hard gaat om een grote kopgroep te zien vliegen. Costa lijkt me morgen over te slaan. Iets te veel van het goede.. landa dag, met Hirt en Sanchez wellicht.. lijkt me ook te zwaar voor Sanchez. Fraile, misschien mee om bij de eerste klimmen nog punten te sprokkelen..

Papa Bart

ALS je kijkt naar procyclingstats is het gemakkelijk om keuzes te maken, met uitzondering van de kopman. En natuurlijk de tijdrit. Kijk je bv naar de volgende etappe(s) dan zie je daar aan de rechterkant een item 'best worst result' staan. Zo zou je bv Yates niet uit je team kunnen laten de komende dagen, zijn slechtste resultaat was 30. Dan Nibali, dan Dumoulin, en zo het rijtje naar beneden. Zo zijn er nog een paar rijtjes, die kunnen helpen. Madames et messieurs faites vos jeux!

Papa Bart

ALS je kijkt naar procyclingstats is het gemakkelijk om keuzes te maken, met uitzondering van de kopman. En natuurlijk de tijdrit. Kijk je bv naar de volgende etappe(s) dan zie je daar aan de rechterkant een item 'best worst result' staan. Zo zou je bv Yates niet uit je team kunnen laten de komende dagen, zijn slechtste resultaat was 30. Dan Nibali, dan Dumoulin, en zo het rijtje naar beneden. Zo zijn er nog een paar rijtjes, die kunnen helpen. Madames et messieurs faites vos jeux!

bakfiets

Rolland niet mee vandaag (had ik morgen verwacht) en wel Costa captain en Woods mee. Dus toch een redelijk goede dag.

bakfiets

Rolland niet mee vandaag (had ik morgen verwacht) en wel Costa captain en Woods mee. Dus toch een redelijk goede dag.

ditisdavid

Als Sanchez voor die bergtrui wil - en hij staat te goed om er niet voor te gaan eigenlijk - dan zal hij morgen zeker aanvallen. Ik stel hem dus sowieso op.

ditisdavid

Als Sanchez voor die bergtrui wil - en hij staat te goed om er niet voor te gaan eigenlijk - dan zal hij morgen zeker aanvallen. Ik stel hem dus sowieso op.

snoek1974

Landa zal morgen weer aanvallen voor de bergtrui en etappe winst

snoek1974

Landa zal morgen weer aanvallen voor de bergtrui en etappe winst

fringale

Blij dat ik Izagirre en Woods nog maar eens een kans gaf, alleen jammer dat ik in laatste instantie toch nog het kopmanschap van die eerste naar Landa overhevelde. Puur uit bijgeloof eigenlijk, omdat ik gisteren net voor de deadline dat met Dumoulin en Nibali deed, dacht ik nu ook dat een last-minute-change me geluk zou brengen. Enfin, de ploeg voor morgen staat nu al, hopelijk blijft ze overeind.

fringale

Blij dat ik Izagirre en Woods nog maar eens een kans gaf, alleen jammer dat ik in laatste instantie toch nog het kopmanschap van die eerste naar Landa overhevelde. Puur uit bijgeloof eigenlijk, omdat ik gisteren net voor de deadline dat met Dumoulin en Nibali deed, dacht ik nu ook dat een last-minute-change me geluk zou brengen. Enfin, de ploeg voor morgen staat nu al, hopelijk blijft ze overeind.

Gids05

Heb nu
Quntana
Dumolin
Pinot
Yates
Pozzovivo
Kruiswijk
Gaviria
Richeze voor de puntjes maar

Dan heb ik nog costa woods en van garderen ?of toch richeze ook maar wisselen maar welke 2 dan ?

Gids05

Heb nu
Quntana
Dumolin
Pinot
Yates
Pozzovivo
Kruiswijk
Gaviria
Richeze voor de puntjes maar

Dan heb ik nog costa woods en van garderen ?of toch richeze ook maar wisselen maar welke 2 dan ?

Masterw

Nog 1 plek, twijfel tussen Costa, Sánchez of de zekere punten van gaviria

Masterw

Nog 1 plek, twijfel tussen Costa, Sánchez of de zekere punten van gaviria

elstupidoloco

'@Masterw: in de huidige situatie pakt Gaviria 11 zekere punten en Sanchez 4. Als Fraile hem nog voorbij zou gaan in het bergklassement pakt hij er 3. Voor die 7 / 8 punten wil ik het gokje wel wagen met Sanchez

elstupidoloco

'@Masterw: in de huidige situatie pakt Gaviria 11 zekere punten en Sanchez 4. Als Fraile hem nog voorbij zou gaan in het bergklassement pakt hij er 3. Voor die 7 / 8 punten wil ik het gokje wel wagen met Sanchez

ivo001

Lekker dit, 5 min voor de start Rosa eruit gehaald voor Woods...

ivo001

Lekker dit, 5 min voor de start Rosa eruit gehaald voor Woods...

Poeksel

Ortisei is nog ver...

Poeksel

Ortisei is nog ver...

ONCE

Rosa zal vast op een mooie plek 60 finishen vandaag

ONCE

Rosa zal vast op een mooie plek 60 finishen vandaag

Stuff

Eindelijk die van Garderen eens niet opgesteld, wint ie verdorie...

Stuff

Eindelijk die van Garderen eens niet opgesteld, wint ie verdorie...

1 2 ... 183 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.