'@Poeksel
Dat sowieso, maar kan gewoon een "grammaticaal" dingetje zijn uiteraard. Wat ik me veel sterker afvraag is: ALS ze in een bepaalde etappe Arndt een kansgeven, wat gaat Matthews dan doen?
Deze hele situatie dwingt me bijna weer om Valverde er weer in te gooien. Ik heb de middelen er voor als ik Matthews slachtoffer voor colbrelli en aru dan omtover in Piti. Heb immers nog 500k op de bank. Maarja, he, ik met mn grote mond heb alweer verkondigd Valverde thuis te laten. Kan ik nu nog terugkrabbelen..
Volgens mij hebben we het allemaal een beetje moeilijk met de nieuwsberichten op het moment. Nu weer Matthews...
Voor mij is het bericht vanuit Koen de Kort dat men alle ballen op Contador zet een reden om weer te twijfelen. Moet ik Contador, een van mijn favoriete renners in het peloton, dan toch maar weer opnemen in mijn team? Dat betekent ook dat ik Valverde zou slachtofferen (waardoor EBH verandert in Colbrelli - denk ik) of Bardet buitenspel zet. Dan moet ik dat half miljoentje ergens anders gaan zoeken; waarschijnlijk bij Tony Martin (ja, ik geloof wel dat hij goed kan scoren in de eerste dagen ;-)).
Of... ik verander helemaal niets meer en geloof het wel.
Haha mooi, wat een quote in het Deens allemaal niet teweeg kan brengen! Ik vind het, juist in het Engels, een zeer vreemde quote.
'Matthews heeft al onze support in de lastige aankomsten. Arndt mag niet in de vlakke etappes sprinten.' Vreemd om dat toe te voegen na te vertellen dat je kopman in bepaalde etappes alle steun krijgt.
Beseffen die teammanagers wel wat ze aanrichten? Ik word gek hier...
Ik slaap al 3 nachten niet. Warme moedermelk, russisch rukken ( een half uur op je linkerhand zitten, met je ogen dicht 1 vinger kiezen en dan raden welke het was al je klaar bent...als het al zo ver komt), shoarma tellen...niets helpt. Iemand tips?
On topic: Matthews kan haast alleen maar tegenvallen qua punten.
P.S. waar Matthews staat, lees: Contador, Greipel, Colbrelli, Roglic of een andere willekeurige renner die ooit je hart heeft gestolen in een rit in 2015
Waarom zou een ploegleider bij voorbaat situaties bevestigen of uitsluiten. In mijn optiek is Matthews op voorhand in alle sprintetappes de aangewezen man en zal arndt alleen voor eigen succes sprinten als Matthews of pech heeft of blijkt slecht te zijn etc.
Groene trui lijkt mij sowieso geen haalbare kaart voor hem. Dat wordt een strijd tussen sagan en de sprinter die de vlakke etappes domineert.
We moeten niet gaan doen alsof arndt een wereldtopper is. Met een geldende hiërarchie in een ploeg had ik dat Matthews zijnde nooit geaccepteerd.
Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. Dan ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.