Na het wegvallen van Ruffoni nog 1 verschrikkelijke keuze omdat ik hem niet kan wisselen voor een andere renner ter waarde van 1m.
Optie 1: Nibali eruit , Kruiswijk + Mareczko erin (gaat ten koste van sprintersploeg)
Optie 2: Nibali eruit, Greipel erin + 500k renner (gaat ten koste van klassementsploeg)
Optie 3: Nibali eruit, Nizzolo erin + 1.5m renner (gaat ten koste van klassementploeg)
Zie eigenlijk alleen maar de optie om Nibali eruit te gooien, hopelijk ga ik me dat niet beklagen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
Na het wegvallen van Ruffoni nog 1 verschrikkelijke keuze omdat ik hem niet kan wisselen voor een andere renner ter waarde van 1m.
Optie 1: Nibali eruit , Kruiswijk + Mareczko erin (gaat ten koste van sprintersploeg)
Optie 2: Nibali eruit, Greipel erin + 500k renner (gaat ten koste van klassementsploeg)
Optie 3: Nibali eruit, Nizzolo erin + 1.5m renner (gaat ten koste van klassementploeg)
Zie eigenlijk alleen maar de optie om Nibali eruit te gooien, hopelijk ga ik me dat niet beklagen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
Nu toch maar Costa in plaats van Folivorov genomen na het wegvallen van Ruffoni. Denk dat Costa na dat hij heeft gezegd dat hij voor het klassement gaat een hele grote kanshebber voor het bergklassement is geworden omdat hij denk ik na een week/anderhalve week al weer te veel tijd heeft verloren, en dan toch maar voor het bergklassement gaat omdat hij (denk ik) al wat puntjes heeft gepakt. In plaats van Ruffoni dan toch maar Kuznetsov gekozen omdat ik van Bauhaus verwacht dat hij heel vroeg uitvalt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.