Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 64 ... 192 193
WCEendT

'@Mollema
Oh lol. Bedankt in dat geval :).

Zal mijn 3e 500K er dan maar voor mij houden ;). 2e is overigens Gibbons :#, maar overweeg Sbaragli nu Ruftony aan het groeien is geweest.

WCEendT

'@Mollema
Oh lol. Bedankt in dat geval :).

Zal mijn 3e 500K er dan maar voor mij houden ;). 2e is overigens Gibbons :#, maar overweeg Sbaragli nu Ruftony aan het groeien is geweest.

Mollemaestro

Sbaragli is toch niks als je weet dat ze voor Gibbons op het vlakke gaan?

Mollemaestro

Sbaragli is toch niks als je weet dat ze voor Gibbons op het vlakke gaan?

wesley1983

Na het wegvallen van Ruffoni nog 1 verschrikkelijke keuze omdat ik hem niet kan wisselen voor een andere renner ter waarde van 1m.
Optie 1: Nibali eruit , Kruiswijk + Mareczko erin (gaat ten koste van sprintersploeg)
Optie 2: Nibali eruit, Greipel erin + 500k renner (gaat ten koste van klassementsploeg)
Optie 3: Nibali eruit, Nizzolo erin + 1.5m renner (gaat ten koste van klassementploeg)
Zie eigenlijk alleen maar de optie om Nibali eruit te gooien, hopelijk ga ik me dat niet beklagen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk!

wesley1983

Na het wegvallen van Ruffoni nog 1 verschrikkelijke keuze omdat ik hem niet kan wisselen voor een andere renner ter waarde van 1m.
Optie 1: Nibali eruit , Kruiswijk + Mareczko erin (gaat ten koste van sprintersploeg)
Optie 2: Nibali eruit, Greipel erin + 500k renner (gaat ten koste van klassementsploeg)
Optie 3: Nibali eruit, Nizzolo erin + 1.5m renner (gaat ten koste van klassementploeg)
Zie eigenlijk alleen maar de optie om Nibali eruit te gooien, hopelijk ga ik me dat niet beklagen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk!

WCEendT

'@Mollema
Durf niet te zeggen of Gibbons er etappe 1 en 2 nog bij zit.

Plus het feit dat ze gezegd hebben voor beide te gaan, maar niet ene heuvel andere vlak.

Denk dus Belleti, situatie. Of Colli, Grosu zoals paar jaar geleden.

WCEendT

'@Mollema
Durf niet te zeggen of Gibbons er etappe 1 en 2 nog bij zit.

Plus het feit dat ze gezegd hebben voor beide te gaan, maar niet ene heuvel andere vlak.

Denk dus Belleti, situatie. Of Colli, Grosu zoals paar jaar geleden.

Primavoormij

Ik neem gewoon Sbaragli, die gaat ondanks alles gewoon prima 6x 6e worden en een goed aantal punten binnenhalen

Primavoormij

Ik neem gewoon Sbaragli, die gaat ondanks alles gewoon prima 6x 6e worden en een goed aantal punten binnenhalen

WCEendT

'@Wesley
Zou voor optie 1 gaan, tevens zie ik niet in hoe dat ten koste gaat van je sprintersploeg? Denk dat Kruijswijk beter is dan Nibali en Mareczko beter is dan Ruffoni (maar geen 500K beter).

WCEendT

'@Wesley
Zou voor optie 1 gaan, tevens zie ik niet in hoe dat ten koste gaat van je sprintersploeg? Denk dat Kruijswijk beter is dan Nibali en Mareczko beter is dan Ruffoni (maar geen 500K beter).

Mollemaestro

'@primavoormij 6x 6e interessante voorspelling

Mollemaestro

'@primavoormij 6x 6e interessante voorspelling

WCEendT

'@Nasibal @Prima
Is hij 2M waard bij 6x 6e?

WCEendT

'@Nasibal @Prima
Is hij 2M waard bij 6x 6e?

wesley1983

'@WCeendt: verwachtte echt veel van Ruffoni en heb niet echt een hoge pet van Mareczko, daarom de andere 2 opties waar mn sprintersploeg veel beter zal uitpakken!

wesley1983

'@WCeendt: verwachtte echt veel van Ruffoni en heb niet echt een hoge pet van Mareczko, daarom de andere 2 opties waar mn sprintersploeg veel beter zal uitpakken!

Mollemaestro

'@Wceendt 200 punten volgens de 100 punten per miljoen. 6x 6e is bijna 200. Met wat punten voor puntenklassement kom je er waarschijnlijk aan

Mollemaestro

'@Wceendt 200 punten volgens de 100 punten per miljoen. 6x 6e is bijna 200. Met wat punten voor puntenklassement kom je er waarschijnlijk aan

dnizzz

'@wesley, waarom niet van je toppers afblijven en een 500k sprinter erin en een 500k upgrade van een andere renner?

dit is wat bardiani's gebruikten: https://en.wikipedia.org/wiki/GHRP-6

dnizzz

'@wesley, waarom niet van je toppers afblijven en een 500k sprinter erin en een 500k upgrade van een andere renner?

dit is wat bardiani's gebruikten: https://en.wikipedia.org/wiki/GHRP-6

Twaburov

'@wc
jij begon over Bob.
Doet helaas niet mee dit jaar, goede sprinter!

Twaburov

'@wc
jij begon over Bob.
Doet helaas niet mee dit jaar, goede sprinter!

jort101

Nu toch maar Costa in plaats van Folivorov genomen na het wegvallen van Ruffoni. Denk dat Costa na dat hij heeft gezegd dat hij voor het klassement gaat een hele grote kanshebber voor het bergklassement is geworden omdat hij denk ik na een week/anderhalve week al weer te veel tijd heeft verloren, en dan toch maar voor het bergklassement gaat omdat hij (denk ik) al wat puntjes heeft gepakt. In plaats van Ruffoni dan toch maar Kuznetsov gekozen omdat ik van Bauhaus verwacht dat hij heel vroeg uitvalt.

1 2 ... 64 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.