'@elstupidoloco
Dat is inderdaad een ongunstig scenario, maar, ervan uitgaande dat er dan ook al een aantal andere sprinters weg zijn, kan EBH toch nog 3 keer minimaal top 10 rijden en dan hebben we het niet over eventuele punten uit tijdritten en heuveletappes.
Ps. Het meest ongunstige scenario is natuurlijk als EBH zelf al vroeg afstapt, maar daar wil ik niet aan denken ;)
Dit forum was 50 pagina's minder lang geweest als iedereen die vergelijkingen er niet ingooit.. Volgens mij weet niemand van tevoren "wie" er meer punten haalt dan "die"!
Ik blijf mezelf ook verbazen over mensen die hier stoïcijns mee doorgaan, best wel irritant ook.
Het is vaak best informatief om te lezen hier, echter ben ik van mening dat het door alle deze kansloze vergelijkingen een heel stuk minder interessant wordt.
Ik geloof ook dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt, kunnen de personen die dit doen hier, vriendelijk gevraagd, mee kappen :-)?
Alvast dank!
Bram, helemaal mee eens!
Pipo zegt X en Harry zegt Y. Alsof je daar wijzer van wordt. Ga een paar jaar wielrennen intensief volgen, speel een paar jaar spelletjes en gebruik je ervaring bij het aanmaken van een ploeg. Dat is de beste tip die je kunt krijgen. Als je zelf niet in staat bent een ploeg samen te stellen dan maak je uberhaubt geen kans op een goede klassering. Vraag dan aan iemand of hij je ploeg wil aanmaken. Stop in ieder geval met dat glazen bol gedoe. Niemand weet of Greipel of Bouhanni meer punten gaat halen en degene die beweert van wel, daar zou ik niet teveel van aannemen.
Dit topic, je krijgt de kans niet om het bij te houden door juist al die vragen...
Moeilijke keuze:
Degenkolb
of
Demare
Degenkolb is toch wel iemand die altijd meesprint. Van de 21 etappes in 2017 die zijn uitgekomen in een sprint, sprint hij er 19 binnen de top tien en 1x 12e en 1x 15e. Constanter dan John ga je ze niet zien, maar de echte overwinningen ontbreken dit jaar wel.
Demare daarentegen is over het algemeen een stuk minder constant, maar heeft wel een aantal overwinningen kunnen bijschrijven op zijn palmares.
Hoewel ik mij ook regelmatig schuldig maak aan 'renner X of renner Y'-vragen (overigens wel met onderbouwing), ben ik het ergens wel eens met @bramverbruggen. Dankzij dit forum hebben we bij wijze van spreken straks allemaal hetzelfde team, en hangt het alleen nog maar af van je dagopstelling (ik zie de 'wie moet ik opstellen'-vragen nu al komen). Als iedereen zelf zijn team zou samenstellen, zou er waarschijnlijk veel meer variatie in teams zijn. En dat maakt het spelletje misschien wel leuker.
On topic: Bardet of Aru + een 500k upgrade
Inderdaad, nu hebben straks velen een team die half door anderen is samengesteld. Sommigen maken het zelfs zo bont dat ze om 4 renners vs. 4 renners vragen. Dat moet toch niet de bedoeling zijn?
Trouwens: Froome of Rick Zabel?
@flashke een wielerkenner zei laatst in een interview dat Sagan de tour kan winnen. Die dus ook zeker nemen voor in de galibier en izoard etappes.
Wat een verhalen om te lezen geweldig, iedereen zijn eigen mening over wielrennen. En niemand die het weet.
Wat is het leven toch mooi!
10x je Scorito team wisselen per uur, 240x op een dag, ik ben zelf net zo......ben er nu even mee gestopt in de hoop dat ik Jasper Stuyven ergens tegen het lijf loop. 😊
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.