Tour de France Scorito

1 2 ... 118 ... 283 284
Zadelpen

Matthews staat inderdaad bovenaan in de sunweb hiërarchie. Maar als blijkt dat jouw leadout veel sneller kan aan komen dan jijzelf, dan ben je in mijn ogen een kopman van niks als je toch elke platte rit voor je eigen kansen gaat.

Ik twijfel zelf ook nog heel erg over een soortgelijke situatie.

Phoenix0000

Maar ja, alsof Arndt daar dan ff voor podium gaat sprinten...

gesink/dekker

Ik denk dat de ploegleiding van Sunweb heeft gezien dat de topsnelheid van Arndt hoger ligt, dan dat van Matthews. Zag je bijvoorbeeld ook in de etappe die Sagan overtuigend won en waar Matthews niet mee ging in het wiel van Arndt.

Of dat de beslissing is geweest om af en toe voor Arndt te kiezen ipv Matthews weet ik niet. Maar kan mij wel voorstellen dat Matthews zich richt op de tijdrit + etappe 3 en dat Arndt etappe 2 (die vaak mega hectisch is) voor zijn rekening neemt

vasnd

Juist ja. Arndt voor de vlakke etappes. De man die duelleerde met Meersman, Drucker, Cort en Benatti. En dat niet won. Lekker sprinten voor plek 14. Heb je het deelnemersveld gezien?
100% Matthews, voor elke etappe.

Laatst gewijzigd
Michel091

Fijn dat een keer gezegd wordt dat 750.000 duizend dus eigenlijk 750.000.000 is. Lijkt me ook niet zo moeilijk ook toch mensen? Als je dit niet kan, hoe bepaal je dan in godsnaam of een renner zijn geld waar is. Klasse! Groetjes

Rebellin

'@Michel ga jij jezelf eens heel gauw in een hoekje lopen schamen. Het is hier verdikkeme geen Tien voor Taal.

Treenert

Effentjes druk geweest maar wat veel nieuwe gezichten vanavond hier t.o.v. de afgelopen week. Gezellig! Nu nog zinvolle dingen zeggen.

Zoiets als dit:
"Ik slaap al 3 nachten niet. Warme moedermelk, russisch rukken ( een half uur op je linkerhand zitten, met je ogen dicht 1 vinger kiezen en dan raden welke het was al je klaar bent…als het al zo ver komt), shoarma tellen…niets helpt."

Ik heb me hier de schoempes (of hoe spel je dat?) om gelachen. DANK!

Treenert

Ooooh ja bijna vergeten te zeggen: Roglic is ziek

Nu gaat iedereen roepen : Bron?
Antwoord: Leon van Bon (plaatsgenoot)

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ de Bavariaan heb ik er nu een sterretje bij? :)

Poeksel

Je sprak Leon op een terras, hoop ik?

Treenert

Nope, buurman van mijn (oude) ouders

Laatst gewijzigd
Michel091

'@Rebellin
Mag ik alweer uit het hoekje? Sta er een grof kwartier.. trouwens, gaat tien voor taal niet over taal? niet over cijfers

Taal: abcdefg....
Cijfers: 12345 (bijv. 750.000)

Groetjes

flashke

'@michel091
taal: abcduizend
Terug in de hoek!

@treenert
Heb je even tijd morgen? Misschien kun je Leon ergens uitnodigen op een terrasje in Leuven, ik wil dat die traditie standhoudt.

Icon

De wielerflits forum poule:

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/scorito?code=F556058F-3ACD-43C2-824D-05556E8A20B1

Zadelpen

'@treenert

Zouden die (oude) ouders van jou, met alle respect, het wel goed hebben verstaan van hun buurman? Misschien zei Leon wel 'kwiek' ipv 'ziek'.

Zou er nog een andere buurman dit verhaal kunnen verifiëren? Of misschien heeft iemand uit dit topic wel een lekkere zus die ons even bij de hand neemt.

Die 'uit de vierde hand' informatiebronnen neem ik meestal met een korreltje zout.

(Wens jouw ouders verder alle gezondheid, het is hier en daar met een dolletje he ;-) )

Laatst gewijzigd
ONCE

Of hij heeft ondertussen nieuwe ouders, dat kan ook

aardappeljager

Cijfers zijn 0 1 2 3 4 5 6 7 8 en 9

750.000 is geen cijfer maar een getal.

On: bericht over roglic is interessant. Heb hem als een van de eerste in mijn team gezet. Hem eruit halen geeft veel upgrade mogelijkheden

zomaareens

Ja ziek ziek... aan de race..? Of plankenkoorts..neem aan als ie echt ziek is dat ie niet start...?

rosas

Kijk ook eens op de site van venturatourspel.nl
van meerdere deelnemers gehoord een superspel

tvm

Er wordt hier wat balinerend gedaan over Arndt die toch veel sprinters er oplegde in de giro vorig jaar.
Noem mij twee massasprint in een grote ronde die Matthews won.
Nee, de tweede rij is hij voor.
Nee, hij is mijn 3 m niet waard.

yoeri

Ik heb nog 750.000 over voor een sprinter. Kom er zelf niet helemaal uit. Iemand een goede tip, jonge sprinter die voor eigen kans mag (Boudat of wellicht Bettiol?). Of toch eerder een Bevin of een Petit? Iemand een goede tip? Thanks.

tvm

Treenert, kun je direct vragen of Gesink voor bollen gaat?

TrEb

Wat betreft het bericht van Roglic, is het niet zo om de favorietenrol naar z'n concurenten te schuiven? Wanneer hij echt ziek is zal hij niet starten.

De bavariaan

'@treenert

Zaterdag als roglic kotsend van de fiets af springt en vervolgens zegt dat jij gelijk had, krijg jij er zeker 2 sterretjes bij vriend

Matt89

Gisteren de minnares van Roglic gesproken. Zij gaf aan dat alles "primoz" in orde is. Vooral een kwartier vol gas geven gaat beter dan ooit. Ik ben dus gaan rekenen en als hij de 1e etappe in een kwartier rijdt, rijdt hij 56 gemiddeld. Daarmee is de eerste ge(i)le trui wel verzekerd!

Doe er je voordeel mee!

1 2 ... 118 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.