Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 62 ... 192 193
WCEendT

'@Twaburov
Waarom zeg je dat nou! Moet mijn 2.5M AK renner keuzes nog steeds maken en had net Zakarin eruit gegooid.

Denk dat ik gewoon lootjes ga trekken :S.

WCEendT

'@Twaburov
Waarom zeg je dat nou! Moet mijn 2.5M AK renner keuzes nog steeds maken en had net Zakarin eruit gegooid.

Denk dat ik gewoon lootjes ga trekken :S.

vasnd

Nou, dit had ik ook niet verwacht. Geen 'Tutti pazzi per Pirazzi' meer. Jammer. Groeihormoon ook echt, why.

vasnd

Nou, dit had ik ook niet verwacht. Geen 'Tutti pazzi per Pirazzi' meer. Jammer. Groeihormoon ook echt, why.

WCEendT

'@Vasnd
Vraag mij altijd af wat er allemaal onder het principe "groeihormonen" valt ;).

WCEendT

'@Vasnd
Vraag mij altijd af wat er allemaal onder het principe "groeihormonen" valt ;).

WCEendT

'@Tompot
Niemand verplicht u!

WCEendT

'@Tompot
Niemand verplicht u!

Mollemaestro

'@Wceendt heb je TJ? Zoja dan snap ik dat je nog twijfelt tussen de overige 2.5-renners. Zo nee, wat bezielt je om lootjes te trekken waardoor je misschien geen Tj hebt

Mollemaestro

'@Wceendt heb je TJ? Zoja dan snap ik dat je nog twijfelt tussen de overige 2.5-renners. Zo nee, wat bezielt je om lootjes te trekken waardoor je misschien geen Tj hebt

Klootje Kriekeljon

Tompot, andere jaren ook gekeken?

WCEendt Zakarin moet er natuurlijk altijd in he. Net zo'n duracell-konijntje, maar dan uit een Russisch lab.

Klootje Kriekeljon

Tompot, andere jaren ook gekeken?

WCEendt Zakarin moet er natuurlijk altijd in he. Net zo'n duracell-konijntje, maar dan uit een Russisch lab.

Mollemaestro

Konijntje wordt opgegeten door tiger

Mollemaestro

Konijntje wordt opgegeten door tiger

Twaburov

Zakkenwasserin kun je ook rustig thuislaten. Maar laat ook vooral Dylan thuis, dat wordt niks dit jaar. Die teerde vorig jaar toch vooral op Kittel.

Twaburov

Zakkenwasserin kun je ook rustig thuislaten. Maar laat ook vooral Dylan thuis, dat wordt niks dit jaar. Die teerde vorig jaar toch vooral op Kittel.

'@timdepunter

HAHA PONZI 😂

'@timdepunter

HAHA PONZI 😂

WCEendT

'@mollema
Tejay zit erin, puur vanwege het feit dat ik een gok wil nemen deze Giro en er toch wel veel veranderingen zijn gebeurd rondom Tejay afgelopen winter.

@Klootje
Nu niet :(, weet het echt niet hahaha. Morgen vrij, dus morgenochtend nog maar eens gaan kijken denk ik.

WCEendT

'@mollema
Tejay zit erin, puur vanwege het feit dat ik een gok wil nemen deze Giro en er toch wel veel veranderingen zijn gebeurd rondom Tejay afgelopen winter.

@Klootje
Nu niet :(, weet het echt niet hahaha. Morgen vrij, dus morgenochtend nog maar eens gaan kijken denk ik.

WCEendT

'@Twaburov
Dylan? Bedoel je niet Bob?

WCEendT

'@Twaburov
Dylan? Bedoel je niet Bob?

jort101

Weet niet zo goed wat ik van geniez moet verwachten.. Als hij voor de bergtrui gaat vind ik het een zeer interessante renner, maar twijfel daarover.

jort101

Weet niet zo goed wat ik van geniez moet verwachten.. Als hij voor de bergtrui gaat vind ik het een zeer interessante renner, maar twijfel daarover.

Mollemaestro

Wceendt, goede keuze voor TJ. Nu maar hopen dat hij ons niet teleurstelt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 62 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.