Dank voor de feedback! Dennis en Formolo en Pozzovivo zitten (op dit moment) al in mijn selectie. Ik had nog 1,5 mil over. De keuze viel daarom nu op Amador. Maar ben er nog steeds niet helemaal uit.
Twijfel nu tussen sprinters combi Ewan/Sbaragli of voor het gelijke bedrag Gaviria/Modolo. Heb daarnaast nog o.a. Nizollo, maar eerdere opmerkingen hier in het forum doen mij ook aan hem nu twijfelen.
Lastig dit!
Wat hadden we vorig jaar geluk trouwens, met dat prachtige weer in Nederland bij de start van de Giro. Echt een super weekend gehad toen. ;)
Maar even over kelderman... Nieuw team, betere ploeggenoten, goeie tijdrit, goeie klimmer, klassementsambities.. Wellicht toch een goeie optie voor 1 miljoen? Als hij niet te veel als knecht gebruikt gaat worden kan dit wel eens zijn echte doorbraak worden ;p
Het probleem bij mij is dat ik de kans dat in rit 4 Quintana het roze pakt 1 op 3 schat. Daarna zie ik Movistar in rit 5 het roze weer heel graag weggeven aan een vluchter. Maar als een andere klassementsman (niet nibali) het roze grijpt in rit 4 die trui met hand en tand verdedigt gaat worden.
Het seizoen is hier. Langzaam aan gaan de zolderdeuren dicht van waarachter een eind weg voorspeld gaat worden. Van Twente tot Maastricht en van Rotterdam tot Bolsward, de gemiddelde hartslag van de individuen van de wielerflits community stijgt de komende maanden met 10 slagen per minuut. De bovenkamers worden weer ingesteld op standje team formeren voor de grote rondes. Nasibal slingert langzaam zijn rekenkracht aan. ConINGtador roept al weer dingen op het forum. Verse gebruiker rjdjonko etaleert onbekommerd zijn oneraverenheid. David Walsh heeft de eerste sneer naar de gerespecteerde orakels al uitgedeeld. WCEendt weigert tot nog toe inhoudelijk te reageren.
En de EPOmeister is er ook bij voor incidentele beschouwingen.
What a time to be alive.
De winter is geen leuke periode voor bonvengenoemden en ondergetekende. Wat doet een tourpoule orakel nou van eind september tot begin mei? Nasibal klust wat aan zijn modellen bij. En er zijn anderen die beweren nog wat zinvols te doen naast wielerteams formeren op internet. Wie houden we voor de gek. #stoptourpouleorakelshaming. Ik wens u allen wijsheid toe bij de formatie. Kiest u naar eer en geweten. Luister met kritische oren en lees met scherpe ogen. Er zijn users die er een andere agenda op nahouden dan de uwe, en, belangrijker, dan zij beweren in de openbaarheid.
Het zal toch niet de Giro worden van Cannondale? Formolo die doorbreekt als klassementsrenner, opeens een dijk van een tijdrit neerzet en op het podium belandt. Rolland die de koninginnenrit wint, Bettiol sprint mee voor top 5 plekjes in de sprintetappes, Woods pakt en passant even de punchetappe, en dan Carthy. Die blijkt opeens te kunnen klimmen als Froome en moet wachten op Formolo, terwijl ze met z'n tweeen Quintana en Nibali op een minuut achterstand zetten. Nee, zo n Giro zal het wel niet worden. Goedemorgen!
'@Jelle van der Linden
Ik verwacht dat Nizzolo, Modolo en Sbaragli zo'n beetje de enige sprinters zijn die de Giro uit gaan rijden, om uiteenlopende redenen. Wat betreft Caleb Ewan (en Gaviria) verwacht ik dat de ploegleiding hem vanwege zijn jeugdigheid uit koers haalt; bovendien zijn er in de laatste anderhalve week (bijna) geen kansen voor de sprinters meer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.