voila:
N. Quintana
S. Kruijswijk
A. Yates
B. Jungels
T. Pinot
G. Thomas
I. Zakarin
A. Amador
R. Dennis
D. Cataldo
M. Woods
J. Dombrowski
G. Visconti
F. Gaviria
C. Ewan
S. Modolo
G. Nizzolo
S. Bennett
I. Savitsky
P. Bilbao
Wellicht wat veel 'ergens tussenin renners' maar ik deze vind ik breed inzetbaar (punch, GC, teampunten, truien)
voila:
N. Quintana
S. Kruijswijk
A. Yates
B. Jungels
T. Pinot
G. Thomas
I. Zakarin
A. Amador
R. Dennis
D. Cataldo
M. Woods
J. Dombrowski
G. Visconti
F. Gaviria
C. Ewan
S. Modolo
G. Nizzolo
S. Bennett
I. Savitsky
P. Bilbao
Wellicht wat veel 'ergens tussenin renners' maar ik deze vind ik breed inzetbaar (punch, GC, teampunten, truien)
1. Quintana
2. Dumoulin
3. Mollema
4. Yates
5. Pinot
6. Thomas
7. Jungels
8. Amador
9. Dennis
10. Gaviria
11. Ewan
12. Modolo
13. Sbaragli
14. Bennett
15. Savitskiy
16. Bauhaus
17. Richeze
18. LL Sanchez
19. Gasparotto
20. G. Izagirre
Voor een uitgebalanceerd team gegaan zonder Nibali, Greipel en Kruijswijk. Lang getwijfeld tussen Kruijswijk en Mollema, maar Mollema heeft zich ook goed voorbereid en zelfs het parcours verkend. Die ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. Yates, Pinot en Thomas zijn voor mijn gevoel de grootste zekerheidjes en het meest allround ook qua punch. En aan Dumoulin nooit echt getwijfeld. Verder vooral voor de teampunten gegaan en daarom wel gebaat bij een goed optreden van Gaviria (Jungels + Richeze) de eerste week en Quintana (Amador + Izagirre) op de Etna. Niet al te veel renners genomen waarvan ik niet weet wanneer ik ze exact op wil gaan stellen, maar dus voor wat meer zekerheid gegaan. Sbaragli was aardig prijzig, maar met dit matige sprintveld toch ook steeds een plekje opgeschoven in de uitslag. Ik denk dat iedereen wel met zijn sprinters heeft zitten worstelen maar buiten Greipel en Nizzolo wel alle gekende sprinters gekozen die een heuveltje aankunnen. Gasparotto dan maar gekozen voor de heuvelaankomsten en Luis Leon Sanchez om met name in de laatste week mee te spelen.
1. Quintana
2. Dumoulin
3. Mollema
4. Yates
5. Pinot
6. Thomas
7. Jungels
8. Amador
9. Dennis
10. Gaviria
11. Ewan
12. Modolo
13. Sbaragli
14. Bennett
15. Savitskiy
16. Bauhaus
17. Richeze
18. LL Sanchez
19. Gasparotto
20. G. Izagirre
Voor een uitgebalanceerd team gegaan zonder Nibali, Greipel en Kruijswijk. Lang getwijfeld tussen Kruijswijk en Mollema, maar Mollema heeft zich ook goed voorbereid en zelfs het parcours verkend. Die ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. Yates, Pinot en Thomas zijn voor mijn gevoel de grootste zekerheidjes en het meest allround ook qua punch. En aan Dumoulin nooit echt getwijfeld. Verder vooral voor de teampunten gegaan en daarom wel gebaat bij een goed optreden van Gaviria (Jungels + Richeze) de eerste week en Quintana (Amador + Izagirre) op de Etna. Niet al te veel renners genomen waarvan ik niet weet wanneer ik ze exact op wil gaan stellen, maar dus voor wat meer zekerheid gegaan. Sbaragli was aardig prijzig, maar met dit matige sprintveld toch ook steeds een plekje opgeschoven in de uitslag. Ik denk dat iedereen wel met zijn sprinters heeft zitten worstelen maar buiten Greipel en Nizzolo wel alle gekende sprinters gekozen die een heuveltje aankunnen. Gasparotto dan maar gekozen voor de heuvelaankomsten en Luis Leon Sanchez om met name in de laatste week mee te spelen.
Hierbij mijn team: Geen Dumoulin, geen Greipel, geen Sky, geen Astana.
Zoals al meerdere mensen op dit forum heb ik ook een regel voor mezelf, door ervaringen uit het verleden, sowieso geen Canondale, al was dat nu wel heel aanlokkelijk met die weggeefprijzen. En geen TJ!
N. Quintana
V. Nibali
S. Kruijswijk
B. Mollema
A. Yates
T. Pinot
D. Pozzovivo
W. Kelderman
J. Van den Broeck
A. Amador
R. Dennis
O. Fraile
C. Ewan
F. Gaviria
S. Modolo
K. Sbaragli
P. Bauhaus
M. Hofland
L. Mezgec
M. Richeze
Hierbij mijn team: Geen Dumoulin, geen Greipel, geen Sky, geen Astana.
Zoals al meerdere mensen op dit forum heb ik ook een regel voor mezelf, door ervaringen uit het verleden, sowieso geen Canondale, al was dat nu wel heel aanlokkelijk met die weggeefprijzen. En geen TJ!
N. Quintana
V. Nibali
S. Kruijswijk
B. Mollema
A. Yates
T. Pinot
D. Pozzovivo
W. Kelderman
J. Van den Broeck
A. Amador
R. Dennis
O. Fraile
C. Ewan
F. Gaviria
S. Modolo
K. Sbaragli
P. Bauhaus
M. Hofland
L. Mezgec
M. Richeze
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.