Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 57 ... 192 193
redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

Mollemaestro

Jij verwaarloost je sprintersploeg wel enorm zeg

Mollemaestro

Jij verwaarloost je sprintersploeg wel enorm zeg

WCEendT

'@Klootje
Kern lijkt zeer sprekend op mijn team ;). Vooral je goedkope sprinters :$.

WCEendT

'@Klootje
Kern lijkt zeer sprekend op mijn team ;). Vooral je goedkope sprinters :$.

nasibal

Haal Ruffoni er maar weer uit jongens.

nasibal

Haal Ruffoni er maar weer uit jongens.

Malathion

Voor niks zo lang gepeinsd over de pillenslikker... Weten we meteen waarom ie zo lekker op dreef was in Kroatie.

Malathion

Voor niks zo lang gepeinsd over de pillenslikker... Weten we meteen waarom ie zo lekker op dreef was in Kroatie.

MarcelGr91

Zucht.. vanmiddag eindelijk m'n team afgerond op de diverse pooltjes. Zijn er weer 2 van die vervelende Italianen die zichzelf niet onder controle hadden...

MarcelGr91

Zucht.. vanmiddag eindelijk m'n team afgerond op de diverse pooltjes. Zijn er weer 2 van die vervelende Italianen die zichzelf niet onder controle hadden...

redacted-191125

redacted-191125

rubenvvs1999

Het is toch niet te geloven haha, snel weer schakelen dus

rubenvvs1999

Het is toch niet te geloven haha, snel weer schakelen dus

Mollemaestro

Heel jammer van ruffoni, had hem niet in mijn team. Had verwacht dat ie bij de eerste de beste heuvel zou opgeven, helaas kan iedereen hem nog op tijd inwisselen.

Mollemaestro

Heel jammer van ruffoni, had hem niet in mijn team. Had verwacht dat ie bij de eerste de beste heuvel zou opgeven, helaas kan iedereen hem nog op tijd inwisselen.

WCEendT

Wow Ruffoni en Pirazzi!!!

R.I.P. Sprintploeg!

WCEendT

Wow Ruffoni en Pirazzi!!!

R.I.P. Sprintploeg!

aardappeljager

Dacht dat ik klaar was.

Toch de twee doping zondaars (had ze beide in mijn team) nog maar even gewisseld. Gewoon 1 op 1. Geen zin om weer alles om te gooien

aardappeljager

Dacht dat ik klaar was.

Toch de twee doping zondaars (had ze beide in mijn team) nog maar even gewisseld. Gewoon 1 op 1. Geen zin om weer alles om te gooien

nathancouw

Wow hahahaha, dit zag ik dus echt niet aankomen. Dan mag Ruffoni er weer uit. Geweldig grappig dit :D

nathancouw

Wow hahahaha, dit zag ik dus echt niet aankomen. Dan mag Ruffoni er weer uit. Geweldig grappig dit :D

Poeksel

Zal ik je alvast wat frustratie besparen klootje? Bauhaus krijgt geen punten als Dumoulin een tijdrit wint.

Poeksel

Zal ik je alvast wat frustratie besparen klootje? Bauhaus krijgt geen punten als Dumoulin een tijdrit wint.

1 2 ... 57 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.