Tour de France Scorito

1 2 ... 113 ... 283 284
daannnnn

'@wielrennertje Rick Zabel, Froome gaat in etappe 5 naar La Planche des Belles Filles weer rennend de berg op en wordt gediskwalificeerd

Klootje Kriekeljon

Maar goed tis Tour en dan komen de dagjesmensen. Iedereen moet de vrijheid hebben om te lullen waarover ie wil, al vinden anderen dat niks. Dat laatste vooral een voorstander van. Maar volgens mij zou dit topic pas storm moeten gaan lopen als de Tour van start is....?

Ik hoor liever van iedereen zijn persoonlijke redeneringen dan: vind je hiervan? En die renner tegenover die? Couldn't care less. Sterker nog, het teveel meelezen hier laat je eerder twijfelen over goede keuzes die je zelf maakt dan dat het je nieuwtjes oplevert. Of je moet Ponzi een nieuwtje noemen ;)

Dus Nasibal, kom er maar weer in met je overwegingen. :)

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Waarom wil iedereen koppeltjes? On teampunten te halen hoeft de truidrager/etappewinnaar niet in je ploeg te zitten.

Dus Castroviejo kan prima als je Quintana en Valverde niet hebt.

Het is uiteraard wel zo dat als je van deze twee punten verwacht je ze beter wel kunt nemen, maar uit budgetoverwegingen kan ik me voorstellen van niet

embargo

'@wielrennertje
Ik zou gaan voor Erik Zabel, die heeft al veel meer laten zien

nasibal

'@Klootje

Dus Nasibal, kom er maar weer in met je overwegingen.

Roglic + Fuglsang of Aru + Sutterlin ? ;) ;)

luuk66

'@pantano ik denk dat D martin en Meintjes gelijk zullen zitten aan punten net zoals afgelopen jaar. D.Martin pakt iets meer punten in de heuvels en Meintjes pakt er meer in de echte bergetappes

aardappeljager

Ik heb Aru iov Bardet en geen upgrade maar gewoon 500k over

Klootje Kriekeljon

Suttu en Roggelsang Nasibal.

aardappeljager

Misschien nog 2 750k mannen omzetten naar 2x 1mil

nasibal

'@Klootje

Duidelijk, ga ik voor. Vooral Roggelsang lijkt me wel wat. Heb nu nog 500k over. Iemand die het nodig heeft? Ik moet er van af, anders ruil ik vrijdagavond waarschijnlijk Hagen nog om voor Pinot in een dronken bui.

nasibal

Cardoso kan uit de selectie boys, zou hij de enige zijn?

ONCE

Andre Cardoso of Stefano Pirazzi

GaitBeel

Iemand nog een 8e of 9e man voor de massasprints?

nasibal

'@ONCE

ik zou geld besparen en gaan voor Ruffoni

Stuff

'@gaitbeel

Sagan of Kittel.

Laatst gewijzigd
kierewietje

'@gaitbeel colbrelli

kierewietje

Dumoulin in t geel na etappe 3?

Matti

'@Kierewietje: Of Cancellara?

Kpenty

Welke Rus kiezen jullie voor de sprint?

kierewietje

'@Nasi Contador kwam niet in Mn team als het niet zo was.

Klootje Kriekeljon

Shaken or sturred?

Klootje Kriekeljon

Appeltaart, met of zonder krenten?

Klootje Kriekeljon

Reet afvegen, met of zonder papier?

DonQ.

Roglic blijft voor mij de lastigste keuze, als hij niet meteen het geel pakt zal hij weinig punten pakken tot de laatste ITT )als hij die haalt)
Martin is 500,- minder en pakt meestal wel een goede klassering in een ontsnapping.

ONCE

'@ kloote

Bidet of Bardet

1 2 ... 113 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.