Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 40 ... 192 193
EPOmeister

Nee. Ferrari mag sinds 2012 tot in het einde der tijden zijn bakkes niet meer vertonen in het wielerwereldje

RubenVB

Ik zit nu al een tijdje op Wielerflits en de forumonderwerpen rond Scorito. Alleen heb ik je nog niet eerder op deze manier zien praten EPOmeister. Ook je profiel lijkt naar het moment aangepast. Zwetser.

@Chris85 EPOmeister = Copycat van David.

Voor de rest moet iedereen lekker zelf weten wat ze zeggen. Persoonlijk kan ik mij wel meer irriteren aan: 'Pietje of jantje?' dan een uitgebreid monoloog hoe jij je eigen tactiek kiest. Ik draag een beetje bij en lees mee. Ik leg al mijn kaarten niet op de tafel. Dan is dan weer mijn keuze. ;-)

David W en Nasibal brengen wat spanning aan.

Ontopic: Rohan Dennis twijfel ik echt over hoe lang hij het kan volhouden. Nog één max 1,5 mln renner voor het hooggebergte. Dennis heeft wel tijdritvoordeel. Amador recent in Giro uitstekend gepresteerd en Formolo voor witte trui. Ik denk er nog over na. Ik hoef geen reacties op wie ik moet kiezen. ;-) Ik denk er nog een nachtje over na.

embargo

'@Waggie +1

EPOmeister

Ik ontken. Toegegeven dat David Walsch spanning aanbrengt op het forum, nasibal's gezwets kan onmogelijk geclassificeerd worden als spannend. Ik had trouwens wel wat meer gramaticale fouten gemaakt als ik Walsch zou kopiëren

Laatst gewijzigd
Jalabert88

Mooi om hier alle reacties tegen te komen. Ook ik heb mijn team inmiddels 50x omgegooid.
Laatste twijfel/ informatie die ik zoek is wie de 2e man achter Quintana zal zijn.
In principe is dit Amador, echter Izagirre reed een goede parijs Nice en won zijn laatste wedstrijd in Spanje, ( weliswaar) tegen mindere tegenstand.
Daarnaast blijkt uit het verleden dat Amador het goed doet in de giro: plaats 8 en 4. Hierbij was er echter altijd een andere kopman ( hijzelf) of Valverde. Gorka Izagirre lijkt zich daarentegen sneller te schikken in de rol als helper, blijkt uit eerdere grote rondes. Maar nu hij zo goed in vorm is....
Heeft iemand iets gelezen over de rolverdeling binnen Movistar? Ik ben zelf al talloze sites afgegaan, zelfs de spaanstalige met google translate, maar ik kan het juiste antwoord maar niet vinden......

nasibal

Volgens mij heb ik hier trouwens het strava segmentje van de San Pantaleo uit etappe 1. Toegegeven, het gaat op sommige stukken inderdaad aan 8% omhoog en de sprinters zullen er wel wat doorzakken, maar of ze er echt definitief af zullen moeten betwijfel ik.

https://www.strava.com/segments/7027593

Bi-winning

Heb op dit moment een ploeg met 7 echte klassementsrenners, aangevuld met Fraile en Cataldo... heb nog 1 plaats open staan en 1,5m vrij. Neig zelf naar Dennis door het overduidelijke tijdrit voordeel dat hij heeft ten opzichte van andere opties zoals Amador en vooral Formolo. Ben echter bang dat hij bergop toch niet echt kan overtuigen en dat mijn klimploeg daardoor te licht zal zijn.

Durven mensen hier het aan om Dennis echt als een onderdeel van de klimploeg mee te nemen?

ConINGtador

'@nasibal

Met andere woorden: uitstekend terrein voor Sbaragli :)

jort101

Over Bauhaus, heb hem op dit moment in m'n team, maar als ik bij zijn recente resultaten kijk op pcs zie ik veel DNF's. Dus neig erna om hem te vervangen door kuznetsov omdat hij toch (denk ik) sowieso de ronde uitrijdt. Maar zijn uitslagen zijn ook niet super..

Icon

'@Bi-Winning, Ik heb hem als onderdeel van mijn klimteam, zie hem toch nog wel redelijk kort eindigen bij de "gematigde" bergetappes en 2x 40 tot 50 punten voor de tijdrit dat is natuurlijk sowieso lekker.

vasnd

Dennis is wel weer iemand die graag voorin groepjes eindigt, dat is prettig.

Lancearmstronghero

Ik kwam nizzolo net tegen op een terrasje in 'de pijp'. Had nergens meer last van kon hij mij vertellen. Het is dat ik haast had, anders had ik hem nog wat meer kunnen vragen...

Jori

Tja 0.75 renners zijn nou eenmaal een risico. Scheldeprijs ga ik vanuit dat hij bij die massale valpartij heeft gelegen op het einde (schakelde onder andere geloof ik ook Ewan en Greipel uit). Ronde van Vlaanderen is niet zo heel raar dat hij hem niet uitrijdt en in Valencia heeft hij in de verkeerde bus gezeten (gezien de masssaalheid van de OTL's daar, rekende ze waarschijnlijk op clementie van de jury maar kregen terecht 0).

Of Kuznetsov nog echt gaat mee sprinten moet ik zien. Zijn laatste resultaten lijken er wel naar, maar ik blijf hem altijd herinneren als die verdwaalde vluchter die bij Sagan, Vanmarcke en Cancellara aansloot en ineens 3e werd in Gent Wevelgem

RubenVB

'@Bi-Winning Dat is ook mijn twijfel, maar ik neig nu naar Dennis. Of toch Amador. Hmmm. Daar moet ik dus nog een nachtje over slapen. ;-)

Hoe vaker ik inlog bij Scorito, hoe meer twijfel. Ik log nog maar 1x in morgen.

We kunnen allerlei theorieën loslaten op sprinters, maar wat het lastige is of ze altijd meesprinten. Ook als het even tegenzit. De vorm van de ronde bepaalt dat.

@Jort101 Dat is zeker het lastige met Bauhaus. Veel DNS in mindere rondes en veel DNF in dagwedstrijden.

MorenoHofland38

Kuznetsov is een knecht die als ie mag best een aantal top 15 klasseringen bij elkaar kan sprinten.

pirazzi

Ergens heb ik iets gelezen over het 16/4 systeem maar ik gebruik gewoon het 4/4/4/2/2/2/2 systeem.

nasibal

Even heel wat anders:

Die pool van ondermeer het AD (De Persgroep), is dat dit jaar niet meer? Ik kan het nergens meer vinden.

Wollage

'@nasi: Was dat niet alleen bij de Tour?

ConINGtador

'@pirazzi

Het 4/4/4/2/2/2/2 systeem ken ik niet, dat zul je mij toch echt even moeten uitleggen.
Zoiets neem ik aan:

4 top AK-renners:
Quintana (5,0)
Nibali (4,0)
Kruijswijk (3,5)
Pinot (2,5)

4 goedkope AK-renners / klimmers:
Pozzovivo (1,5)
Formolo (1,5)
Amador (1,5)
Monfort (0,75) ;)

4 top sprinters:
Greipel (4,5)
Ewan (3,5)
Gaviria (3)
Modolo (2,5)

2 goedkope sprinters:
Ruffoni (1,0)
Savitskiy (1,0)

2 aanvallers:
Costa (1,0)
Fraile (0,75)

2 tijdrijders:
Dumoulin (3,0)
Dennis (1,5)
___
Edit: oh wacht laat maar, ik ben 2 renners vergeten. Ook geen idee welke categorie jij nog meer in je systeempje hebt zitten.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@nasi @wollage volgens mij ook

pirazzi

Nee dat systeem heeft te maken met het prijsverschil tussen knechten van de "topteams" Movistar, Orica en Sky (4/4/4) en de teams daar vlak onder zijn Trek, BMC, Quick - Step Floors en BMC. (2/2/2/2)
De 4 slaat op het maximale aantal renners per team dat geselecteerd kan worden.

nasibal

'@Wollage en @Primavoorrmij
Vorig jaar in ieder geval niet. Miss dit jaar wel?

Laatst gewijzigd
WCEendT

(Puur om de irritatie bij onze lieve heer David te vergroten) Nasi! Check je PB!

Laatst gewijzigd
Chris85

'@den_john Thanks voor de info over Stuyven, zal je vrijdag laten weten wat ik er mee gedaan heb ; )

David Walsh

Jori David Walsh is gewoon het alter-ego van Nasibal om nog iets meer aandacht naar zich toe te trekken

@Jori
Iemand bestempelen als alterego van Nasibal is een hobby van menschen die met hun overmatig gesubsidieerde, softe job amper een flikker uitvoeren overdag, boterhammen met brandnetels vreten en straffeloos in hun roodpaarse broek over straat fietsen. NEXT.

Keihard liegen, maar de gemiddelde wielerflitsgebruiker houdt er zo van. Nog een jaar Nasi-eend omdat het zo crescendo gaat met jullie morale gesteldheid. Menschen kijken nooit verder dan hun eigenste pooltje met de hokkiejers en tannisspelers en wanen zich onschendbaar voor de invloeden van buitenaf die hen bedreigen.

Benieuwd of het nog tot de beloofde forumslide gaat komen. Feit is dat de Greipel-crisis een geschenk uit de himmel was voor Nasibal. Die overigens een heel lekker wijf in amsterdam date, tegenwoordig, raarrrrrrrrrr.

--

Kristy85 Zullen EPOmeister en David Walsh ook gezellig aan het PM’en zijn?! Wie is eigenlijk de copycat van jullie 2?

@Kristy85, één van de vele Nasi-eendt-propagandashows die van dit forum moeten. Manipuleren het buisvolk met gekleurde feiten, louter linksche reclame voor frituur- en wc achtige rompslomp en inwisselbare graaiers als voorbeelden van het moderne fietsen. WEG

De tandem Nasibal en WC-Eendt is decennia lang genegeerd door ruggegraatloze lapzwansen van het slag MorenoHofland, Jori en COPYMEISTER. Pappen en nathouden, de problemen verzwijgen en veel wegkijken hebben geleid tot deze chaos en reken maar dat er nog veel meer shit in dit topic losbreekt. De gemiddelde forumgebruiker ligt aan de ketting bij die tandem. Ook nu nog zou zij het liefst lekker voortkabbelen, over zich heen laten walsen en blijft men volhouden dat de big 3 in team onmogelijk is en dat iedereen hier volop kansen zou moeten krijgen om inzicht in hun PM-en te krijgen...waanzinnig. Er moet keihard opgetreden worden, een nieuwe moderator zal duidelijke grenzen moeten trekken voor wat betreft de stuitende intolerantie van onze ontspoorde medelanders en hen die ze opstookt. De sfeer wordt grimmiger en grimmiger. Met dank aan de Nasibal, WC-Eendt, en ONCE. Hulde aan alle volgelingen die geen duimbreed zeggen te willen wijken.

Voorlopig mogen we trots wezen op die standvastigheid, of het tot de start van 'le Tour' stand houdt valt te bezien. Zoals bij alle beloftes. Lik op stuk tot die mafklappers tot bedaren komen. Inmiddels geen bericht vanuit de BV. NL, de verdeeldheid is gigantisch en het eigenbelang viert alweer hoogtij. Fijn, zo'n forum. chrisxit graag.

--

EPOmeister Die op en neer stuiterende halfzinnen van David Walsh insprireren mij tot niets. Wallace is mijn inspiratie, zie het profiel van ondergetekende. Ik beschouw Jori’s theorie als aannemelijk. De enige reden voor nasibal om van zijn profetiezolder naar beneden te komen en de rekenkracht tijdelijk in de steek te laten is om een fanta met zichzelf te gaan drinken.

( .. )

Ik ontken. Toegegeven dat David Walsch spanning aanbrengt op het forum, nasibal’s gezwets kan onmogelijk geclassificeerd worden als spannend. Ik had trouwens wel wat meer gramaticale fouten gemaakt als ik Walsch zou kopiëren

@COPYmeister
Hoezo geen spijtbetuigenis ? Daar kreeg je zelfs een klein applaus voor. Ook die linkse MorenoHofland prees jou met andermans franje. Ben jij zo verblindt door je eigen gelijk en verzot op je Gutmenschheid dat je dat niet meer mee gekregen hebt ?!

Hierin toont zich opnieuw de zwakte van de papieren waarheid, een veredelde roemgraaier COPYMEISTER, die weldra uit mekaar sodemietert. Zou het helpen om onze tientallen post terug te eisen en samen in een kringetje op te lezen? Jongenjongenjongen, ga eens van de buitenlucht genieten, het voorjaar is here to stay ! D 'r oet !

1 2 ... 40 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.