Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 75 ... 192 193
Ab Normaal

Dat team wordt overschat vaak.
Sky maakt toch vaak tempo. Is meer een kwestie van aanklampen en dan is 1 of 2 helpers vaak genoeg.
Bovendien heeft BMC nou niet echt veel renners mee die er op de Stelvio nog bij zitten

IL DON

Zou Mareszcko vandaag die heuvel op het einde overleven?

Ik weet dat zijn klimcapaciteiten niet heel denderend zijn, maar hoe slecht is deze? Kan iemand mij daar meer inzichten in geven?

IL DON

Zou Mareszcko vandaag die heuvel op het einde overleven?

Ik weet dat zijn klimcapaciteiten niet heel denderend zijn, maar hoe slecht is deze? Kan iemand mij daar meer inzichten in geven?

Uran

Ik heb mijn team ook compleet. Ik vond het nog best lastig om de duurdere klassementsmannen in mijn team te laten passen. Helemaal als je ook nog wat geld voor de sprinters moet overlaten.

Voor de bergen en klassement
Nibali, Quintana, Pinot, Zakarin, Pozzovivo, Dumoulin, Dennis, Formolo, Jungels, Landa

Sprint
Ewan. Gaviria, Modolo, Bennet, Savitsky, Mezgec

Heuvel/punch en aanval
LL Sanchez, Costa, Haas, Woods

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik Nibali en Jungels inwissel voor Kruiswijk en Yates

Uran

Ik heb mijn team ook compleet. Ik vond het nog best lastig om de duurdere klassementsmannen in mijn team te laten passen. Helemaal als je ook nog wat geld voor de sprinters moet overlaten.

Voor de bergen en klassement
Nibali, Quintana, Pinot, Zakarin, Pozzovivo, Dumoulin, Dennis, Formolo, Jungels, Landa

Sprint
Ewan. Gaviria, Modolo, Bennet, Savitsky, Mezgec

Heuvel/punch en aanval
LL Sanchez, Costa, Haas, Woods

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik Nibali en Jungels inwissel voor Kruiswijk en Yates

Klootje Kriekeljon

Maestro, TJ is voor mij iets teveel onzekerheidje. En Dennis is the coming man. Zolang het niet Ibarguren is bij wie hij wederkeert maak ik me geen zorgen.

Klootje Kriekeljon

Maestro, TJ is voor mij iets teveel onzekerheidje. En Dennis is the coming man. Zolang het niet Ibarguren is bij wie hij wederkeert maak ik me geen zorgen.

vasnd

'@Uran ik zou het zonder twijfel doen, afgaande op mijn eigen selectie natuurlijk :)

vasnd

'@Uran ik zou het zonder twijfel doen, afgaande op mijn eigen selectie natuurlijk :)

Matt89

Omdat ik vooral de subpoule van vrienden wil winnen kan ik mijn team al wel vast plaatsen vind ik:)

Quintana, Kruijswijk, Dumoulin, Yates, Jungels, Pinot, Zakarin, Thomas;
Dennis, Costa, Fraille, Haas;
Ewan, Gaviria, Modolo, Bennett, Savitsky, Edmonson, Richeze , Molard.

Geen Nibali, Mollema, Landa en TJ en geen Greipel en Nizzolo. We gaan het zien! Succes iedereen!

Matt89

Omdat ik vooral de subpoule van vrienden wil winnen kan ik mijn team al wel vast plaatsen vind ik:)

Quintana, Kruijswijk, Dumoulin, Yates, Jungels, Pinot, Zakarin, Thomas;
Dennis, Costa, Fraille, Haas;
Ewan, Gaviria, Modolo, Bennett, Savitsky, Edmonson, Richeze , Molard.

Geen Nibali, Mollema, Landa en TJ en geen Greipel en Nizzolo. We gaan het zien! Succes iedereen!

fringale

Ik kwam 4.000.000 tekort voor Quintana, dus maar 1 Columbiaan in m'n team.

fringale

Ik kwam 4.000.000 tekort voor Quintana, dus maar 1 Columbiaan in m'n team.

Gids05

Laatste wil ik nog veranderen voor sprinter voor 500.000

A: bonnet
Of
B: ponzi

Maar sprinten ze mee ? Of weet iemand anders een betere optie ?

Gids05

Laatste wil ik nog veranderen voor sprinter voor 500.000

A: bonnet
Of
B: ponzi

Maar sprinten ze mee ? Of weet iemand anders een betere optie ?

mcnuggets

Ik heb 1 laatste twijfel: Ik heb nu Kelderman met als achterliggende gedachte dat Tommeke
het niet helemaal waar gaat maken. Stel dat ik Wilco er toch uit wip, wie is dan een logische
vervanger voor 1 mln? Geniez?

mcnuggets

Ik heb 1 laatste twijfel: Ik heb nu Kelderman met als achterliggende gedachte dat Tommeke
het niet helemaal waar gaat maken. Stel dat ik Wilco er toch uit wip, wie is dan een logische
vervanger voor 1 mln? Geniez?

Uran

'@ Vasnd

Ik heb het toch maar gedaan. Ik denk dat Yates meer in vorm is en betere uitslagen in de bergen zal rijden dan Jungels. En Nibali en Kruiswijk zullen elkaar niet veel ontlopen. Ik zal nu wel iets minder punten scoren in de tijdritten vermoed ik.

Uran

'@ Vasnd

Ik heb het toch maar gedaan. Ik denk dat Yates meer in vorm is en betere uitslagen in de bergen zal rijden dan Jungels. En Nibali en Kruiswijk zullen elkaar niet veel ontlopen. Ik zal nu wel iets minder punten scoren in de tijdritten vermoed ik.

garbalawal

'@Matt89: 16 van de 20 renners die je nu noemt, heb ik ook haha.

garbalawal

'@Matt89: 16 van de 20 renners die je nu noemt, heb ik ook haha.

flashke

'@Klootje
TJ's twee vijfde plaatsen in de Tour reed hij bij BMC in 2012-2014. Iba zat toen bij QS. TJ heeft überhaupt nog nooit in Iba zijn ploeg gezeten.

flashke

'@Klootje
TJ's twee vijfde plaatsen in de Tour reed hij bij BMC in 2012-2014. Iba zat toen bij QS. TJ heeft überhaupt nog nooit in Iba zijn ploeg gezeten.

Klootje Kriekeljon

Flashke, duh. Dat weet ik ook wel :)

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Flashke, duh. Dat weet ik ook wel :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 75 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.