Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 49 ... 192 193
IL DON

Ik twijfel ook nog over 1 combi:

Kruijswijk vs Mareszcko vs Gibbons

Of

Nibali vs Bauhaus vs Fraille/Cataldo

Beide combies zijn 6 mil. Ik heb overigens nu combi 1, maar ik neig om combi 2 te doen.

Hebben jullie hier nog inzichten over?

MorenoHofland38

Ik denk dat Costa die ambitie zeker tot op Blockhaus vol gaat houden als dit echt waar is. Rondjes van een week gaan hem vaak heel goed af. Als ie dan nog steeds goed staat ben ik benieuwd wat er daarna gaat gebeuren, maar als ie na etappe 9 uit de top 15 valt zal ie wel dagen uit gaan kiezen om aan te vallen.

MorenoHofland38

Ik denk dat Costa die ambitie zeker tot op Blockhaus vol gaat houden als dit echt waar is. Rondjes van een week gaan hem vaak heel goed af. Als ie dan nog steeds goed staat ben ik benieuwd wat er daarna gaat gebeuren, maar als ie na etappe 9 uit de top 15 valt zal ie wel dagen uit gaan kiezen om aan te vallen.

vasnd

Gaat weer een heerlijke net-niet worden met een comfortabele top 30 finish. Zucht. Zo'n zonde.

vasnd

Gaat weer een heerlijke net-niet worden met een comfortabele top 30 finish. Zucht. Zo'n zonde.

Stefantastisch

Wie kan beter heuveltjes verteren? Kuznetsov of Tsatevich? Waar verwachten jullie meer van

Stefantastisch

Wie kan beter heuveltjes verteren? Kuznetsov of Tsatevich? Waar verwachten jullie meer van

Niballie

'@ILDON

Kruijswijk + Bauhaus + Cataldo

Niballie

'@ILDON

Kruijswijk + Bauhaus + Cataldo

wielerliefhebbervandeweek

Haha ik blijf maar wisselen!

Ik net al 2 keer Thomas verwisseld voor Zakarin en andersom....Damn haha

wielerliefhebbervandeweek

Haha ik blijf maar wisselen!

Ik net al 2 keer Thomas verwisseld voor Zakarin en andersom....Damn haha

jarne17

'@ILDON. Duidelijk B

jarne17

'@ILDON. Duidelijk B

jarne17

Twijfel nog over 6 of 7 sprinters...

jarne17

Twijfel nog over 6 of 7 sprinters...

janstof

ik heb de verdeling:
AK 7
klimmer 2
Aanvaller/knecht 4
Sprinter 7

L. Sanchez is o.a. 1 van mijn aanvallers. denken jullie dat dit genoeg is voor de sprint etappes? of toch te minimaal ?

janstof

ik heb de verdeling:
AK 7
klimmer 2
Aanvaller/knecht 4
Sprinter 7

L. Sanchez is o.a. 1 van mijn aanvallers. denken jullie dat dit genoeg is voor de sprint etappes? of toch te minimaal ?

sprintgeit

Genoeg gepuzzeld. Ik ben benieuwd naar de teams morgen

sprintgeit

Genoeg gepuzzeld. Ik ben benieuwd naar de teams morgen

WCEendT

Ben ik de enige die super blij is dat Costa dit gaat doen? Eerste 1.5 week gaat hij super zijn dan zakt hij erdoor en probeert hij nog wat in de 3e week.

Super nieuws voor 1Mil zeker het gokje waard.

WCEendT

Ben ik de enige die super blij is dat Costa dit gaat doen? Eerste 1.5 week gaat hij super zijn dan zakt hij erdoor en probeert hij nog wat in de 3e week.

Super nieuws voor 1Mil zeker het gokje waard.

Icon

Is er interesse om met de de forumleden hier een poultje op te zetten? Lijkt me leuk om alle actieven hier wat makkelijker te kunnen vergelijken...

Icon

Is er interesse om met de de forumleden hier een poultje op te zetten? Lijkt me leuk om alle actieven hier wat makkelijker te kunnen vergelijken...

jort101

'@wceendt
Hmmm, je bent niet de enige.. Zit nu toch ook wel te twijfelen om hem te wisselen met Pozzo.

jort101

'@wceendt
Hmmm, je bent niet de enige.. Zit nu toch ook wel te twijfelen om hem te wisselen met Pozzo.

1 2 ... 49 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.