Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 22 ... 192 193
nasibal

Overigens ben ik vooral benieuwd wanneer het team van Scorito besluit thuis te komen van hun jaarlijkse bedrijfsuitje slash meivakantie. De database mag wel eens geupdate worden.

JimKro

Haha ja ik zit ook te wachten

'@timdepunter

Hahaha Nasibal inderdaad, ze zijn niet zo fanatiek in het gelijk updaten van renners. Het duurt wel erg lang voordat teams doorgevoerd worden.

Milsen

ja duurt erg lang!!!

Bi-winning

ben benieuwd naar Ruffoni, hoe hoog schatten jullie hem in? kan hij mee gaan doen om top 10 plekken door het 'zwakke' sprintersgilde wat aanwezig is? in dat geval lijkt hij me namelijk absoluut het overwegen waard...

ben sowieso heel erg aan het twijfelen over de tweede lijn van mijn sprintersploeg, vind Ruffoni, Bennet, Sbaragli en Porsev dit seizoen allemaal moeilijk te plaatsen in vergelijking met elkaar...

ConINGtador

'@Bi-winning
De juiste renners kiezen uit de tweede lijn sprinters kan deze Giro wel eens doorslaggevend zijn. Kies je de juiste 2 uit jouw rijtje van 4, doe je mee voor de ereplaatsen. Kies je de verkeerde ben je bij voorbaat kansloos.

jsprunk

Porsev doet toch niet mee? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen?
Sbaragli blijft ergens over als sprinter, maar vind het niks om 2M neer te leggen voor een renner van dat niveau. Toch nog eens beter zoeken in de bak met 500-750k renners, of wellicht komt Katusha nog met wat leuks.

madeks

Is het misschien een optie om LL Sanchez op te stellen als sprinter?
Met dit deelnemersveld kan hij prima top 10 sprinten als hij meesprint en hij kan ook opgesteld worden als aanvaller/tijdrijder.

WCEendT

'@Madeks
Sanchez gaat echt geen massaspurt doen, het achterveld is misschien matig, de top is dan wel weer echt gewoon goed.

elstupidoloco

Zijn er wel zoveel opties qua sprinters in die bak 500-750k? Bauhaus is een leuke optie natuurlijk. Belletti moet de knikkers verdelen met Mareczko. Selig heeft Pelucchi en Bennett voor zich. Montaguti is wel rap, maar gaat hij wel sprinten? Bilbao is ook geen echte sprinter, en gaat Astana überhaupt mee sprinten? BMC idem dito, of gaat Dillier zich mengen in de sprint? Bettiol is al eerder genoemd. Neemt CCC een sprinter mee? Mag Battaglin zich mengen in de sprint? Kortom, voor mij meer vragen dan antwoorden op het moment. Iemand een idee?

ConINGtador

'@elstupidoloc

Volgens mij heb je het helemaal bij het juiste eind: er zitten geen serieuze sprintersopties in de bak 500-750k. De 'top' wordt gevormd door Greipel, Ewan en Gaviria met kort daarachter Modolo en Nizzolo. Vervolgens een groot gat en dan komen de mannen die @Bi-winning aanhaalde in zijn bericht.

Laatst gewijzigd
Bi-winning

'@elstupidoloco, misschien dat je in de bak 750K ook nog kan kijken naar Hofland? qua teampunten en zelf misschien net aan top 20 als aantrekker?

sprintgeit

'@ConINGtador

Het is wat betreft Nizzolo geen absolute zekerheid dat hij in dat rijtje staat. Heeft pas net zn eerste koers gereden, en daarin was hij toch een stuk minder snel dan bijvoorbeeld een Ruffoni.

Random wielerliefhebber

Hoezo greipel te duur? Het budget is veelste hoog, die kan je makkelijk in je team hebben

elstupidoloco

'@Bi-winning

ja klopt, als Hofland de lead-out van Greipel is. Maar is hij wel de laatste man in de trein? En niet Hansen of De Bie?

jort101

Ik zie alweer een fout van vele mensen aankomen, Nizzolo niet selecteren. Het is en blijft toch een Italiaan in de Giro die de laatste jaren goed presteert en hij gaat echt wel vaak top 10 rijden. Ik kijk sinds vorig jaar niet zo veel meer naar de prestaties vóór de Giro, meestal presteren die renners dan weer juist goed..
Nizzolo is ook een zekerheidje voor mij ;)

jsprunk

'@jort: knap dat jij al zeker weet dat het een fout is. Voorbereidingswedstrijden zeggen zeker niet alles, aangezien de echte toppers flinke trainingsstages inbouwen voor een ronde, maar Nizzolo is gewoon een paar maanden geblesseerd geweest en nog niet terug op niveau. Dan vind ik 3M wel veel als hij steeds 1 plek voor een Sbaragli of Bennett finisht.

ONCE

Het gaat niet zozeer om zijn prestaties voor de Giro, maar wel zijn fysieke malheur en daardoor fikse trainingsachterstand.

jort101

Gelukkig weet ik dat niet, Haha! Anders zou het niks aan zijn. Daarom zeg ik ook niet dat ik zeker weet dat het een fout is :) @jrsprunk

jort101

'@once
Eens

ConINGtador

Ik heb nu eindelijk qua samenstelling een mooi teampje bij elkaar. Volgens Scorito: 8 klassementsrenners, 2 klimmers, 2 tijdrijders, 2 aanvallers en 6 sprinters. Lijkt me een redelijke verdeling, al is een 7e sprinter geen overbodige luxe met dit parcours. Wat betreft de klassementsrenners zitten er een aantal tussen die ook heel behoorlijk kunnen tijdrijden. En zo zijn er nog een aantal renners die een zogenaamde 'dubbelrol' vervullen. Met de selectie die ik nu heb kan ik in elke etappe 9 volwaardige kanshebbers opstellen, m.u.v. de sprintetappes (dan kom ik toch 1 à 2 sprinters tekort).

jsprunk

'@coningtador: ik zit nu inderdaad op 9-1-2-1-7.

nathancouw

'@Imbatido, never trust PCS.

Gids05

Wie zou er sprinten eigenlijk bij bora pelucchi of bennet ik heb nu bennet maar sprint hij wel?

nathancouw

'@Gids05 Dat verwacht ik toch wel ja. Die is gewoon een stuk sneller + Pelucchi ligt er al bij de eerste de beste verkeersdrempel..

1 2 ... 22 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.