Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 84 ... 192 193
Harry De Bakker

Klassementsrenners:
1. Kruijswijk
2. Mollema
3. Dumoulin
4. Yates
5. Pinot
6. Thomas
7. Pozzovivo
8. Amador (teampunten)

Tijdrijders:
9. Dennis

Aanvallers / klimmers:
10. Costa
11. Sanchez
12. Fraile
13. Folivorov

Sprinters:
14. Ewan
15. Gaviria
16. Nizzolo
17. Modolo
18. Sbaragli
19. Bennett
20. Savitskiy

Harry De Bakker

Klassementsrenners:
1. Kruijswijk
2. Mollema
3. Dumoulin
4. Yates
5. Pinot
6. Thomas
7. Pozzovivo
8. Amador (teampunten)

Tijdrijders:
9. Dennis

Aanvallers / klimmers:
10. Costa
11. Sanchez
12. Fraile
13. Folivorov

Sprinters:
14. Ewan
15. Gaviria
16. Nizzolo
17. Modolo
18. Sbaragli
19. Bennett
20. Savitskiy

zomaareens

Ok doe ook mee. Dit zijn mn poppekes:
1Nibali
2yates
3dumoulin
4zakarin
5thomas
6garderen
7formolo
8dennis
9amador
10costa
11sanchez
12bilbao
13kuznetsov
14 bennati
15 ewan
16 gavaria
17 modolo
18 nizzolo
19 bilbao
20 baubaus

Probeer zomaareens n keer

zomaareens

Ok doe ook mee. Dit zijn mn poppekes:
1Nibali
2yates
3dumoulin
4zakarin
5thomas
6garderen
7formolo
8dennis
9amador
10costa
11sanchez
12bilbao
13kuznetsov
14 bennati
15 ewan
16 gavaria
17 modolo
18 nizzolo
19 bilbao
20 baubaus

Probeer zomaareens n keer

thombvb

'@Wollage, @Mollemaestro, @barcasportz

Adam Yates mist.

thombvb

'@Wollage, @Mollemaestro, @barcasportz

Adam Yates mist.

fringale

'@Mollemaestro : hij gaat nog van start in rit 6 om 90% van de scorito-ploegen een hak te zetten

Ik heb Edmondson genomen op basis van volgende redenering : Orica neemt het jong geweld niet mee om Yates bij te staan in de bergen, lijkt mij, en ook niet als leadout (want daarvoor hebben ze met tuft, hepburn, mezgec en co voldoende), dus gaat die volgens mij z'n eigen kans mogen gaan en doet dat dan best door zich in het wiel te zetten van Ewan, althans dat zou ik als ploegleider toch opdragen. Daarnaast vangt die de nodige boni als Ewan doet waarvoor ie gekomen is, en aan het eind als ook Yates dat doet. Foute redenering ?

fringale

'@Mollemaestro : hij gaat nog van start in rit 6 om 90% van de scorito-ploegen een hak te zetten

Ik heb Edmondson genomen op basis van volgende redenering : Orica neemt het jong geweld niet mee om Yates bij te staan in de bergen, lijkt mij, en ook niet als leadout (want daarvoor hebben ze met tuft, hepburn, mezgec en co voldoende), dus gaat die volgens mij z'n eigen kans mogen gaan en doet dat dan best door zich in het wiel te zetten van Ewan, althans dat zou ik als ploegleider toch opdragen. Daarnaast vangt die de nodige boni als Ewan doet waarvoor ie gekomen is, en aan het eind als ook Yates dat doet. Foute redenering ?

zomaareens

Sorry pinot ipv 1 keer bilbao

zomaareens

Sorry pinot ipv 1 keer bilbao

Wollage

'@Thombvb:

Dacht ik al. We hebben wel een redelijk gelijkwaardig team. Verschillen:

TJ + Nizzolo + Foliforov + Hofland + Richeze

vs.

Jungels + Ewan + Kelderman + Konrad + Woods

Wollage

'@Thombvb:

Dacht ik al. We hebben wel een redelijk gelijkwaardig team. Verschillen:

TJ + Nizzolo + Foliforov + Hofland + Richeze

vs.

Jungels + Ewan + Kelderman + Konrad + Woods

RubenVB

'@Fringale Een hypothese, gok, verwachting en de redenering hiervan is nooit fout, totdat het tegendeel bewezen is door middel van hetgeen wat men tijd noemt. :-)

Het zou kunnen!

RubenVB

'@Fringale Een hypothese, gok, verwachting en de redenering hiervan is nooit fout, totdat het tegendeel bewezen is door middel van hetgeen wat men tijd noemt. :-)

Het zou kunnen!

fringale

'@RubenVB : voor Gibbons zelfde redenering trouwens, een leadout vereist ervaring met aankomsten in grote rondes en is niet weggelegd voor nieuwbakken sprinters, dus waarom meepakken als het niet zou zijn om op twee paarden tegelijk te wedden, zeker als het veulen een raspaardje is

Laatst gewijzigd
fringale

'@RubenVB : voor Gibbons zelfde redenering trouwens, een leadout vereist ervaring met aankomsten in grote rondes en is niet weggelegd voor nieuwbakken sprinters, dus waarom meepakken als het niet zou zijn om op twee paarden tegelijk te wedden, zeker als het veulen een raspaardje is

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

'@fringale, goed dat je ons waarschuwt dan! Ik was namelijk wel van plan om Quintana op te stellen in etappe 6...

Mollemaestro

'@fringale, goed dat je ons waarschuwt dan! Ik was namelijk wel van plan om Quintana op te stellen in etappe 6...

sprintgeit

Hoe het ook moge lopen het wordt een topgiro!

1) 100e editie met een prachtig parcours
2) Ten opzichte van de voorgaande edities een topklimmersdeelnemersveld, met hopelijk een Quintana op 90% en zo'n 12 andere favorieten die aan elkaar gewaagd zijn
3) 2 sterke ploegen die zich volledig op de aanval richten (Cannondale/Astana)
4) Nieuwe sprinttalenten vs de oude Gorilla en Italiaanse stuntpiloten
5) Tijdrijders (Thomas/Dumoulin) vs Klimmers (Kruijswijk, Nibali, Quintana)
6) Oranje boven met Mollema, Kruijswijk, Dumoulin en wie weet een verassende Kelderman is de kans groot dat er in ieder geval één Nederlander meedoet om het podium.

Genieten :D

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Hoe het ook moge lopen het wordt een topgiro!

1) 100e editie met een prachtig parcours
2) Ten opzichte van de voorgaande edities een topklimmersdeelnemersveld, met hopelijk een Quintana op 90% en zo'n 12 andere favorieten die aan elkaar gewaagd zijn
3) 2 sterke ploegen die zich volledig op de aanval richten (Cannondale/Astana)
4) Nieuwe sprinttalenten vs de oude Gorilla en Italiaanse stuntpiloten
5) Tijdrijders (Thomas/Dumoulin) vs Klimmers (Kruijswijk, Nibali, Quintana)
6) Oranje boven met Mollema, Kruijswijk, Dumoulin en wie weet een verassende Kelderman is de kans groot dat er in ieder geval één Nederlander meedoet om het podium.

Genieten :D

Laatst gewijzigd
WCEendT

Mijn team lijkt nog op geen enkel team hier genoemd, zal ik wel laatste eindigen toch?

WCEendT

Mijn team lijkt nog op geen enkel team hier genoemd, zal ik wel laatste eindigen toch?

fringale

'@mollemaestro : graag gedaan, hopelijk tempert dat ook je cynisme

fringale

'@mollemaestro : graag gedaan, hopelijk tempert dat ook je cynisme

sprintgeit

'@WCEendT

Ik ben benieuwd, je bent gegaan voor een team zonder renners boven de 2 mln?

1 2 ... 84 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.