Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 66 ... 192 193
Goozbabs

'@Mollemaestro
Jij hebt echt een toegevoegde waarde op dit forum.

Goozbabs

'@Mollemaestro
Jij hebt echt een toegevoegde waarde op dit forum.

WCEendT

'@Kirsipuu
Dat zijn ook standaard mijn regels + geen Froome...

Nu neem ik de nieuwe Sky-bot Thomas dit jaar en Tejay zelf... zit eerlijk ook aan Rolland of Formolo te denken zodat ik Nibali kan behouden :#.

WCEendT

'@Kirsipuu
Dat zijn ook standaard mijn regels + geen Froome...

Nu neem ik de nieuwe Sky-bot Thomas dit jaar en Tejay zelf... zit eerlijk ook aan Rolland of Formolo te denken zodat ik Nibali kan behouden :#.

Mollemaestro

'@kirsipuu Regels zijn er om gebroken te worden ;)

Mollemaestro

'@kirsipuu Regels zijn er om gebroken te worden ;)

Mollemaestro

'@goozbabs bedankt denk ik

Mollemaestro

'@goozbabs bedankt denk ik

TheStrikers

'@WCEendt. Mooi ik heb op dit moment ook Richeze staan . Gaviria is in principe sneller dan Greipel dus daarom denk ik dat Richeze betere keus is.

TheStrikers

'@WCEendt. Mooi ik heb op dit moment ook Richeze staan . Gaviria is in principe sneller dan Greipel dus daarom denk ik dat Richeze betere keus is.

Mollemaestro

'@Thestrikers is het dan bekend dat Richeze de lead-out zal zijn?

Mollemaestro

'@Thestrikers is het dan bekend dat Richeze de lead-out zal zijn?

Poeksel

Overigens jort101 en anderen, dat artikel waarin Costa zegt voor het klassement te gaan, was van januari. Het kan dus best dat hij (of het team) inmiddels andere plannen heeft (waarmee hij evengoed of juist best een goede keuze voor een miljoen kan zijn).

Poeksel

Overigens jort101 en anderen, dat artikel waarin Costa zegt voor het klassement te gaan, was van januari. Het kan dus best dat hij (of het team) inmiddels andere plannen heeft (waarmee hij evengoed of juist best een goede keuze voor een miljoen kan zijn).

Goozbabs

Richeze is bijna altijd de lead-out. Volgens mij was hij oorspronkelijk voor Kittel gekomen als lead-out en dit jaar is hij al meerdere malen lead-out geweest van Gaviria.

Goozbabs

Richeze is bijna altijd de lead-out. Volgens mij was hij oorspronkelijk voor Kittel gekomen als lead-out en dit jaar is hij al meerdere malen lead-out geweest van Gaviria.

kaboutertje

Ruffoni out, en nu, geen vergelijkbare sprinter i.m.o. voor 1 miljoen. Toch maar Nizzolo? :P

kaboutertje

Ruffoni out, en nu, geen vergelijkbare sprinter i.m.o. voor 1 miljoen. Toch maar Nizzolo? :P

Luuk101

Maar hoeveel punten gaat Richeze werkelijk halen als lead-out? Gaat hij ook bij de top 20 eindigen?

Luuk101

Maar hoeveel punten gaat Richeze werkelijk halen als lead-out? Gaat hij ook bij de top 20 eindigen?

jort101

'@poeksel
Aahh oké, bedankt.

jort101

'@poeksel
Aahh oké, bedankt.

Quick step minded

Als Bardiani nog start is Barbin wel wat voor de sprints. ;)

Quick step minded

Als Bardiani nog start is Barbin wel wat voor de sprints. ;)

Mooie_Mario

Leuk om weer veel dezelfde namen te zien hier!
Wegens wat minder tijd dit jaar, heb ik toch de mening van jullie nodig bij mijn laatste 2 plaatsen.

Bob Jungels of toch onze TJ
-Mijn gevoel zegt Jungels, omdat die een betere tijdrit heeft en ook meedoet voor het jongerenklassement. Maar TJ zal toch niet weer door het ijs zakken. Hij zag er bij die laatste bergetappe in Romandië zo fris uit dat hij als enige nog uit het peloton weg sprong op de slotklim. Goede voorbode?
Sbaragli of Mareczko
-Vorig jaar voor Mareczko gegaan, omdat ik wat van hem verwachte als underdog. Na paar etappes helaas al afgestapt wegens een infectie. Sbaragli heeft vorig jaar ook weinig potten kunnen breken. Qua seizoen doet Sbaragli het beter. Mareczko wint welliswaar wat, maar niet echt tegenstand. (op die goede etappe na waar hij Degenkolb etc voorblijft.

1 2 ... 66 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.