Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 61 ... 192 193
Mollemaestro

Als je denkt dat het niet slechter kan dan ruftpony pakt iedereen opeens ponzi

WCEendT

'@Mollema
Iedereen opeens? Ponzi was serieus de vierde naam in mijn team en is er sindsdien niet meer uit gegaan.

WCEendT

'@Mollema
Iedereen opeens? Ponzi was serieus de vierde naam in mijn team en is er sindsdien niet meer uit gegaan.

Klootje Kriekeljon

Ik ben je zeer dankbaar WCEendt, heel sportief. Omdat ie goedkoop is kan je met wat wisselen opeens veel meer. Bijv ook Woods lozen.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Ik ben je zeer dankbaar WCEendt, heel sportief. Omdat ie goedkoop is kan je met wat wisselen opeens veel meer. Bijv ook Woods lozen.

Laatst gewijzigd
JimKro

Valt me op hoeveel mensen Ruffoni hadden en wat een paniek.

JimKro

Valt me op hoeveel mensen Ruffoni hadden en wat een paniek.

garbalawal

Tjonge, wat klote. Ponzi pakken levert een overschot van 500000 op. Ik geloof dat ik uit bittere ellende maar LL Sanchez als vervanger pak.

garbalawal

Tjonge, wat klote. Ponzi pakken levert een overschot van 500000 op. Ik geloof dat ik uit bittere ellende maar LL Sanchez als vervanger pak.

Mollemaestro

'@WCEendt, fijn dat je jezelf aangesproken voelt als ik iedereen zeg. Zo belangrijk ben je nou ook weer niet... Is toch bizar dat mensen jou gaan volgen met je ponzi. Als het goed uitpakt dan heb ik niks gezegd, maar die kans is wel heel klein

Mollemaestro

'@WCEendt, fijn dat je jezelf aangesproken voelt als ik iedereen zeg. Zo belangrijk ben je nou ook weer niet... Is toch bizar dat mensen jou gaan volgen met je ponzi. Als het goed uitpakt dan heb ik niks gezegd, maar die kans is wel heel klein

WCEendT

'@klootje
Niet teleurgesteld zijn als hij niet doet wat hij mij beloofd heeft (in mijn dromen, dan toch)!

@Mollema
Why so mean :(?

Tuurlijk een Ponzi pakken is hetzelfde als het gokken op een Gibbons of Bonnett, er gaat er sowieso wel een van de 500K sprinters top 10 rijden elke sprint, kan niet anders met dit deelnemersveld. MAAR! Wie?!

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@klootje
Niet teleurgesteld zijn als hij niet doet wat hij mij beloofd heeft (in mijn dromen, dan toch)!

@Mollema
Why so mean :(?

Tuurlijk een Ponzi pakken is hetzelfde als het gokken op een Gibbons of Bonnett, er gaat er sowieso wel een van de 500K sprinters top 10 rijden elke sprint, kan niet anders met dit deelnemersveld. MAAR! Wie?!

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

'@kriekeljon, waarom zou je Tiger willen lozen?

Mollemaestro

'@kriekeljon, waarom zou je Tiger willen lozen?

Mollemaestro

'@Wceendt, sorry :)

Mollemaestro

'@Wceendt, sorry :)

madeks

Verwachten jullie nog wat van Selig, kan toch redelijke uitslagen rijden in dit deelnemersveld.
Persoonlijk denk ik dat Bora geen trein gebruikt en ieder voor zich sprint.
Daarnaast heb ik in Pelucchi helemaal geen vertrouwen en in de Russische sprinters ook niet echt.
Maar er moet een sprinter bij door de streken van Ruffoni

madeks

Verwachten jullie nog wat van Selig, kan toch redelijke uitslagen rijden in dit deelnemersveld.
Persoonlijk denk ik dat Bora geen trein gebruikt en ieder voor zich sprint.
Daarnaast heb ik in Pelucchi helemaal geen vertrouwen en in de Russische sprinters ook niet echt.
Maar er moet een sprinter bij door de streken van Ruffoni

Klootje Kriekeljon

Tiger pikt te veel vrouwen in Maestro.

Renners van kleine ploegen zijn altijd wel interessant omdat ze meestal niet vast zitten aan in dienst rijden van enz. Daarom zijn ze ook bijna allemaal wel een gokje waard.

Klootje Kriekeljon

Tiger pikt te veel vrouwen in Maestro.

Renners van kleine ploegen zijn altijd wel interessant omdat ze meestal niet vast zitten aan in dienst rijden van enz. Daarom zijn ze ook bijna allemaal wel een gokje waard.

WCEendT

'@Madeks
Kan je zeggen dat iemand in mijn familie ervan overtuigd is dat Poetin langs komt en dus 4 Gazproms genomen heeft + Kuznetsov & Zakarin.

Misschien kan je er iets mee.

WCEendT

'@Madeks
Kan je zeggen dat iemand in mijn familie ervan overtuigd is dat Poetin langs komt en dus 4 Gazproms genomen heeft + Kuznetsov & Zakarin.

Misschien kan je er iets mee.

Twaburov

Die Russen kun je wel op bouwen hoor.. Vooral zakkenwasserin.

Twaburov

Die Russen kun je wel op bouwen hoor.. Vooral zakkenwasserin.

1 2 ... 61 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.