Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 23 ... 192 193
nathancouw

Heb net even snel een team in elkaar geflanst en had zelfs nog 500k over. Ziet er toch al wel aardig uit al zeg ik het zelf. Ik mis wel de grote kanonnen Nibali en Quintana...

RubenVB

Naast het feit dat Scorito langzaam update, wachten de meeste teams wel lang met het bekend maken met hun team!

arviidd

Lees hier een reactie dat Porsev niet mee doet, Is dat waar? hou hem graag in mijn team anders weer puzzelen.

jort101

Ben nog steeds niet echt begonnen met m'n team, heb wel al een paar zekerheden maar zal er vanavond echt even tijd aan besteden.

Imbatido

Vervelende van Scorito vind ik is dat je altijd in een impasse komt. Ik meld me altijd snel aan om de prijzen te bekijken, maar vervolgens kan je bijna niks omdat er nog zoveel renners ontbreken. Ik wil weten hoeveel Zabel, Planckaert, Trentin of Cimolai zou kosten mochten ze meedoen. Of renners van Movistar, Orica of Quick Step. Al is het maar om renners te kunnen overwegen. Hopelijk maken alle ploegen morgen hun selectie bekend en zit het bedrijfsuitje van Scorito er dan op.

Bode80

Na een aantal Scorito pool edities alleen maar lezen zowaar mijn eerste post hier op het forum. Na wat gepuzzel heb ik een redelijk evenwichtig team staan maar het moeilijkste aan het spel blijft het wel of niet opofferen van dure renners zoals Nibali waarvan je weet dat ze wel een smak aan punten kunnen gaan pakken. Nibali in combinatie met Kelderman zou ik voor hetzelfde geld kunnen switchen voor Zakarin en Thomas. Zelfde type renners maar welke combo pakt meer punten...?

Gids05

1.5 amador goeie tijdrit maar ja zal die moete knechte voor quntana ?

1.5 pozzovivo

1.5 formolo

Wie zou er de meeste punten pakken ?

nathancouw

'@Gids05 Als ik dat had geweten... Ik weet wel dat ik zou gaan voor Pozzovivo. maar dat is om dat ik een zwakke plek voor hem heb :)

Papa Bart

Mijn team is nog volledig uit balans. Ik heb eigenlijk veel te veel klassementsmannen. Het is voor mij dus niet zozeer de vraag wie in de ploeg komt maar welke renner er uit. Welke van de dure jongens zouden jullie thuislaten en waarom? Kan ik mooi met jullie kennis de poule winnen :-)

aardappeljager

Het is nog wachten op de definitieve selecties, maar ik ben alvast redelijk tevreden.

Op dit moment laat ik Quintana thuis om in de breedte te kunnen investeren(Nibali heb ik wel). Ook Greipel zit bij mij niet in de selectie. Zien wel hoe het uitpakt

Laatst gewijzigd
nasibal

Zo, het weekend is voorbij. De stagiair van Scorito wacht vandaag een flinke update klus. Hebben ze hem mooi te pakken daar.

jsprunk

Als teams als Quick Step, Orico, Katusha en Gazprom dan ook meteen hun selectie doorgeven, is het helemaal mooi.

vasnd

Mijn eerste selectie kwam uit op 9/1/1/3/6. Nog genoeg geschuif te doen dus.

JimKro

Ik zit nu maar op 5 klassementsmannen :p

zomaareens

3 van de 5..: Garderen, Jungels, Pinot, Zakarin, Thomas. Welke 3 voor de meeste punten en op welke gronde?

jsprunk

Haha @zomaareens: dat zijn nou precies de keuzes die je zelf moet maken binnen dit spel.

zomaareens

snap, misschien zijn er toch mensen die hun licht over de kwestie willen laten schijnen?

elstupidoloco

'@zomaareens: ik kan me voorstellen dat er meer mensen bezig zijn met die keuze ;-)

Twaburov

Sowieso Pinot.. die focust lekker op de giro dit jaar.
TJ nooit meer doen.
Jungels lijkt niet echt in vorm, maar was baas puntenpakker vorig jaar en is van Quick Step. Als je het op safe wilt spelen hem gewoon nemen.
De hype van Zakarin lijkt me wel beetje voorbij.
Sky lijkt voor Thomas te gaan en die staat bij de bookmakers behoorlijk hoog, zou voor hem gaan.

Noud89

Van Garderen: Is er een paar keer doorheen gezakt de laatste jaren in grote rondes, maar lijkt nu toch wel weer zijn betere vorm gevonden te hebben. Is volgens mij ook weer met zijn oude trainer gaan werken, en ik heb het gevoel dat dat zijn vruchten afwerpt. Daarnaast heb ik het gevoel dat hij qua kwaliteiten nogal onderschat wordt door de meesten. Kan overigens goed scoren in de tijdritten ook, met daarbij ook nog punten voor Dennis waarschijnlijk. Enige probleem bij Tejay is dat hij over drie weken bekeken toch vrij vaak niet fit blijft.

Jungels: Voor mij in het rijtje wat je noemt de minste klimmer. Vorig jaar had hij het in een minder veld in de slotetappes al heel erg zwaar, om in de top-10 te eindigen. Dit keer gaat de slotweek er echt te zwaar aan zijn voor hem denk ik. Ik vind hem klimmend gewoon net te kort komen, en dit jaar zijn er veel concurrenten waar hij ook niet veel winst op gaat pakken in de tijdrit.

Pinot: Voor mij het absolute zekerheidje in je rijtje. Kan goed klimmen, is vrij constant en kan ook nog eens goed tijdrijden tegenwoordig. Parcours is voor mijn gevoel ook op zijn maat, en met het gemis van de druk die hij in de Tour wel heeft zie ik hem wel podium eindigen.

Zakarin: Vind ik het moeilijkst in te schatten, en het risico op fit blijven is nog groter dan bij van Garderen, want kan echt voor geen meter sturen. Vorig jaar rond deze tijd verwachtte ik de absolute doorbraak van Zakarin in de Giro 2016. Die leek er ook te komen, maar uiteindelijk viel hij, en dit jaar heeft hij me nog niet echt kunnen imponeren. Vraag me alleen af of dat komt doordat hij juist naar de Giro piekt.

Thomas: Doet het dit jaar fantastisch, maar heeft nog niet veel bewezen in een grote ronde. Kan klimmen, heeft een redelijke punch en een goede tijdrit. Ikzelf verwacht behoorlijk veel van Thomas, al zou hij het de laatste week wel eens zwaar kunnen krijgen.

Als ik er voor 3/5 moest gaan dan zou ik kiezen voor Pinot, Thomas, van Garderen. Maar ikzelf heb er 4/5 gekozen. ;)

zomaareens

Kijk, dit zijn leuke reacties! Dank!
Dan heb ik er nog een..

Kelderman - Mollema..

of

Jungels - Formolo...

Waarvan mollema in mijn optiek de enige zekerheid is..
Maar de onderste combi wiite trui punten gaat opleveren..

??

Milsen

kelderman kan natuurlijk behoorlijk wat opleveren als Tom gruwelijk door het ijs zou zakken, maar ja als als als he, met de onderste heb je iig meer zekere punten

Laatst gewijzigd
Dubberdink

Ik zie nu opeens dat bij de Scorito puntentelling een ploegentijdrit wordt genoemd, en geen Individuele tijdrit.

Jorik112

'@zomaareens, hangt ook een klein beetje van je intentie af. Wat wil je winnen? Jungles gaat namelijk goed zijn voor punten in de tijdrit en zie ik her en der nog wel meer punten halen. Formule is een groot vraagteken. Rijdt een heel goed voorseizoen en dit zou wel eens zijn grote doorbraak jaar kunnen zijn, maar dat valt ook nog te bezien. Wil je echter de algemene poule winnen, kun je in mijn optiek beter voor formule gaan dan Jungles.

ivo001

'@Noud Zakarin heef 24 maart nog zijn rib gekneusd, dus daar zal hij wel trainingsachterstand hebben opgelopen.
Ik ben bang dat ik me te veel blind staar op de prestaties in Romandië, maar heb nu de neiging om Zakarin toch niet te nemen, en Jungels te vervangen voor Modolo. Of ik moet nog 500k vrij maken om Yates erin te fietsen.

1 2 ... 23 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.