Tour de France Scorito

1 2 ... 114 ... 283 284
hartstikkebedankt

Savitsky of Pellucchi?

flashke

Prostaatbehandeling of besmet vlees?

aardappeljager

'@donq. Dat werd eerder meerdere malen omgekeerd beredeneerd.

Mijn autistische kant zit toch met dat geld in zijn maag. Majka wisselen voor Yates dan maar... zie ik eigenlijk niet zitten.

Toch Atapuma eruit en upgraden naar nieuwkomer Ulissi. Gaat ook niet gebeuren. Atapuma niet veel genoemd en ik verwacht weinig gekozen. Moet toch wat gokken.

Mogelijk upgrade die ik zie is van een sprinter een klassementsman maken, maar de balans slaat al een beetje die kant op, dus dat wil ik ook niet.

Groenewegen ipv EBH... Ik juich toch al bij Nederlands succes, heb ik geen Scorito selectie voor nodig.

Nog maar een nachtje over slapen en dan eindigen met Aru wisselen voor Bardet waar het allemaal mee begon

Gekkegerrit1

Hallo, even een serieuze vraag tussendoor. In de spelregels van Scorito staat het volgende:
Voor een tijdrit (individueel en ploegen) geldt dat een renner geen punten verdient voor een teamgenoot die de etappe wint.

Geldt dit ook voor eventuele truipunten? Dus mocht Roglic winnen kan ik dan door Groenewegen op te stellen 8+6 truipunten halen?

Alvast bedankt degene die dit (nog) weet. Ik ben het vergeten en weet het niet meer.

nasibal

Reet afvegen, met of zonder papier?

En dan staand, of zittend?

Klootje Kriekeljon

Vind ik leuk ONCE :)

Vennegoor of Hesselink?

jsprunk

'@GekkeGerrit: truipunten tellen wel gewoon na een tijdrit. Groenewegen krijgt er dus inderdaad 14 als Roglic de eerste tijdrit wint. Bij de tweede tijdrit krijgt Groenewegen er vermoedelijk 0.

Nylz

Sierbloemen of een bendeoorlog?

Klootje Kriekeljon

Nasibal, nog zo'n hele interessante discussie die gek genoeg te weinig gevoerd wordt:

Moeten mannen de bril naar beneden doen of vrouwen de bril omhoog doen? Gaan we verder met die selectieve emancipatie of dienen mannen nog meer over de bril te pissen?

RubenVB

Wordt nu wel spannend wie er 15e gaat worden nu Cardoso niet meer meedoet. Jammer zeg.

jsprunk

Tour of Duty?
Prince of Persia?
Isle of Man?

Zomaar drie dilemma's..

nasibal

Blauw Off Road?

Klootje Kriekeljon

Toby of niet Toby?

jsprunk

De 15e plek lijkt me een prooi voor George Bennet. Ik vermoed dat ze die 15e plek in de Alpen met de hele ploeg gaan verdedigen.

nasibal

Nasibal, nog zo’n hele interessante discussie die gek genoeg te weinig gevoerd wordt:

Moeten mannen de bril naar beneden doen of vrouwen de bril omhoog doen? Gaan we verder met die selectieve emancipatie of dienen mannen nog meer over de bril te pissen?

Helaas wordt die discussie juist teveel gevoerd. Het zou geen discussie moeten zijn: Iedereen beweegt de bril exact één keer. Vrouwen doen de bril omlaag vóórdat ze beginnen, mannen doen de bril omhoog vóórdat ze beginnen. Als je klaar bent hoef je niet meer aan de bril te zitten. Zo simpel kan het zijn. Maar vrouwen én simpel, ik moet het nog tegenkomen.

Eigenlijk zouden we het laatste vraagstuk aan Mevrouw Paay voor moeten leggen. Die weet ongetwijfeld te vermelden wáár, en in welke mate, mannen al dan niet over heen dienen te pissen.

15e plek gaat overigens netjes naar Navarro.

Laatst gewijzigd
RubenVB

Ik gok Romain Sicard 15e plek. 2x in de kopgroep met 7/8 minuten voorsprong, 8x lossen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

dit is mij team met de waarde erbij
froome 5 miljoen
porte 4.5 miljoen
valverde 4.5 miljoen
d.martin 2 miljoen
meintjes 2 miljoen
izagire 1.5 miljoen
gesink 1 miljoen
rolland 1 miljoen
buchmann 750000 duizend
roglic 2 miljoen
van emden 750000 duizend
van avermaet 2 miljoen
sagan 5 miljoen
kittel 4.5 miljoen
cavendish 3.5 miljoen
greipel 3.5 miljoen
matthews 3 miljoen
groenewegen 2 miljoen
petit 750000 duizend
vaspeybrouck 750000 duizend
heb nog 1 miljoen over wil heel graag bardet in me team hebben wat moet ik nu doen hij kost 3.5 miljoen?

Laatst gewijzigd
nasibal

Yoann Of Fredo?

grandesco

'@kevin : Leuk!

nasibal

'@Kevin

Ik zou Buchmann en Van Emden thuislaten, 750 miljoen de neus is me wat veel.

Malathion

Zijn wat jullie betreft Colbrelli en EBH ook inzetbaar in bergritten met finish bergaf? Of alleen de heuvelritten?

Laatst gewijzigd
Ornor

'@kevin: Cavendish eruit halen. Als je wint krijg ik je fiets, OK?

LdR

Ben redelijk nieuw op dit forum. Heb veel meegelezen, tot op heden nog niet gereageerd. Heb mn klassement team redelijk tot goed staan en een paar dagen voor de start zitten mijn grootste twijfelpunten nog in een aantal veelbesproken renners waar ik niet lekker uit kom.

EBH. Kent een matig voorjaar en zal zeker tot het uitstappen in dienst moeten rijden van Cav. Verder i.m.o. weinig tot geen kans op teampunten. Aan de andere kant kan het met Cav na etappe 2, of in ieder geval in de eerste week, al mis zijn en dan zou EBH een koopje zijn voor 1,5. Ook nog eens op te stellen in etappe 1 natuurlijk.

Matthews. Zal in de ogen van sommigen een must have zijn, maar voor mij alleen als ik 100% zeker weet dat hij ook in vlakke etappes mee sprint. Indien dit alleen in de etappes met lastigste aankomst zal zijn vind ik hem overprijsd. Iemand die hier meer over weet?

Roglic. Leuk voor de tijdritten en bonus trui punten na rit 1. Maar daarna? Mn gevoel had hem als een van de eersten geselecteerd, maar mn verstand knaagt nu en stelt dat hij misschien wat vluchten gaat proberen, maar nooit sterk genoeg zal zijn om met de toppers mee te komen. Aan de andere kant, als iemand kan verrassen is hij het wel..

Boudat / Petit wel / niet. Al veelbesproken onderwerp geweest hier maar blijft knagen

Nog wat leuke hoofdbrekers zo in de laatste dagen dus! Benieuwd naar jullie mening (al zal ik deze niet klakkeloos overnemen ;-)

kevinraar

nasibal er staat 75000 duizend niet 750000 miljoen

kevinraar

moet ik bardet nemen of me team zo laten wil bardet graag hebben weet niet wie ik eruit moet doen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 114 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.