Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 74 ... 192 193
Klootje Kriekeljon

Ab, of Kangert/Cataldo voor het klassement?

Klootje Kriekeljon

Ab, of Kangert/Cataldo voor het klassement?

Ab Normaal

'@klootje
Daarin gaan ze geen hoge ogen gooien. Zonde voor een 12e plaats.
Paars en blauw zijn vele mooiere doelen.
Misschien Cataldo anders voor het AK, maar denk dat ie meer kans heeft op een mooie ritzege.

Ab Normaal

'@klootje
Daarin gaan ze geen hoge ogen gooien. Zonde voor een 12e plaats.
Paars en blauw zijn vele mooiere doelen.
Misschien Cataldo anders voor het AK, maar denk dat ie meer kans heeft op een mooie ritzege.

Klootje Kriekeljon

Tis idd. een selectie met vraagtekens. Helaas geen plek dit jaar voor een verwachte power-doper, anders zou Bizhigitov mijn man zijn.

Klootje Kriekeljon

Tis idd. een selectie met vraagtekens. Helaas geen plek dit jaar voor een verwachte power-doper, anders zou Bizhigitov mijn man zijn.

jarne17

Iemand die nog een tip heeft voor een sprinter? Heb namelijk nog een vervanger nodig voor die Ruffoni en heb die Savitsky al. Heb dus nog 1 miljoen over voor een sprinter maar zie er niet direct iemand bij die veel punten zal opleveren. Bauhaus denk ik nu aan om erin te steken

jarne17

Iemand die nog een tip heeft voor een sprinter? Heb namelijk nog een vervanger nodig voor die Ruffoni en heb die Savitsky al. Heb dus nog 1 miljoen over voor een sprinter maar zie er niet direct iemand bij die veel punten zal opleveren. Bauhaus denk ik nu aan om erin te steken

Mollemaestro

'@Klootje, ik zal maar eens zeggen waarom TJ slim is om te nemen:
-Is terug bij zijn oude coach, dit heeft meestal een enorme positieve invloed op een sporter.
- Niemand verwacht iets van hem waardoor hij vrij kan koersen
- In Romandië was hij sterk, kun je wel lacherig gaan doen daarover maar het was gewoon sterk bezet.
- Hij heeft met Dennis een renner in zijn team die paar keer dagoverwinning kan gaan pakken. - TJ kent geen zwakke plekken, is goed in heuvels/bergen/vlak/tijdrit

Mollemaestro

'@Klootje, ik zal maar eens zeggen waarom TJ slim is om te nemen:
-Is terug bij zijn oude coach, dit heeft meestal een enorme positieve invloed op een sporter.
- Niemand verwacht iets van hem waardoor hij vrij kan koersen
- In Romandië was hij sterk, kun je wel lacherig gaan doen daarover maar het was gewoon sterk bezet.
- Hij heeft met Dennis een renner in zijn team die paar keer dagoverwinning kan gaan pakken. - TJ kent geen zwakke plekken, is goed in heuvels/bergen/vlak/tijdrit

JimKro

Maar gaat TJ ook veel Scoritopunten opleveren? Ik betwijfel het.

JimKro

Maar gaat TJ ook veel Scoritopunten opleveren? Ik betwijfel het.

Ab Normaal

'@mollemamaeatro
Misschien geen zwakke plekken, maar het is meer een Mollema. Ook geen echt zwakke plekken, maar overal is iemand beter in. Hij eindigt nooit hoog in de etappe uitslag.
Beetje een verbeterde uitvoering van Monfort.
Die eindigt altijd als 15e in het AK, heeft het dan echt goed gedaan, maar scoort nauwelijks punten.

Ab Normaal

'@mollemamaeatro
Misschien geen zwakke plekken, maar het is meer een Mollema. Ook geen echt zwakke plekken, maar overal is iemand beter in. Hij eindigt nooit hoog in de etappe uitslag.
Beetje een verbeterde uitvoering van Monfort.
Die eindigt altijd als 15e in het AK, heeft het dan echt goed gedaan, maar scoort nauwelijks punten.

Mollemaestro

JimKro, waarom zou een Zakwasserin/Thomas/Landa meer opleveren?

Mollemaestro

JimKro, waarom zou een Zakwasserin/Thomas/Landa meer opleveren?

ONCE

Mollemaestro. Het gaat er niet om hoe sterk Romandie bezet is, het gaat erom dat Romandie niet 3 weken (volle bak) is

ONCE

Mollemaestro. Het gaat er niet om hoe sterk Romandie bezet is, het gaat erom dat Romandie niet 3 weken (volle bak) is

Mollemaestro

Ab, inderdaad een Mollema maar dan met een beter team om zich heen

Mollemaestro

Ab, inderdaad een Mollema maar dan met een beter team om zich heen

ONCE

Ik heb Ruffoni maar vervangen door een heuvelrenner. Ik kan voor die 1m echt geen fatsoenlijke sprinter vinden. Dan maar met 6 sprinters.
Nog even getwijfeld over Richeze maar die haalde in de tour als lead out ook weinig punten. Alleen in een hele lastige finale waar ie zelf mocht sprinten.

ONCE

Ik heb Ruffoni maar vervangen door een heuvelrenner. Ik kan voor die 1m echt geen fatsoenlijke sprinter vinden. Dan maar met 6 sprinters.
Nog even getwijfeld over Richeze maar die haalde in de tour als lead out ook weinig punten. Alleen in een hele lastige finale waar ie zelf mocht sprinten.

vasnd

'@mollemaestro Zakarin en Landa hebben beiden potentie voor een etappezege. Bij TJ zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

Ik heb er last minute Mezgec ingezet. Voor het geval Ewan ergens tegen de grond gaat.

Laatst gewijzigd
vasnd

'@mollemaestro Zakarin en Landa hebben beiden potentie voor een etappezege. Bij TJ zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

Ik heb er last minute Mezgec ingezet. Voor het geval Ewan ergens tegen de grond gaat.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat team wordt overschat vaak.
Sky maakt toch vaak tempo. Is meer een kwestie van aanklampen en dan is 1 of 2 helpers vaak genoeg.
Bovendien heeft BMC nou niet echt veel renners mee die er op de Stelvio nog bij zitten

1 2 ... 74 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.