Ik heb vanaf moment één Kung in mijn team zitten maar ik begin nu toch te twijfelen (waar twijfel ik niet aan...:p).
Ik zit er over na te denken om hem in te wisselen voor Cummings. Cummings heeft ook een prima tijdrit, lijkt ook redelijk in vorm te zijn en kan ik in meerdere etappes opstellen.
@StijnvanA_ Felline kan daarbuiten enorm veel punten pakken maar ik verwacht dat dat deze Tour tegenvalt. Ulissi staat ook vanaf het eerste moment in mijn team! Die keuze moet je echt zelf maken en kan niemand je echt over adviseren want we weten het niet. Felline, Ullisi, Gilbert, Trentin, Swift. Bijzonder lastig! Al ben ik er al wel uit :)
'@ONCE,
Jeetje. Je leest wel ontzettend slordig. Ik schreef juist: "Ze hoeven niet op kop te sleuren, maar .................................................."
Vervolgens reageer je met "Waarom zou een Quick Step in de bergen überhaupt op kop moeten rijden"
Tja.
@Iedereen,
ik zou tijdritpunten die zo laat in de ronde gepakt moeten worden, maar voor de helft ofzo meetellen. Zo'n groot vraagteken of de renner nog in koers is, goede benen/zin heeft, vol mag gaan, etc.
Ben Swift bezorgt mij echt hoofdpijn. Als je naar zijn resultaten kijkt sprint hij de ene keer wel en de andere keer niet mee in de massasprint.
Heb hem op allerlei manieren proberen te wisselen, maar al die wissels heb ik ook mijn twijfels bij.
Majka→ Aru
Swift→ Bevin
Colbrelli→EBH
Swift→ McLay
Izagirre→ Gesink
Swift→ McLay
Kan iemand niet even met hem op een terrasje gaan zitten? Hij zal wel een aantal keer proberen in een ontsnapping te zitten, maar welke? En ik wil hem niet puur als aanvaller. Mocht hij daarnaast vaak meesprinten dan is het uiteraard zijn budget waard.
Een onderwerp wat gisteren aan bod was, maar dit is wat ik kan zien gebeuren met het geval Cavendish/EBH:
Cav rijdt toch opeens heel sterk en doet mee voor de winst (wat teampunten voor EBH kan betekenen) of Cav merkt dat hij het na meerdere lange etappes niet meer in zich heeft om met de topsprinters mee te gaan en stapt af doordat hij geen zin heeft om mee te doen voor de ereplaatsen. Dit zou dan waarschijnlijk betekenen dat EBH zijn gang mag gaan in de vlakke etappes en zo veel punten binnenharkt.
In beide gevallen krijg je toch punten voor EBH en tel daar bij op dat hij in tijdritten en bepaalde heuveletappes ook mee kan doen en punten kan sprokkelen.
Natuurlijk kijk ik door de ogen van iemand die EBH een leuke renner vindt en hem al sinds het begin in m'n team heb, maar hoe zien jullie dit?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.