Tour de France Scorito

1 2 ... 111 ... 283 284
FrankSteenbergen

Mijn tijdrittenkennis is niet zo groot... De tweede verschilt natuurlijk wezenlijk van de eerste. Volgens mij maakt Van Emden dan al wel wat minder kans, klopt dat? En wie meer? Kunnen Kung en Roglic dat bijv wel?

Icon

'@Frank,

Roglic moet dat zeker kunnen. Kung weet ik niet.

Starlynk

'@kschiffmacher: in de tijdrit in de Dauphiné eindigde Valverde voor Contador

Matt89

Ik heb vanaf moment één Kung in mijn team zitten maar ik begin nu toch te twijfelen (waar twijfel ik niet aan...:p).
Ik zit er over na te denken om hem in te wisselen voor Cummings. Cummings heeft ook een prima tijdrit, lijkt ook redelijk in vorm te zijn en kan ik in meerdere etappes opstellen.

@StijnvanA_ Felline kan daarbuiten enorm veel punten pakken maar ik verwacht dat dat deze Tour tegenvalt. Ulissi staat ook vanaf het eerste moment in mijn team! Die keuze moet je echt zelf maken en kan niemand je echt over adviseren want we weten het niet. Felline, Ullisi, Gilbert, Trentin, Swift. Bijzonder lastig! Al ben ik er al wel uit :)

Laatst gewijzigd
Bidonhouder

'@Frank
Ik verwacht Roglic in beide tijdritten in de top 5. Hij heeft bewezen dit in zich te hebben. Küng is wat dat betreft nog wat onzekerder, maar hij heeft zeker de potentie. Ook van Küng verwacht ik in beide tijdritten goede klasseringen.

Pietje Precies

'@ONCE,

Jeetje. Je leest wel ontzettend slordig. Ik schreef juist: "Ze hoeven niet op kop te sleuren, maar .................................................."

Vervolgens reageer je met "Waarom zou een Quick Step in de bergen überhaupt op kop moeten rijden"

Tja.

@Iedereen,
ik zou tijdritpunten die zo laat in de ronde gepakt moeten worden, maar voor de helft ofzo meetellen. Zo'n groot vraagteken of de renner nog in koers is, goede benen/zin heeft, vol mag gaan, etc.

Laatst gewijzigd
Rebellin

Ik heb in eerste instantie besloten om geen Sagan en geen Froome te nemen. Maar nu heb ik alles ingevuld, maar nog 4,5miljoen over. Ik kan een 500k'tje slachtofferen voor Froome of Sagan. Welke van de twee zal ik alsnog nemen?

ConINGtador

'@Rebellin

Peter de Grote

kierewietje

'@rebellin

Degene met de beste doping.

ONCE

'@ Pietje

sorry man, was net wakker

Phoenix0000

'@ Rebbelin

dan moet je een 1M slachtofferen toch?

MarnixBat

Thanks all! Ipv Kung wisselen kan ik ook Bennet of Buchman upgraden naar een 1M-renner, bijv Rolland, Uran, Gesink... echt lastig zo. Kunnen we niet gewoon beginnen? :-)

Matt89

Geen Froome en geen Sagan. Jij durft ;)

wielerliefhebbervandeweek

Heb trouwens nu al 8 keer fuglsang gewisseld met izagirre haha.
Pfffffffffffff

En twijfel toch over D martin aangezien ie weinig backup meekrijgt en heb Valverde ook al.
maar had Martin al vrij snel erin

Laatst gewijzigd
romanoww

'@Raymankapens; same here. Voordeel van Izagirre t.o.v. Fuglsang is zijn tijdrit + het feit dat wanneer hij er doorheen valt wellicht voor dagsucces / bollen gaat rijden. Fuglsang zie ik dan eerder gaan knechten voor Aru.

daannnnn

Ben Swift bezorgt mij echt hoofdpijn. Als je naar zijn resultaten kijkt sprint hij de ene keer wel en de andere keer niet mee in de massasprint.
Heb hem op allerlei manieren proberen te wisselen, maar al die wissels heb ik ook mijn twijfels bij.

Majka→ Aru
Swift→ Bevin

Colbrelli→EBH
Swift→ McLay

Izagirre→ Gesink
Swift→ McLay

Kan iemand niet even met hem op een terrasje gaan zitten? Hij zal wel een aantal keer proberen in een ontsnapping te zitten, maar welke? En ik wil hem niet puur als aanvaller. Mocht hij daarnaast vaak meesprinten dan is het uiteraard zijn budget waard.

Phoenix0000

JA, is er al iemand in Dusseldorf de terrasjes aan het afschuimen?

siht

Helaas niet echt terrasweer in Dusseldorf :(

Klootje Kriekeljon

Mijn ploeg staat, ben er wel tevreden over eigenlijk. Moest wel duidelijk keuzes maken waardoor wat grote namen het niet gehaald hebben. Ook best wat koopjes om uit te kiezen.

Laat maar komen de Tour.

Gladiool

Opvallend hoe weinig degenkolb wordt genoemd. Rijdt aardige resultaten en kan etappe 3 en 14 wellicht ook gewoon meedoen. Heb ik iets gemist?

Pantano

Daniel Martin of Meintjes, wie pakt de meeste punten?

Thijmen1411

Een onderwerp wat gisteren aan bod was, maar dit is wat ik kan zien gebeuren met het geval Cavendish/EBH:

Cav rijdt toch opeens heel sterk en doet mee voor de winst (wat teampunten voor EBH kan betekenen) of Cav merkt dat hij het na meerdere lange etappes niet meer in zich heeft om met de topsprinters mee te gaan en stapt af doordat hij geen zin heeft om mee te doen voor de ereplaatsen. Dit zou dan waarschijnlijk betekenen dat EBH zijn gang mag gaan in de vlakke etappes en zo veel punten binnenharkt.
In beide gevallen krijg je toch punten voor EBH en tel daar bij op dat hij in tijdritten en bepaalde heuveletappes ook mee kan doen en punten kan sprokkelen.

Natuurlijk kijk ik door de ogen van iemand die EBH een leuke renner vindt en hem al sinds het begin in m'n team heb, maar hoe zien jullie dit?

elstupidoloco

'@thijmen

Scenario 3

Cav rijdt een stuk of vijf, zes etappes voor een voor plek 2 tot 10, is niet goed genoeg voor winst en stapt uit als EBH nog drie kansen op een sprint heeft. Is hij het dan nog waard? En hoe realistisch is dit scenario?

Poeksel

Andere tegenwerpingen:

* EBH draait een matig seizoen.
* DDD heeft nog twee sprinters mee.

Maar het is zeker mogelijk dat hij 200+ punten haalt.

ronddraaien

'@elstupido
Als je nog aan scenario 3 toevoegt dat BoBo in de drie overblijvende kansen naar plek 8, 14 en 9 rijdt, ben ik het helemaal eens met je verhaal.

1 2 ... 111 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.