'@Klootje
Kern lijkt zeer sprekend op mijn team ;). Vooral je goedkope sprinters :$.
WCEendT
'@Klootje
Kern lijkt zeer sprekend op mijn team ;). Vooral je goedkope sprinters :$.
nasibal
Haal Ruffoni er maar weer uit jongens.
nasibal
Haal Ruffoni er maar weer uit jongens.
Malathion
Voor niks zo lang gepeinsd over de pillenslikker... Weten we meteen waarom ie zo lekker op dreef was in Kroatie.
Malathion
Voor niks zo lang gepeinsd over de pillenslikker... Weten we meteen waarom ie zo lekker op dreef was in Kroatie.
MarcelGr91
Zucht.. vanmiddag eindelijk m'n team afgerond op de diverse pooltjes. Zijn er weer 2 van die vervelende Italianen die zichzelf niet onder controle hadden...
MarcelGr91
Zucht.. vanmiddag eindelijk m'n team afgerond op de diverse pooltjes. Zijn er weer 2 van die vervelende Italianen die zichzelf niet onder controle hadden...
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd
rubenvvs1999
Het is toch niet te geloven haha, snel weer schakelen dus
rubenvvs1999
Het is toch niet te geloven haha, snel weer schakelen dus
Mollemaestro
Heel jammer van ruffoni, had hem niet in mijn team. Had verwacht dat ie bij de eerste de beste heuvel zou opgeven, helaas kan iedereen hem nog op tijd inwisselen.
Mollemaestro
Heel jammer van ruffoni, had hem niet in mijn team. Had verwacht dat ie bij de eerste de beste heuvel zou opgeven, helaas kan iedereen hem nog op tijd inwisselen.
WCEendT
Wow Ruffoni en Pirazzi!!!
R.I.P. Sprintploeg!
WCEendT
Wow Ruffoni en Pirazzi!!!
R.I.P. Sprintploeg!
aardappeljager
Dacht dat ik klaar was.
Toch de twee doping zondaars (had ze beide in mijn team) nog maar even gewisseld. Gewoon 1 op 1. Geen zin om weer alles om te gooien
aardappeljager
Dacht dat ik klaar was.
Toch de twee doping zondaars (had ze beide in mijn team) nog maar even gewisseld. Gewoon 1 op 1. Geen zin om weer alles om te gooien
nathancouw
Wow hahahaha, dit zag ik dus echt niet aankomen. Dan mag Ruffoni er weer uit. Geweldig grappig dit :D
nathancouw
Wow hahahaha, dit zag ik dus echt niet aankomen. Dan mag Ruffoni er weer uit. Geweldig grappig dit :D
Poeksel
Zal ik je alvast wat frustratie besparen klootje? Bauhaus krijgt geen punten als Dumoulin een tijdrit wint.
Poeksel
Zal ik je alvast wat frustratie besparen klootje? Bauhaus krijgt geen punten als Dumoulin een tijdrit wint.