Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 65 ... 192 193
jort101

Nu toch maar Costa in plaats van Folivorov genomen na het wegvallen van Ruffoni. Denk dat Costa na dat hij heeft gezegd dat hij voor het klassement gaat een hele grote kanshebber voor het bergklassement is geworden omdat hij denk ik na een week/anderhalve week al weer te veel tijd heeft verloren, en dan toch maar voor het bergklassement gaat omdat hij (denk ik) al wat puntjes heeft gepakt. In plaats van Ruffoni dan toch maar Kuznetsov gekozen omdat ik van Bauhaus verwacht dat hij heel vroeg uitvalt.

WCEendT

'@Twaburov
Doelde op het feit dat Jungels vorig jaar teerde op het succes van Kittel :#.

Maargoed, heb nu een team, maar baal enorm dat ik geen extra 500K heb om van een 2.5Mer een Dumoulin te maken.

WCEendT

'@Twaburov
Doelde op het feit dat Jungels vorig jaar teerde op het succes van Kittel :#.

Maargoed, heb nu een team, maar baal enorm dat ik geen extra 500K heb om van een 2.5Mer een Dumoulin te maken.

Goozbabs

'@WCEendT
Nibali eruit dan maar en Dumoulin erin :P

Goozbabs

'@WCEendT
Nibali eruit dan maar en Dumoulin erin :P

wesley1983

'@Dnizz: ja dat kan ook maar nu Ruffoni niet meedoet denk ik dat mn sprintersploeg toch wel wat zwakjes is zonder Greipel en Nizzolo. Ik ga toch maar eens de knoop moeten doorhakken, denk juist voor de deadline morgen, haha :-)

wesley1983

'@Dnizz: ja dat kan ook maar nu Ruffoni niet meedoet denk ik dat mn sprintersploeg toch wel wat zwakjes is zonder Greipel en Nizzolo. Ik ga toch maar eens de knoop moeten doorhakken, denk juist voor de deadline morgen, haha :-)

WCEendT

'@Gooz
Nibali is beter :S.

Denk dat dit het jaar gaat worden dat ik Dumoulin eruit laat :S.

WCEendT

'@Gooz
Nibali is beter :S.

Denk dat dit het jaar gaat worden dat ik Dumoulin eruit laat :S.

Goozbabs

Ik heb zelf Nibali er niet in, omdat ik hem niet een miljoen of 1,5 miljoen beter vind dan alle andere klassementsmannen. Ik had direct in het begin ook geen Quintana, maar toen het populair begon te worden, bedacht ik me dat Quintana wel heel essentieel is.

Voor mij is het Dumoulin + Costa > Nibali ;)

Goozbabs

Ik heb zelf Nibali er niet in, omdat ik hem niet een miljoen of 1,5 miljoen beter vind dan alle andere klassementsmannen. Ik had direct in het begin ook geen Quintana, maar toen het populair begon te worden, bedacht ik me dat Quintana wel heel essentieel is.

Voor mij is het Dumoulin + Costa > Nibali ;)

dnizzz

'@WC heb Dumoulin ook thuis gelaten, heb het idee dat hij nu te traag is voor een toptijdrit en nog te kort komt in de echte bergetappes. Dus steeds niet in de top 10, dan is hij best duur.. Hoop dat ik 't mis heb.

dnizzz

'@WC heb Dumoulin ook thuis gelaten, heb het idee dat hij nu te traag is voor een toptijdrit en nog te kort komt in de echte bergetappes. Dus steeds niet in de top 10, dan is hij best duur.. Hoop dat ik 't mis heb.

Mollemaestro

'@goozbabs voor mij is het Bergkamp+Rica > van weert

Mollemaestro

'@goozbabs voor mij is het Bergkamp+Rica > van weert

Kirsipuu

Ik eindig meestal bij de bovenste 5 a 10 procent maar nooit dicht bij de overwinning dus heb besloten om het dit jaar eens helemaal anders te doen. Geen Quintana, geen Nibali en geen Greipel. In de eerste plaats omdat niet een van die drie mij volledig overtuigd (nee zelfs Nairo niet). In de tweede plaats omdat het, met de kopman kiezen per dag en geen dubbele punten voor truien, niet per se noodzakelijk is om Quintana wel te hebben als hij wel presteert zoals hij op papier kan. Tenslotte omdat je, als je die drie niet kiest, iedereen kan kiezen die je maar wilt.

Kirsipuu

Ik eindig meestal bij de bovenste 5 a 10 procent maar nooit dicht bij de overwinning dus heb besloten om het dit jaar eens helemaal anders te doen. Geen Quintana, geen Nibali en geen Greipel. In de eerste plaats omdat niet een van die drie mij volledig overtuigd (nee zelfs Nairo niet). In de tweede plaats omdat het, met de kopman kiezen per dag en geen dubbele punten voor truien, niet per se noodzakelijk is om Quintana wel te hebben als hij wel presteert zoals hij op papier kan. Tenslotte omdat je, als je die drie niet kiest, iedereen kan kiezen die je maar wilt.

Mollemaestro

'@kirsipuu jij dus ook al TJ?

Mollemaestro

'@kirsipuu jij dus ook al TJ?

TheStrikers

Bauhaus+Richeze(Teampunten Gaviria evt) of Bauhaus+Hofland (Teampunten Greipel evt). Lastig Lastig..

TheStrikers

Bauhaus+Richeze(Teampunten Gaviria evt) of Bauhaus+Hofland (Teampunten Greipel evt). Lastig Lastig..

WCEendT

'@Kirsipuu
Weer zo'n terugkerende naam als klootje, al jaren, leuk dat je er ook weer bij bent!

Inderdaad, het wegdoen van de toppers zou mij wel de ruimte geven die ik zou willen :S.

@TheStrikers
Ga persoonlijk voor Richeze omdat ik zeker weet dat hij de laatste man is voor Gaviria, bij Hofland weet ik niet eens of hij de een-na-laatste man is.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Kirsipuu
Weer zo'n terugkerende naam als klootje, al jaren, leuk dat je er ook weer bij bent!

Inderdaad, het wegdoen van de toppers zou mij wel de ruimte geven die ik zou willen :S.

@TheStrikers
Ga persoonlijk voor Richeze omdat ik zeker weet dat hij de laatste man is voor Gaviria, bij Hofland weet ik niet eens of hij de een-na-laatste man is.

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

'@mollema
Ik heb drie poolregels: niet chauvinistisch, hoop vol selecteren; geen cannondale en nooit tj.

Thanks WCEenDT, jij ook succes!

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

'@mollema
Ik heb drie poolregels: niet chauvinistisch, hoop vol selecteren; geen cannondale en nooit tj.

Thanks WCEenDT, jij ook succes!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 65 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.