Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 21 ... 192 193
Wielrennertje

Wat denken jullie van Stuyven? Ze noemen hem een sprinter op Scorito, maar is dat een gevalletje zoals Haas dat hij nooit sprint of zien jullie hem meesprinten? En zou hij een optie zijn als aanvaller o.i.d.?

Laatst gewijzigd
snoek1974

Denk dat Stuyven meer een Mezgec / Hofland is , die mogen alle drie alleen meesprinten als hun kopman Nizzolo / Ewan of Greipel gelost is . Doen voorsprint en eindigen misschien nog plaats 12-20 .

Gids05

Wie al er meer punten opleveren ewan of nizollo? Nizzo rijd mischien de giro uit ewan niet? Puntentrui .en welke renner van 1.5 amador pozzo formolo of dennis ???

Silent Hill

Ewan al meer punten opleveren en renner van 1.5 formolo al meer punten opleveren.

Jelle van der Linden

'@ConINGtador en @Kingstown,

Bedankt voor je antwoord, zat aan dezelfde renners te denken, maar Ewan was een klein vraagteken (doordat hij vorig jaar al eerder uit de koers was gehaald en geen denk geen Tour gaat rijden, maar hij is inderdaad nog steeds heel jong en het is geen Italiaan, dus denk dat de ploeg hem dan toch uit koers zal nemen, behalve als hij er bijzonder goed voor zal staan in de puntentrui, maar denk dat hij op moment van laatste sprintetappe niet de drager is van de rode trui)

Laatst gewijzigd
Jorik112

Met bewondering lees ik iedere keer weer dit forum. Tot mijn verbazing heeft een aantal wielervolgers zich ontpopt tot heuse filosofen. Tegen deze volgers zeg ik: "Bedankt". Ik lees deze berichten met een glimlacht op mijn gezicht. Af en toe met plaatsvervangende schaamte, maar dat neemt niet weg dat ik mij kostelijk vermaak met de wonderlijke volzinnen die door een aantal van jullie in elkaar worden gekunsteld. Hulde voor de creativiteit en dat het werkelijk waar nergens op slaat, neem ik dan maar op de koop toe.

ONCE

'@Jelle vd Linden
Ik denk dat niemand drager is van de rode trui

FF serieus, de kans dat ewan uitrijdt schat ik op 0,1%

Laatst gewijzigd
JimKro

Het is ook niet heel relevant welke sprinter uit gaat rijden. Elke sprinter zal zijn punten moeten halen t/m etappe 13. De puntentrui gaat in minstens 50% van de gevallen naar een klimmer.

Onbekende gebruiker

Ehm, nee. De puntentelling is recent zodanig aangepast dat haast uitgesloten is dat de rode trui naar een klimmer gaat @Jimkro.

WCEendT

'@Twaburov
Denk dat het echte leven nog moet beginnen voor jou, niet al de oud schat ik zo in.

Als je nou eens vraagt waarom ik niet deel kon nemen aan dat klassiekerspel i.p.v. mijn geloofwaardigheid te baseren op één poule terwijl ik, in tegenstelling tot jou, al sinds de eerste poule mee draai.

@ONCE
Ik denk dus dat Orica wel gaat willen dat Ewan gaat proberen om uit te rijden, komt stilaan tegen de leeftijd dat hij dat toch met "speels gemak" moet kunnen.

Laatst gewijzigd
gesink/dekker

'@Sammysosa,
Dat klopt. Alleen welke sprinter verwacht jij dat de rode trui mee naar huis neemt? Of beter gezegd welke sprinters rijden de Giro uit....

WCEendT

'@Gesink
Modolo.

Onbekende gebruiker

Inderdaad Modolo iig en ik verwacht Nizzolo ook 80% in Milaan. Sbaragli misschien, en ik vraag me af wat Lefevre doet als Gaviria met afstand op 1 staat voor de paarse trui.

Gids05

Is deze tijdrit in romandie een beetje hetzelfde als de 1ste tijdrit van de giro ? Al is die wat korter

Onbekende gebruiker

Nou, hij is de helft, dus een goede hardrijder of een beetje klimmer doet het hier gemiddeld beter dan in de Giro. Maar een Amador bv, die gaat het imo in de 1e TT van de Giro ook heel goed doen. Maar het is dus niet 1 op 1 te vertalen.

WCEendT

Vraag mij af hoeveel mensen er voor een sprintersploeg met 4 Orica's en/of 4 Lotto's gaan, door het magere sprintersveld denk ik dat de sprintknechten al snel de plekken 10-20 gaan bezetten en dan toch mooi puntjes pakken + overwinning kans van kopman.

WCEendT

Ga denk voor het motto; tijdritten liegen niet. Dan komen Amador en Tejay er toch bij in mijn team :p.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Een TJ die nu al in vorm is, succes ermee hè!

thombvb

Begin nu toch te twijfelen over TJ.

Wielrennertje

TJ staat erom bekent dat hij na 2 weken er door heen zakt. Dus als hij nu al helemaal in vorm is, zie ik hem niet opeens beter rijden in de Giro.

WCEendT

'@Wielrennertje
Toch, een van de vele kanshebbers om na de eerste tijdrit in het roze te staan.

Wielrennertje

Vond Jungels toch wel vrij matig in de tijdrit zo voor de giro. Toch wel een risico voor 2.5 mil. en hij is al niet de beste klimmer.

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

De derde week is de zwaarste week in de Giro, gelukkig is TJ dan altijd op zijn best...

nasibal

Weten jullie nog hoe sterk Tejay was in de TdS vorig jaar, in aanloop naar de tour?

snoek1974

'@ wc eendt

Als je voor 4x orica en 4x lotto gaat in sprintersploeg , dat is wel erg speculeren op winst Greipel of Ewan , sluit Gaviria en Modolo zeker niet uit .

Bij Lotto zie ik geen 3 andere renners die ik in mijn ploeg wil hebben , vind Greipel te duur en alleen Hofland interessant om in mijn ploeg te hebben .

Orica heeft die met Yates , Verona en Mezgec wel . Mijn sprinters team wijzigt nog voortdurend en ik speculeer nog niet op winst van bepaalde sprinter .

1 2 ... 21 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.