Tour de France Scorito

1 2 ... 112 ... 283 284
Thijmen1411

'@elstupidoloco
Dat is inderdaad een ongunstig scenario, maar, ervan uitgaande dat er dan ook al een aantal andere sprinters weg zijn, kan EBH toch nog 3 keer minimaal top 10 rijden en dan hebben we het niet over eventuele punten uit tijdritten en heuveletappes.

Ps. Het meest ongunstige scenario is natuurlijk als EBH zelf al vroeg afstapt, maar daar wil ik niet aan denken ;)

Jelle van der Linden

'@Gladiool, http://www.wielerflits.nl/nieuws/271152/koen-de-kort-de-hele-ploeg-werkt-voor-contador-ook-degenkolb.html

Edd1e

'@Thijmen

Maar wat doe je dan de eerste 6 sprintetappes, zet je hem er niet of vang je 6x 0 punten?

bramverbruggen

Dit forum was 50 pagina's minder lang geweest als iedereen die vergelijkingen er niet ingooit.. Volgens mij weet niemand van tevoren "wie" er meer punten haalt dan "die"!
Ik blijf mezelf ook verbazen over mensen die hier stoïcijns mee doorgaan, best wel irritant ook.
Het is vaak best informatief om te lezen hier, echter ben ik van mening dat het door alle deze kansloze vergelijkingen een heel stuk minder interessant wordt.
Ik geloof ook dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt, kunnen de personen die dit doen hier, vriendelijk gevraagd, mee kappen :-)?
Alvast dank!

Gladiool

'@Jelle: bleurgh. Mag John zich lekker opofferen voor een 4e plek van Contador. Ook die uitspraken kun je helemaal niks mee inderdaad.

ploep

Wie denken jullie dat meer punten zal pakken, nasibal of ONCE?

Ik had mijn team rond en twijfel nu over Yates vs. Aru. Heb Yates, wil Aru. Heb ook Meintjes en Buchmann. Eigenlijk een no-brainer, toch?

Larsdj

Hoor niemand over " Andrea Pasqualon"
Kan verassing zijn in de sprints ?

Klootje Kriekeljon

Bram, helemaal mee eens!

Pipo zegt X en Harry zegt Y. Alsof je daar wijzer van wordt. Ga een paar jaar wielrennen intensief volgen, speel een paar jaar spelletjes en gebruik je ervaring bij het aanmaken van een ploeg. Dat is de beste tip die je kunt krijgen. Als je zelf niet in staat bent een ploeg samen te stellen dan maak je uberhaubt geen kans op een goede klassering. Vraag dan aan iemand of hij je ploeg wil aanmaken. Stop in ieder geval met dat glazen bol gedoe. Niemand weet of Greipel of Bouhanni meer punten gaat halen en degene die beweert van wel, daar zou ik niet teveel van aannemen.

Dit topic, je krijgt de kans niet om het bij te houden door juist al die vragen...

kierewietje

Zou zeker een verrassing zijn, Larsdj! ;)

WCEendT

'@Poeksel
Stille hoop dat niet iedereen EBH neemt? ;).

Jelle van der Linden

'@Larsdj, Ja dat zou echt een verrassing zijn, zou dan toch eerder gaan voor die andere 2 sprinters van Wanty :), lijken me toch iets beter als hem

flashke

Twee vragen:
-Ik heb mijn ploeg gemaakt, en hou zo'n 17 mil over. Wie zouden jullie pakken als laatste renner, Sinkeldam of Sagan? Ik heb sowieso al Mathias Frank voor het AK, en Boom voor de kasseirit over de Champs Elysées.

-Wie zou de minst geselecteerde renner van deze Tour zijn?

Rebellin

Moeilijke keuze:

Degenkolb

of

Demare

Degenkolb is toch wel iemand die altijd meesprint. Van de 21 etappes in 2017 die zijn uitgekomen in een sprint, sprint hij er 19 binnen de top tien en 1x 12e en 1x 15e. Constanter dan John ga je ze niet zien, maar de echte overwinningen ontbreken dit jaar wel.

Demare daarentegen is over het algemeen een stuk minder constant, maar heeft wel een aantal overwinningen kunnen bijschrijven op zijn palmares.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@flashke:

Ik denk bram tankink. Geheel onterecht overigens

Klootje Kriekeljon

Flashke, jij weet best dat dn Greg, dn Olli en dn Gendt alle ritten op hun naam gaan schrijven.

ConINGtador

Hoewel ik mij ook regelmatig schuldig maak aan 'renner X of renner Y'-vragen (overigens wel met onderbouwing), ben ik het ergens wel eens met @bramverbruggen. Dankzij dit forum hebben we bij wijze van spreken straks allemaal hetzelfde team, en hangt het alleen nog maar af van je dagopstelling (ik zie de 'wie moet ik opstellen'-vragen nu al komen). Als iedereen zelf zijn team zou samenstellen, zou er waarschijnlijk veel meer variatie in teams zijn. En dat maakt het spelletje misschien wel leuker.

On topic: Bardet of Aru + een 500k upgrade

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Klootje

Dr gaan er vast ook een paar naar Boudat.

kierewietje

Aru + upgrade

irernst

Grote twijfel hier tussen J. van Emden en S. Küng voor de tijdritten. Zelfde prijs.. Wie zouden jullie pakken?

WCEendT

'@CON
Geen van beide gaan nooit genoeg punten halen met maar 5 bergetappes en een slechte tijdrit.

@Ire
Altijd Kung, maar heb zelf geen van beide.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Gladiool
Ja, Wielerflits live van gisteravond waarin Koen de Kort vertelt dat ook Degenkolb de ballen uit zijn broek mag gaan rijden voor (een over zijn top zijnde) Contador....

Wielrennertje

Inderdaad, nu hebben straks velen een team die half door anderen is samengesteld. Sommigen maken het zelfs zo bont dat ze om 4 renners vs. 4 renners vragen. Dat moet toch niet de bedoeling zijn?
Trouwens: Froome of Rick Zabel?
@flashke een wielerkenner zei laatst in een interview dat Sagan de tour kan winnen. Die dus ook zeker nemen voor in de galibier en izoard etappes.

Laatst gewijzigd
Matti

Vanwaar die grote twijfel?

BasV

Offtopic:

Kunnen jullie mij helpen met de vraag of er ook forums actief zijn waarop voorspellingen gedaan worden over de verschillende klassementen? Ongeacht spelregels qua diverse spellen.

Zo ja, daar ben ik naar op zoek. Graag hoor ik waar ik dit kan vinden.

Geurtje

Wat een verhalen om te lezen geweldig, iedereen zijn eigen mening over wielrennen. En niemand die het weet.
Wat is het leven toch mooi!
10x je Scorito team wisselen per uur, 240x op een dag, ik ben zelf net zo......ben er nu even mee gestopt in de hoop dat ik Jasper Stuyven ergens tegen het lijf loop. 😊

1 2 ... 112 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.