Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 67 ... 192 193
Mooie_Mario

Leuk om weer veel dezelfde namen te zien hier!
Wegens wat minder tijd dit jaar, heb ik toch de mening van jullie nodig bij mijn laatste 2 plaatsen.

Bob Jungels of toch onze TJ
-Mijn gevoel zegt Jungels, omdat die een betere tijdrit heeft en ook meedoet voor het jongerenklassement. Maar TJ zal toch niet weer door het ijs zakken. Hij zag er bij die laatste bergetappe in Romandië zo fris uit dat hij als enige nog uit het peloton weg sprong op de slotklim. Goede voorbode?
Sbaragli of Mareczko
-Vorig jaar voor Mareczko gegaan, omdat ik wat van hem verwachte als underdog. Na paar etappes helaas al afgestapt wegens een infectie. Sbaragli heeft vorig jaar ook weinig potten kunnen breken. Qua seizoen doet Sbaragli het beter. Mareczko wint welliswaar wat, maar niet echt tegenstand. (op die goede etappe na waar hij Degenkolb etc voorblijft.

Goozbabs

'@Poeksel
http://www.thenational.ae/sport/cycling/rui-costa-excited-and-motivated-as-uae-team-emirates-prepare-for-giro-ditalia-debut

Voornamelijk voor GC zo te zien.

EDIT:
Of bedoelen ze hiermee: "debut and is confident of his chances of contending for the Maglia Rosa — the famous winner’s Pink Jersey. " Dat hij enkele dagen de roze trui om wil?

Laatst gewijzigd
Goozbabs

'@Poeksel
http://www.thenational.ae/sport/cycling/rui-costa-excited-and-motivated-as-uae-team-emirates-prepare-for-giro-ditalia-debut

Voornamelijk voor GC zo te zien.

EDIT:
Of bedoelen ze hiermee: "debut and is confident of his chances of contending for the Maglia Rosa — the famous winner’s Pink Jersey. " Dat hij enkele dagen de roze trui om wil?

Laatst gewijzigd
Bazing

'@WCeendt

Was jij het niet die in het begin van dit topic zei dat Van Garderen vergane glorie was en als die niet zo n verleden had gehad die 750k kostte?

Bazing

'@WCeendt

Was jij het niet die in het begin van dit topic zei dat Van Garderen vergane glorie was en als die niet zo n verleden had gehad die 750k kostte?

TheStrikers

http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-team-to-giro-d-italia/3138
Hij is de Leadout van Gaviria. Als Gaviria 2 of 3 etappes wint en Richeze paar x net in top 20 eindigt is het een koopje!

TheStrikers

http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-team-to-giro-d-italia/3138
Hij is de Leadout van Gaviria. Als Gaviria 2 of 3 etappes wint en Richeze paar x net in top 20 eindigt is het een koopje!

WCEendT

'@Goozbabs
Voor 1 mil neem ik hem gewoon mooi mee als mijn 10e AK-renner ;).

WCEendT

'@Goozbabs
Voor 1 mil neem ik hem gewoon mooi mee als mijn 10e AK-renner ;).

Goozbabs

'@Mooie_Mario
Ik ben gegaan voor TJ, omdat Jungels ook nog eens een zwakkere tijdrit had dan TJ in Romandië

Goozbabs

'@Mooie_Mario
Ik ben gegaan voor TJ, omdat Jungels ook nog eens een zwakkere tijdrit had dan TJ in Romandië

Sander95

Uit dat zelfde artikel over Costa :
"I believe that there are some stages with courses that are suited to my strengths...
... and I will give it everything I have to win some stages this year."

Nu alleen de etappes nog uitzoeken ;)

Laatst gewijzigd
Sander95

Uit dat zelfde artikel over Costa :
"I believe that there are some stages with courses that are suited to my strengths...
... and I will give it everything I have to win some stages this year."

Nu alleen de etappes nog uitzoeken ;)

Laatst gewijzigd
Goozbabs

'@WCEendT
Ik ook! Maar ik ga er ook vanuit (net als in dat artikel staat), dat hij wel voor enkele ritzeges gaat.

Goozbabs

'@WCEendT
Ik ook! Maar ik ga er ook vanuit (net als in dat artikel staat), dat hij wel voor enkele ritzeges gaat.

WCEendT

Dat moment dat je 500K te kort komt voor je "dream-team".

WCEendT

Dat moment dat je 500K te kort komt voor je "dream-team".

Poeksel

Goozbabs, "his chances of contending for the Maglia Rosa " zijn woorden van de journalist, hij zegt zelf in het artikel " I will give it everything I have to win some stages this year." Daar zou je uit kunnen opmaken dat de Giro als aanvaller gaat rijden, niet als klassementsman. Hij lijkt me sowieso aan de lage kant geprijsd voor 1M.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Goozbabs, "his chances of contending for the Maglia Rosa " zijn woorden van de journalist, hij zegt zelf in het artikel " I will give it everything I have to win some stages this year." Daar zou je uit kunnen opmaken dat de Giro als aanvaller gaat rijden, niet als klassementsman. Hij lijkt me sowieso aan de lage kant geprijsd voor 1M.

Laatst gewijzigd
Dekenner01

Dames en heren, ik ben volledig rond. Jawel. Na jarenlang vertrouwen zet ik TJ aan de kant, geen Greipel, geen Nibali, geen Nizzolo. Wat een heerlijke equipe heb ik samengesteld.

Dekenner01

Dames en heren, ik ben volledig rond. Jawel. Na jarenlang vertrouwen zet ik TJ aan de kant, geen Greipel, geen Nibali, geen Nizzolo. Wat een heerlijke equipe heb ik samengesteld.

Kirsipuu

TJ was goed in Romandie, dus veel te vroeg in vorm. Hett zwaartepunt ligt volledig in week 3. Na de Rtna en de tijdrit zal TJ hoog in het klassement staan maar daar niet blijven. Bespaar je de teleurstelling.

Tot zover mijn glazen bol.

Kirsipuu

TJ was goed in Romandie, dus veel te vroeg in vorm. Hett zwaartepunt ligt volledig in week 3. Na de Rtna en de tijdrit zal TJ hoog in het klassement staan maar daar niet blijven. Bespaar je de teleurstelling.

Tot zover mijn glazen bol.

kaboutertje

Bennati reed in de afgelopen Vuelta nog 3x toptien. Toch nog ergens 500k zien vrij te maken ;)

kaboutertje

Bennati reed in de afgelopen Vuelta nog 3x toptien. Toch nog ergens 500k zien vrij te maken ;)

1 2 ... 67 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.