Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 83 ... 192 193
roburger

Quintana
Dumoulin
Mollema
Yates
Pinot
Zakarin
Landa
Thomas
Pozzovivo

Costa
Konrad
Bilbao
Molard

Ewan
Gaviria
Modolo
Bennett
Mareczko
Savitsky
Kuznetsov

Milsen

'@jort101 F. Großschartner heb ik ook als dark horse haha

Milsen

'@jort101 F. Großschartner heb ik ook als dark horse haha

Crashtester

90% van de deelnemers heeft Quintana. :O Ik niet, als hij echt in de Tour goed wil zijn verwacht ik dat hij deze Giro tegen gaat vallen.

Laatst gewijzigd
Crashtester

90% van de deelnemers heeft Quintana. :O Ik niet, als hij echt in de Tour goed wil zijn verwacht ik dat hij deze Giro tegen gaat vallen.

Laatst gewijzigd
fringale

en nu maar hopen dat Quintana in rit 3 op 7 minuten geblazen wordt, in rit 4 niks daarvan kan goedmaken en in rit 5 beslist om alles dan maar op de tour te zetten, en in rit 6 uit de koers stapt...want ik heb Quintana ook niet

Laatst gewijzigd
fringale

en nu maar hopen dat Quintana in rit 3 op 7 minuten geblazen wordt, in rit 4 niks daarvan kan goedmaken en in rit 5 beslist om alles dan maar op de tour te zetten, en in rit 6 uit de koers stapt...want ik heb Quintana ook niet

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

Bialoblocki in de aanval, toch de verkeerde van CCC gepakt door WC

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

Bialoblocki in de aanval, toch de verkeerde van CCC gepakt door WC

Laatst gewijzigd
Elpiedro

voila:

N. Quintana
S. Kruijswijk
A. Yates
B. Jungels
T. Pinot
G. Thomas
I. Zakarin
A. Amador

R. Dennis
D. Cataldo
M. Woods
J. Dombrowski
G. Visconti

F. Gaviria
C. Ewan
S. Modolo
G. Nizzolo
S. Bennett
I. Savitsky
P. Bilbao

Wellicht wat veel 'ergens tussenin renners' maar ik deze vind ik breed inzetbaar (punch, GC, teampunten, truien)

Elpiedro

voila:

N. Quintana
S. Kruijswijk
A. Yates
B. Jungels
T. Pinot
G. Thomas
I. Zakarin
A. Amador

R. Dennis
D. Cataldo
M. Woods
J. Dombrowski
G. Visconti

F. Gaviria
C. Ewan
S. Modolo
G. Nizzolo
S. Bennett
I. Savitsky
P. Bilbao

Wellicht wat veel 'ergens tussenin renners' maar ik deze vind ik breed inzetbaar (punch, GC, teampunten, truien)

Klootje Kriekeljon

Maestro, jij bent idd. een welkome nieuwkomer :)

Klootje Kriekeljon

Maestro, jij bent idd. een welkome nieuwkomer :)

Mollemaestro

'@fringale als Quintana in etappe 5 al beslist alles op de Tour te willen zetten dan stapt hij toch al in etappe 5 af en niet in 6?

Mollemaestro

'@fringale als Quintana in etappe 5 al beslist alles op de Tour te willen zetten dan stapt hij toch al in etappe 5 af en niet in 6?

sprintgeit

'@fringale/Crashtester,

Ook ik zit in jullie schuitje :)

Probeer dit wel zo veel mogelijk los te zien. Quintana en Nibali vind ik fantastische renners, en ik hoop ook gewoon dat Bauke het goed doet.

sprintgeit

'@fringale/Crashtester,

Ook ik zit in jullie schuitje :)

Probeer dit wel zo veel mogelijk los te zien. Quintana en Nibali vind ik fantastische renners, en ik hoop ook gewoon dat Bauke het goed doet.

Imbatido

1. Quintana
2. Dumoulin
3. Mollema
4. Yates
5. Pinot
6. Thomas
7. Jungels
8. Amador
9. Dennis

10. Gaviria
11. Ewan
12. Modolo
13. Sbaragli
14. Bennett
15. Savitskiy
16. Bauhaus
17. Richeze

18. LL Sanchez
19. Gasparotto
20. G. Izagirre

Voor een uitgebalanceerd team gegaan zonder Nibali, Greipel en Kruijswijk. Lang getwijfeld tussen Kruijswijk en Mollema, maar Mollema heeft zich ook goed voorbereid en zelfs het parcours verkend. Die ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. Yates, Pinot en Thomas zijn voor mijn gevoel de grootste zekerheidjes en het meest allround ook qua punch. En aan Dumoulin nooit echt getwijfeld. Verder vooral voor de teampunten gegaan en daarom wel gebaat bij een goed optreden van Gaviria (Jungels + Richeze) de eerste week en Quintana (Amador + Izagirre) op de Etna. Niet al te veel renners genomen waarvan ik niet weet wanneer ik ze exact op wil gaan stellen, maar dus voor wat meer zekerheid gegaan. Sbaragli was aardig prijzig, maar met dit matige sprintveld toch ook steeds een plekje opgeschoven in de uitslag. Ik denk dat iedereen wel met zijn sprinters heeft zitten worstelen maar buiten Greipel en Nizzolo wel alle gekende sprinters gekozen die een heuveltje aankunnen. Gasparotto dan maar gekozen voor de heuvelaankomsten en Luis Leon Sanchez om met name in de laatste week mee te spelen.

Imbatido

1. Quintana
2. Dumoulin
3. Mollema
4. Yates
5. Pinot
6. Thomas
7. Jungels
8. Amador
9. Dennis

10. Gaviria
11. Ewan
12. Modolo
13. Sbaragli
14. Bennett
15. Savitskiy
16. Bauhaus
17. Richeze

18. LL Sanchez
19. Gasparotto
20. G. Izagirre

Voor een uitgebalanceerd team gegaan zonder Nibali, Greipel en Kruijswijk. Lang getwijfeld tussen Kruijswijk en Mollema, maar Mollema heeft zich ook goed voorbereid en zelfs het parcours verkend. Die ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. Yates, Pinot en Thomas zijn voor mijn gevoel de grootste zekerheidjes en het meest allround ook qua punch. En aan Dumoulin nooit echt getwijfeld. Verder vooral voor de teampunten gegaan en daarom wel gebaat bij een goed optreden van Gaviria (Jungels + Richeze) de eerste week en Quintana (Amador + Izagirre) op de Etna. Niet al te veel renners genomen waarvan ik niet weet wanneer ik ze exact op wil gaan stellen, maar dus voor wat meer zekerheid gegaan. Sbaragli was aardig prijzig, maar met dit matige sprintveld toch ook steeds een plekje opgeschoven in de uitslag. Ik denk dat iedereen wel met zijn sprinters heeft zitten worstelen maar buiten Greipel en Nizzolo wel alle gekende sprinters gekozen die een heuveltje aankunnen. Gasparotto dan maar gekozen voor de heuvelaankomsten en Luis Leon Sanchez om met name in de laatste week mee te spelen.

Mollemaestro

Klootje, bedankt
Ik zit al wel langer op dit forum, maar dat was alleen als stille lezer.

Mollemaestro

Klootje, bedankt
Ik zit al wel langer op dit forum, maar dat was alleen als stille lezer.

dnizzz

Hierbij mijn team: Geen Dumoulin, geen Greipel, geen Sky, geen Astana.
Zoals al meerdere mensen op dit forum heb ik ook een regel voor mezelf, door ervaringen uit het verleden, sowieso geen Canondale, al was dat nu wel heel aanlokkelijk met die weggeefprijzen. En geen TJ!

N. Quintana
V. Nibali
S. Kruijswijk
B. Mollema
A. Yates
T. Pinot
D. Pozzovivo
W. Kelderman
J. Van den Broeck
A. Amador
R. Dennis
O. Fraile

C. Ewan
F. Gaviria
S. Modolo
K. Sbaragli
P. Bauhaus
M. Hofland
L. Mezgec
M. Richeze

dnizzz

Hierbij mijn team: Geen Dumoulin, geen Greipel, geen Sky, geen Astana.
Zoals al meerdere mensen op dit forum heb ik ook een regel voor mezelf, door ervaringen uit het verleden, sowieso geen Canondale, al was dat nu wel heel aanlokkelijk met die weggeefprijzen. En geen TJ!

N. Quintana
V. Nibali
S. Kruijswijk
B. Mollema
A. Yates
T. Pinot
D. Pozzovivo
W. Kelderman
J. Van den Broeck
A. Amador
R. Dennis
O. Fraile

C. Ewan
F. Gaviria
S. Modolo
K. Sbaragli
P. Bauhaus
M. Hofland
L. Mezgec
M. Richeze

vasnd

Mijn dark horse heeft er zin in, yay! Kom maar op met de tijdritten ;)

vasnd

Mijn dark horse heeft er zin in, yay! Kom maar op met de tijdritten ;)

1 2 ... 83 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.