Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 63 ... 192 193
Mollemaestro

Wceendt, goede keuze voor TJ. Nu maar hopen dat hij ons niet teleurstelt.

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

'@Wceendt, nee bob is groenewegen

Mollemaestro

'@Wceendt, nee bob is groenewegen

jsprunk

'@klootje: de giro van 2014 was inderdaad indrukwekkend.
Ik zou het een goede grap vinden van wceendt als hij hiermee Ponzi in een aantal teams weet te duwen.

jsprunk

'@klootje: de giro van 2014 was inderdaad indrukwekkend.
Ik zou het een goede grap vinden van wceendt als hij hiermee Ponzi in een aantal teams weet te duwen.

WCEendT

'@Mollema
Kan Groenewegen überhaupt niet opnemen in mijn Poule :(?

WCEendT

'@Mollema
Kan Groenewegen überhaupt niet opnemen in mijn Poule :(?

WCEendT

'@JSprunk
Het is geen grap :S... Voortaan dus toch mijn donkere eend voor mijzelf houden.

WCEendT

'@JSprunk
Het is geen grap :S... Voortaan dus toch mijn donkere eend voor mijzelf houden.

Mollemaestro

Ik had bijna Athletic eruit gehaald voor Ponzi, tot ik naar bookmakers ging kijken...

Mollemaestro

Ik had bijna Athletic eruit gehaald voor Ponzi, tot ik naar bookmakers ging kijken...

WCEendT

Deze reacties doen mij enorm veel pijn :(.

Denk ook aan de gevoelens van Simone!

Laatst gewijzigd
WCEendT

Deze reacties doen mij enorm veel pijn :(.

Denk ook aan de gevoelens van Simone!

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

'@Wceendt, waarom? Omdat je serieus genomen wordt door ons?

Mollemaestro

'@Wceendt, waarom? Omdat je serieus genomen wordt door ons?

Klootje Kriekeljon

Maestro :)

Is good old Fransisco Ventoso hier al voorbij gekomen? :P

Tompot, nee eerdere jaren van Ponzi. Tis misschien geen hoogvlieger, maar voor 500k die je nog moet opvullen omdat je al dure inkopen hebt gedaan wel een interessante renner.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Maestro :)

Is good old Fransisco Ventoso hier al voorbij gekomen? :P

Tompot, nee eerdere jaren van Ponzi. Tis misschien geen hoogvlieger, maar voor 500k die je nog moet opvullen omdat je al dure inkopen hebt gedaan wel een interessante renner.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@mollema
Waar is de NIET?!

WCEendT

'@mollema
Waar is de NIET?!

dnizzz

116 deelnemers inmiddels, had ik niet verwacht, zitten de klassementsrenners en de aanvallers van 't forum, zoals een nasibal of walsh en kompanen, er al bij? Of heb ik er louter een paar pozzovivo's en een peloton meelezende knechten in zitten?

en @hoensbroek, als je dit leest, props voor het jezelf aanmelden bij 47 poules :o

hier nog ff 't linkje naar de Wielerflits Forum poule:
https://www.scorito.com/cycling-manager/giro2017/wielerflits-forum?code=96bf98d0-6c01-4d3a-b8e4-b8e049d659af

dnizzz

116 deelnemers inmiddels, had ik niet verwacht, zitten de klassementsrenners en de aanvallers van 't forum, zoals een nasibal of walsh en kompanen, er al bij? Of heb ik er louter een paar pozzovivo's en een peloton meelezende knechten in zitten?

en @hoensbroek, als je dit leest, props voor het jezelf aanmelden bij 47 poules :o

hier nog ff 't linkje naar de Wielerflits Forum poule:
https://www.scorito.com/cycling-manager/giro2017/wielerflits-forum?code=96bf98d0-6c01-4d3a-b8e4-b8e049d659af

Mollemaestro

'@Wceendt, als mensen ponzi vanwege jou in hun team opnemen dan wordt je serieus genomen dus niet NIET. (Of njet NJET zoals een onbekende bezoeker aan de Giro zou zeggen). Ik ging ponzi zelfs even overwegen terwijl ik gisterochtend had besloten dat ik mijn team rond had.

Mollemaestro

'@Wceendt, als mensen ponzi vanwege jou in hun team opnemen dan wordt je serieus genomen dus niet NIET. (Of njet NJET zoals een onbekende bezoeker aan de Giro zou zeggen). Ik ging ponzi zelfs even overwegen terwijl ik gisterochtend had besloten dat ik mijn team rond had.

Klootje Kriekeljon

Mooi he deze voorgenietings.

Klootje Kriekeljon

Mooi he deze voorgenietings.

1 2 ... 63 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.