Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 56 ... 192 193
WCEendT

'@Michel
Begin mijzelf ook te betrappen op het vertrouwen hebben in Tejay.

Oude trainer terug van toen hij 4e in de Tour werd, goede voorbereiding gehad, tevens is hij inmiddels wat ouder (28) en lijkt mij dit een mooie leeftijd voor een constante drie weekse.

WCEendT

'@Michel
Begin mijzelf ook te betrappen op het vertrouwen hebben in Tejay.

Oude trainer terug van toen hij 4e in de Tour werd, goede voorbereiding gehad, tevens is hij inmiddels wat ouder (28) en lijkt mij dit een mooie leeftijd voor een constante drie weekse.

nathancouw

'@WCEendT is Ponzi 1 van je sprinters waar je op doelde?

nathancouw

'@WCEendT is Ponzi 1 van je sprinters waar je op doelde?

Mollemaestro

'@Michel091, TJ heeft mij ook vaak teleurgesteld. Nu is ie goed in vorm en heeft ie in Dennis de winnaar van de 2 tijdritten in zn ploeg. Lijkt mij dus een veel logischere keuze dan Thomas en Zakarin. Landa heb ik helaas niet in mijn team, maar als ik iemand mocht kiezen die ik aan mijn ploeg mocht toevoegen dan zou ik voor hem gaan.

Mollemaestro

'@Michel091, TJ heeft mij ook vaak teleurgesteld. Nu is ie goed in vorm en heeft ie in Dennis de winnaar van de 2 tijdritten in zn ploeg. Lijkt mij dus een veel logischere keuze dan Thomas en Zakarin. Landa heb ik helaas niet in mijn team, maar als ik iemand mocht kiezen die ik aan mijn ploeg mocht toevoegen dan zou ik voor hem gaan.

Michel091

Dat maakt het dan nog interessanter, 1 van de volgende 4: thomas, landa, zakarin en TJ.
Voelt als een pure gok. Maargoed om te winnen moet je risico's nemen. TJ wellicht

Michel091

Dat maakt het dan nog interessanter, 1 van de volgende 4: thomas, landa, zakarin en TJ.
Voelt als een pure gok. Maargoed om te winnen moet je risico's nemen. TJ wellicht

Phoenix0000

Heb me net aangemeld. Naam: Helmer

Phoenix0000

Heb me net aangemeld. Naam: Helmer

Michel091

Vraag is wel hoe de huidige vorm van TJ zich gaat vertalen naar een grote ronde. Blijf het een risico vinden dat ie er doorheen gaat zakken in de laatste week, of eerder

Michel091

Vraag is wel hoe de huidige vorm van TJ zich gaat vertalen naar een grote ronde. Blijf het een risico vinden dat ie er doorheen gaat zakken in de laatste week, of eerder

Masterw

Iemand idee van vorm pozzovivo?

Masterw

Iemand idee van vorm pozzovivo?

fringale

Ik vind het opmerkelijk dat Landa het rugnummer 171 heeft en niet Thomas, of doen de Britten weer averechts ?

fringale

Ik vind het opmerkelijk dat Landa het rugnummer 171 heeft en niet Thomas, of doen de Britten weer averechts ?

jsprunk

Pozzovivo was twee weken terug prima in orde en heeft een prima ploeg die voor hem rijdt.

jsprunk

Pozzovivo was twee weken terug prima in orde en heeft een prima ploeg die voor hem rijdt.

Klootje Kriekeljon

Geen 3 kopmannen meer, lager budget. Is het Sinterklaas ofzo? ;)

Klootje Kriekeljon

Geen 3 kopmannen meer, lager budget. Is het Sinterklaas ofzo? ;)

jort101

'@masterw
Kijk eens op procyclingstats, kan je zijn recente uitslagen nog eens bekijken.

jort101

'@masterw
Kijk eens op procyclingstats, kan je zijn recente uitslagen nog eens bekijken.

WCEendT

'@Klootje
Lekker op tijd man! Benieuwd wat je er in paar uurtjes nog van maakt.

WCEendT

'@Klootje
Lekker op tijd man! Benieuwd wat je er in paar uurtjes nog van maakt.

Klootje Kriekeljon

Haha WcEendt, k wam er net pas achter dat ze morgen al beginnen! :)

Maar kep mijn rijtje bij Scorito al ingevuld staan. Altijd op gevoel zonder enige rekensom, daarom nooit heel erg goed.

Quintana
Nibali
Kruijswijk
Dumoulin
Yates
Jungels
Landa
Pinot
Thomas
Zakarin
Carthy
Woods

Gaviria
Bennet
Mareczko
Ruffoni
Savitsky
Tsatevich
Bauhaus
Gibbons

1 2 ... 56 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.