Ik heb mijn team ook compleet. Ik vond het nog best lastig om de duurdere klassementsmannen in mijn team te laten passen. Helemaal als je ook nog wat geld voor de sprinters moet overlaten.
Voor de bergen en klassement
Nibali, Quintana, Pinot, Zakarin, Pozzovivo, Dumoulin, Dennis, Formolo, Jungels, Landa
Sprint
Ewan. Gaviria, Modolo, Bennet, Savitsky, Mezgec
Heuvel/punch en aanval
LL Sanchez, Costa, Haas, Woods
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik Nibali en Jungels inwissel voor Kruiswijk en Yates
Ik heb mijn team ook compleet. Ik vond het nog best lastig om de duurdere klassementsmannen in mijn team te laten passen. Helemaal als je ook nog wat geld voor de sprinters moet overlaten.
Voor de bergen en klassement
Nibali, Quintana, Pinot, Zakarin, Pozzovivo, Dumoulin, Dennis, Formolo, Jungels, Landa
Sprint
Ewan. Gaviria, Modolo, Bennet, Savitsky, Mezgec
Heuvel/punch en aanval
LL Sanchez, Costa, Haas, Woods
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik Nibali en Jungels inwissel voor Kruiswijk en Yates
Omdat ik vooral de subpoule van vrienden wil winnen kan ik mijn team al wel vast plaatsen vind ik:)
Quintana, Kruijswijk, Dumoulin, Yates, Jungels, Pinot, Zakarin, Thomas;
Dennis, Costa, Fraille, Haas;
Ewan, Gaviria, Modolo, Bennett, Savitsky, Edmonson, Richeze , Molard.
Geen Nibali, Mollema, Landa en TJ en geen Greipel en Nizzolo. We gaan het zien! Succes iedereen!
Omdat ik vooral de subpoule van vrienden wil winnen kan ik mijn team al wel vast plaatsen vind ik:)
Quintana, Kruijswijk, Dumoulin, Yates, Jungels, Pinot, Zakarin, Thomas;
Dennis, Costa, Fraille, Haas;
Ewan, Gaviria, Modolo, Bennett, Savitsky, Edmonson, Richeze , Molard.
Geen Nibali, Mollema, Landa en TJ en geen Greipel en Nizzolo. We gaan het zien! Succes iedereen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.