Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 60 ... 192 193
Twaburov

Kan allebei Tim, voor 750k is er wel veel keus

Twaburov

Kan allebei Tim, voor 750k is er wel veel keus

Klootje Kriekeljon

Dank je voor de waarschuwing dan Nasibal en Poeksel. Zo zie je maar misschien toch wel verstandig om de regels een keer te lezen.

WCEendt, zouden we dan zelfs onze Dark Horse hetzelfde hebben?? :) Want Jantje gaat er nu mooi terug in bij Klootje! Of ga jij voor Felix Grossglocknerschartner?

Klootje Kriekeljon

Dank je voor de waarschuwing dan Nasibal en Poeksel. Zo zie je maar misschien toch wel verstandig om de regels een keer te lezen.

WCEendt, zouden we dan zelfs onze Dark Horse hetzelfde hebben?? :) Want Jantje gaat er nu mooi terug in bij Klootje! Of ga jij voor Felix Grossglocknerschartner?

nasibal

'@Klootje

Je ziet een CCC'er over het hoofd ;)

nasibal

'@Klootje

Je ziet een CCC'er over het hoofd ;)

Klootje Kriekeljon

NB, ik zie met Bialoblocki een goede tijdrijder en die Paterski was altijd een leuke renner die aanvalslustig was.. Maar toch niet de eerder genoemde Ponzi? Mis ik iets?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

NB, ik zie met Bialoblocki een goede tijdrijder en die Paterski was altijd een leuke renner die aanvalslustig was.. Maar toch niet de eerder genoemde Ponzi? Mis ik iets?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Klootje
Ik ga voor de enige sprinter die serieus 0 energie gaat verspelen op de heuvels van etappe 1 en 2. Ja...mone Ponzi.

WCEendT

'@Klootje
Ik ga voor de enige sprinter die serieus 0 energie gaat verspelen op de heuvels van etappe 1 en 2. Ja...mone Ponzi.

Klootje Kriekeljon

Ok dan mis ik dus iets :) Eens even zijn uitslagen bekijken..

Klootje Kriekeljon

Ok dan mis ik dus iets :) Eens even zijn uitslagen bekijken..

WCEendT

'@Klootje
30 is DE leeftijd deze Giro ;).

Uitslagen? Wat zijn uitslagen? Ponzi heeft mij laten weten de snelle man van CCC te zijn en heeft zeer zeker de vorm van 2015.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Klootje
30 is DE leeftijd deze Giro ;).

Uitslagen? Wat zijn uitslagen? Ponzi heeft mij laten weten de snelle man van CCC te zijn en heeft zeer zeker de vorm van 2015.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Ik voorspelde al dat het Ponzi was. Kan leuke uitslagen rijden..

nathancouw

Ik voorspelde al dat het Ponzi was. Kan leuke uitslagen rijden..

nathancouw

0 energie verspillen als in er heel makkelijk over gaan of meteen eraf vallen?

nathancouw

0 energie verspillen als in er heel makkelijk over gaan of meteen eraf vallen?

Klootje Kriekeljon

Dat is zeker een interessante..

Weet niet of meer mensen dat hebben, maar Italianen verdwijnen altijd op mijn radar. Blinde vlek ofzo.

Klootje Kriekeljon

Dat is zeker een interessante..

Weet niet of meer mensen dat hebben, maar Italianen verdwijnen altijd op mijn radar. Blinde vlek ofzo.

Icon

Man man man, wat een doffe ellende dit met die pillenslikkers en spuitenprikkers

Icon

Man man man, wat een doffe ellende dit met die pillenslikkers en spuitenprikkers

WCEendT

'@Klootje
Nu gaan meerdere die hebben :P.

Ff onze reacties verwijderen? ;).

@Nathancouw
Het laatste, hopelijk.

WCEendT

'@Klootje
Nu gaan meerdere die hebben :P.

Ff onze reacties verwijderen? ;).

@Nathancouw
Het laatste, hopelijk.

Mollemaestro

Als je denkt dat het niet slechter kan dan ruftpony pakt iedereen opeens ponzi

1 2 ... 60 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.