Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 50 ... 192 193
kaas

Ik twijfel nog tussen Twan Castelijns en Lukasz Owsian. Lastig!

kaas

Ik twijfel nog tussen Twan Castelijns en Lukasz Owsian. Lastig!

Awesem

'@Icon
Naast die van de wielerflits?

Awesem

'@Icon
Naast die van de wielerflits?

Luuuuuuukk

Hmmm, bijna klaar met puzzelen. Heb er nog één: Yates + Costa of Landa + Pozzovivo

Luuuuuuukk

Hmmm, bijna klaar met puzzelen. Heb er nog één: Yates + Costa of Landa + Pozzovivo

Awesem

'@Luuk
Yates + Costa

Awesem

'@Luuk
Yates + Costa

jsprunk

Ik zoek me suf naar die ene renner van max 750k die mijn ploeg nog kan versterken.
Zwakste ben ik in de punchetappes, maar daar zie ik weinig duidelijke favorieten.

jsprunk

Ik zoek me suf naar die ene renner van max 750k die mijn ploeg nog kan versterken.
Zwakste ben ik in de punchetappes, maar daar zie ik weinig duidelijke favorieten.

Mathieu Moller

'@jsprunk
Haas? En misschien Dylan Teuns

Mathieu Moller

'@jsprunk
Haas? En misschien Dylan Teuns

jsprunk

Haas lijkt me niet sterk genoeg en heeft 2 sprinters in de ploeg.
Zou Teuns voor eigen kansen mogen? Dennis en Van Garderen kunnen ook prima aankomen.

Heb nu Battaglin, maar eigenlijk verwacht ik daar ook niet veel van.

jsprunk

Haas lijkt me niet sterk genoeg en heeft 2 sprinters in de ploeg.
Zou Teuns voor eigen kansen mogen? Dennis en Van Garderen kunnen ook prima aankomen.

Heb nu Battaglin, maar eigenlijk verwacht ik daar ook niet veel van.

Quintana10

'@jsprunk Konrad, Molard, Woods?

Quintana10

'@jsprunk Konrad, Molard, Woods?

Awesem

'@jsprunk
Bilbao of Cataldo? Anders Woods.

Awesem

'@jsprunk
Bilbao of Cataldo? Anders Woods.

Icon

'@awesem, inderdaad, ik heb over de fanatieke forumbezoeker, lijkt me wel wat, een david walsh en een nasiball die direct het gevecht met elkaar aangaan op de flanken van de Mortirolo.

Of laat ik het anders zeggen, ik heb geen zin om straks naar de namen van de verschillende deelnemers te moeten gaan zoeken, op deze manier kun je meteen zien of de deelnemers die op gevoel spelen of de rekenaars de beste zijn....

Icon

'@awesem, inderdaad, ik heb over de fanatieke forumbezoeker, lijkt me wel wat, een david walsh en een nasiball die direct het gevecht met elkaar aangaan op de flanken van de Mortirolo.

Of laat ik het anders zeggen, ik heb geen zin om straks naar de namen van de verschillende deelnemers te moeten gaan zoeken, op deze manier kun je meteen zien of de deelnemers die op gevoel spelen of de rekenaars de beste zijn....

Awesem

'@Icon
Je kunt hem altijd aanmaken, kijken tot hoever de animo reikt. Ik zal me zeker aanmelden!

Awesem

'@Icon
Je kunt hem altijd aanmaken, kijken tot hoever de animo reikt. Ik zal me zeker aanmelden!

MorenoHofland38

'@Luuk

Ik heb ze alle vier ;)

MorenoHofland38

'@Luuk

Ik heb ze alle vier ;)

Filipo

Wie zal de lead out zijn van Ewan, Edmondson of Mezgec?

1 2 ... 50 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.