Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 57 ... 192 193
Klootje Kriekeljon

Haha WcEendt, k wam er net pas achter dat ze morgen al beginnen! :)

Maar kep mijn rijtje bij Scorito al ingevuld staan. Altijd op gevoel zonder enige rekensom, daarom nooit heel erg goed.

Quintana
Nibali
Kruijswijk
Dumoulin
Yates
Jungels
Landa
Pinot
Thomas
Zakarin
Carthy
Woods

Gaviria
Bennet
Mareczko
Ruffoni
Savitsky
Tsatevich
Bauhaus
Gibbons

Mollemaestro

Jij verwaarloost je sprintersploeg wel enorm zeg

Mollemaestro

Jij verwaarloost je sprintersploeg wel enorm zeg

WCEendT

'@Klootje
Kern lijkt zeer sprekend op mijn team ;). Vooral je goedkope sprinters :$.

WCEendT

'@Klootje
Kern lijkt zeer sprekend op mijn team ;). Vooral je goedkope sprinters :$.

nasibal

Haal Ruffoni er maar weer uit jongens.

nasibal

Haal Ruffoni er maar weer uit jongens.

Malathion

Voor niks zo lang gepeinsd over de pillenslikker... Weten we meteen waarom ie zo lekker op dreef was in Kroatie.

Malathion

Voor niks zo lang gepeinsd over de pillenslikker... Weten we meteen waarom ie zo lekker op dreef was in Kroatie.

MarcelGr91

Zucht.. vanmiddag eindelijk m'n team afgerond op de diverse pooltjes. Zijn er weer 2 van die vervelende Italianen die zichzelf niet onder controle hadden...

MarcelGr91

Zucht.. vanmiddag eindelijk m'n team afgerond op de diverse pooltjes. Zijn er weer 2 van die vervelende Italianen die zichzelf niet onder controle hadden...

Klootje Kriekeljon

Dat heb je goed gezien Mollemaestro. Ik ga voor de klassementsmannen, met zelfs 2 koopjes van 0.5 om die te kunnen betalen. De keuze op Jungels is vooral gevallen omdat hij de 9e sprinter wordt voor de bonuspunten (Gaviria). Bauhaus mag mee omdat hij ook als nummer 9 in de tijdrittenploeg (Dumoulin) uitgespeeld wordt, al zal Dennis wel een betere keuze zijn voor de TT's. Geen aanvallers oid in mijn ploeg, want die stel je toch altijd op het verkeerde moment wel of niet op.

Dit is een ploeg die niet gaat winnen maar waarbij de frustratie over verkeerde opstellingen tot een minimum beperkt is :)

Maarre, we kunnen alweer gaan wisselen zie ik. :D

Klootje Kriekeljon

Dat heb je goed gezien Mollemaestro. Ik ga voor de klassementsmannen, met zelfs 2 koopjes van 0.5 om die te kunnen betalen. De keuze op Jungels is vooral gevallen omdat hij de 9e sprinter wordt voor de bonuspunten (Gaviria). Bauhaus mag mee omdat hij ook als nummer 9 in de tijdrittenploeg (Dumoulin) uitgespeeld wordt, al zal Dennis wel een betere keuze zijn voor de TT's. Geen aanvallers oid in mijn ploeg, want die stel je toch altijd op het verkeerde moment wel of niet op.

Dit is een ploeg die niet gaat winnen maar waarbij de frustratie over verkeerde opstellingen tot een minimum beperkt is :)

Maarre, we kunnen alweer gaan wisselen zie ik. :D

rubenvvs1999

Het is toch niet te geloven haha, snel weer schakelen dus

rubenvvs1999

Het is toch niet te geloven haha, snel weer schakelen dus

Mollemaestro

Heel jammer van ruffoni, had hem niet in mijn team. Had verwacht dat ie bij de eerste de beste heuvel zou opgeven, helaas kan iedereen hem nog op tijd inwisselen.

Mollemaestro

Heel jammer van ruffoni, had hem niet in mijn team. Had verwacht dat ie bij de eerste de beste heuvel zou opgeven, helaas kan iedereen hem nog op tijd inwisselen.

WCEendT

Wow Ruffoni en Pirazzi!!!

R.I.P. Sprintploeg!

WCEendT

Wow Ruffoni en Pirazzi!!!

R.I.P. Sprintploeg!

aardappeljager

Dacht dat ik klaar was.

Toch de twee doping zondaars (had ze beide in mijn team) nog maar even gewisseld. Gewoon 1 op 1. Geen zin om weer alles om te gooien

aardappeljager

Dacht dat ik klaar was.

Toch de twee doping zondaars (had ze beide in mijn team) nog maar even gewisseld. Gewoon 1 op 1. Geen zin om weer alles om te gooien

nathancouw

Wow hahahaha, dit zag ik dus echt niet aankomen. Dan mag Ruffoni er weer uit. Geweldig grappig dit :D

nathancouw

Wow hahahaha, dit zag ik dus echt niet aankomen. Dan mag Ruffoni er weer uit. Geweldig grappig dit :D

Poeksel

Zal ik je alvast wat frustratie besparen klootje? Bauhaus krijgt geen punten als Dumoulin een tijdrit wint.

Poeksel

Zal ik je alvast wat frustratie besparen klootje? Bauhaus krijgt geen punten als Dumoulin een tijdrit wint.

1 2 ... 57 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.