Tour de France Scorito

1 2 ... 117 ... 283 284
Poeksel

De Engelse vertaling leest beter ja. De hamvraag is het aantal ontkenningen in de vertaling klopt...

RubenVB

'@Quintana10 Nee, bij mij loopt het ook in mijn hoofd voor mijn 20e plek. Alleen rijdt hij dit seizoen bijna niet op WT niveau dus ik weet niet zo goed hoe hij zich gaat houden! Op dit moment staat hij er niet in bij mij. Ik neig ook eerder naar nee, dan naar ja.

Pantano

'@kraanwater: deal! 😉

nasibal

'@Poeksel

Dat sowieso, maar kan gewoon een "grammaticaal" dingetje zijn uiteraard. Wat ik me veel sterker afvraag is: ALS ze in een bepaalde etappe Arndt een kansgeven, wat gaat Matthews dan doen?

Deze hele situatie dwingt me bijna weer om Valverde er weer in te gooien. Ik heb de middelen er voor als ik Matthews slachtoffer voor colbrelli en aru dan omtover in Piti. Heb immers nog 500k op de bank. Maarja, he, ik met mn grote mond heb alweer verkondigd Valverde thuis te laten. Kan ik nu nog terugkrabbelen..

Laatst gewijzigd
joern00

Is dat laatste deel uit dat interview (over Arndt) ook degelijk een quote van Visbeek of eerder een aanneming van de interviewer/schrijver?

zomaareens

Matthews gaat heus wel meesprinten hoor als ie im de race is voor groen. Die engelse vertaling zegt toch trouwens... dat het niet betekent dat Arndt de kans krijgt? Of is dat ook een misvatting?

nasibal

'@Zomaareens

Klopt, letterlijk staat dat er. In een google translate vertaling.

Daarnaast, welke ploegleider zegt er nou ooit wat er NIET gaat gebeuren? Ik heb het nog nooit voorbij zien komen. Waarom is dit stukje uberhaupt in het Deens overigens?

WCEendT

De niet zo traditionele Nasi panic?

Klootje Kriekeljon

Zæn se dår nå heulemeul vån de rytten besnyffeld?

garbalawal

Volgens mij hebben we het allemaal een beetje moeilijk met de nieuwsberichten op het moment. Nu weer Matthews...

Voor mij is het bericht vanuit Koen de Kort dat men alle ballen op Contador zet een reden om weer te twijfelen. Moet ik Contador, een van mijn favoriete renners in het peloton, dan toch maar weer opnemen in mijn team? Dat betekent ook dat ik Valverde zou slachtofferen (waardoor EBH verandert in Colbrelli - denk ik) of Bardet buitenspel zet. Dan moet ik dat half miljoentje ergens anders gaan zoeken; waarschijnlijk bij Tony Martin (ja, ik geloof wel dat hij goed kan scoren in de eerste dagen ;-)).

Of... ik verander helemaal niets meer en geloof het wel.

BigApple

Ik kom nu in een griekse krant een wel heel interessant artikel tegen !

Matthews léei óti sígoura green'll doúme an aftós eínai sto epípedo sprint, kai den apokleíei óti boreí na Nikías o fílos páei ekeí gia dikí pithanótités tou, ef 'óson Bling, allá den odigoún tous trochoús

RubenVB

'@nasibal http://feltet.dk

Dit was vroeger succesvol en toen zijn ze naar het Engels gegaan. Ben de naam even kwijt, maar was heel bekend. Hij zag er geen brood meer in en begon weer opnieuw in zijn moedertaal met de oude naam.

Drostje

cyclinquotes.com was dat.

nasibal

'@Big Apple

Bedankt voor de vertaling pik! (Y)

Poeksel

http://cyclingquotes.com/ was de Engelstalige site. Ik was wel fan van de voorbeschouwingen. Die maken ze nog steeds, dus gebruik ik maar Google translate... naar Engels vertalen is wel een goede tip!

RubenVB

'@drostje thnks! @nasibal

http://www.cyclingquotes.net/news/end_of_the_road_for_cyclingquotes/

Met de Giro heb ik ook de Optaks gelezen. Ze weten van wanten! Alleen wel Translate er over heen gooien :-)

Laatst gewijzigd
LdR

Haha mooi, wat een quote in het Deens allemaal niet teweeg kan brengen! Ik vind het, juist in het Engels, een zeer vreemde quote.

'Matthews heeft al onze support in de lastige aankomsten. Arndt mag niet in de vlakke etappes sprinten.' Vreemd om dat toe te voegen na te vertellen dat je kopman in bepaalde etappes alle steun krijgt.

Bazing

Ik vraag me dan wel af tijdens welke "difficult stages" Arndt de leadout gaat zijn voor Matthews waar ze in Zwitserland toch duidelijk hard mee aan het trainen waren. Lijkt me sterk dat Arndt Matthews even naar boven rijd in etappe 3.

Martinho237

Beseffen die teammanagers wel wat ze aanrichten? Ik word gek hier...

Ik slaap al 3 nachten niet. Warme moedermelk, russisch rukken ( een half uur op je linkerhand zitten, met je ogen dicht 1 vinger kiezen en dan raden welke het was al je klaar bent...als het al zo ver komt), shoarma tellen...niets helpt. Iemand tips?

On topic: Matthews kan haast alleen maar tegenvallen qua punten.

P.S. waar Matthews staat, lees: Contador, Greipel, Colbrelli, Roglic of een andere willekeurige renner die ooit je hart heeft gestolen in een rit in 2015

RubenVB

Ik lees trouwens net op een Russische website dat Sagan voor Majka moet werken. Sagan zou vinden dat hij al te vaak de groene trui heeft gewonnen en wil zich ontwikkelen tot een ronderenner. Hij begint er alvast nu mee, door Majka te ondersteunen.

elstupidoloco

Dat wordt dus afscheid nemen van mijn 500k sprinter en Bodnar, en welkom Arndt en Sutterlin. Dan pak ik ze allebei wel mee

Klootje Kriekeljon

Als we toch eens in het hoofd van Gio konden kijken he, dan was het een ABCtje.

ONCE

Waarom zou een ploegleider bij voorbaat situaties bevestigen of uitsluiten. In mijn optiek is Matthews op voorhand in alle sprintetappes de aangewezen man en zal arndt alleen voor eigen succes sprinten als Matthews of pech heeft of blijkt slecht te zijn etc.
Groene trui lijkt mij sowieso geen haalbare kaart voor hem. Dat wordt een strijd tussen sagan en de sprinter die de vlakke etappes domineert.
We moeten niet gaan doen alsof arndt een wereldtopper is. Met een geldende hiërarchie in een ploeg had ik dat Matthews zijnde nooit geaccepteerd.

Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. Dan ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven

Gilaso

Wie kan mij vertellen wie er voor Wanty Group dat sprinten?

ONCE

Volgens mij zijn ze er daar zelf ook pas uit 5km voor de streep

1 2 ... 117 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.