Tour de France Scorito

1 2 ... 119 ... 283 284
WCEendT

'@tompot
Niet alles zo serieus nemen :)

Mathieu Moller

750000 = 750 duizend, terwijl 750.000 gewoon zevenhonderdvijftigkommanulnulnul is.

Pietje Precies

Onzin. De punt is gewoon voor de leesbaarheid.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Wie denken jullie dat dit jaar het ploegenklassement gaat winnen?
Sky/Movistar/AG2R?

WCEendT

'@Mathieu
Welk land leef jij? In Nederland is een punt gewoon voor leesbaarheid vriendelijke vent.

Mathieu Moller

Dus pi (3.14159265....) is eigenlijk oneindig groot? ;)

Laatst gewijzigd
Mardai

Wat een discussies vriendelijke vrienden.

Heeft er iemand zin in zaterdag?

Blaagstra

Goeie matt89! Minnares met stoothelmpje op?Bleef bij jou bij praten? Maar roclic is serieus niet in orde. Andere bronnen uit wielerwereld bevestigen. Wisselen mensen!!! En gelijk maar even stokpaardje herhalen: ouwe ajejandro gaat met voormalig medebloedzaktoaster zubeldia voor de grijze trui, fijn om te lezen dat de meeste het ook inzien.

Martinho237

'@Treenert

Geen dank!

Oeverloos discussie voeren over renners, ploegen, tactieken, parcours, weersverwachtingen, menstruatiecycli van je buurvrouwen, etc. is leuk en boeiend, maar het is ook belangrijk een kwetsbare kant van jezelf te laten zien. Bij deze.

Alle zekerheden die ik dacht te hebben (Matthews voor groen, Contador in vorm, een anonieme Fuglsang, een uitgeputte Quintana, een topfitte Roglic) vallen 1 voor 1 -mede dankzij de forumista alhier- onder mijn voeten vandaan. Ik weet het niet meer. De totale paniek slaat nu toe.

Rebellin

'@Blaagstra

Stop a.u.b. met trollen!

Koen de Kort gaf in een interview aan dat Contador in het AK niet zozeer hoeft te vrezen voor Quintana, maar vooral voor Alejandro. Dat zou betekenen dat we ome alejandro moeten hebben!

RubenVB

'@Yoeri Of je neemt Impey of Keukeleire!

Weet je wat het is. Niemand weet wie er meer punten gaat halen. Het zijn allemaal gokjes. Niemand hiervan is de echt enige uitgesproken sprinter en ze kunnen allemaal een beetje sprinten. Doe je ogen dicht en wijs er één aan. Heb ik ook gedaan bij één van deze namen die jij en ik noemen.
Ik maak het makkelijk voor je om met ogen dicht te wijzen:

Impey
Keukeleire
Boudat
Bevin
Bettiol
Petit
Zabel
Vanspeybrouck
Smith
Pasqualon

De kansen zijn van deze mannen allemaal ongeveer hetzelfde. Als ik in de toekomst kon kijken, had ik je graag verteld wie de meeste punten ging halen.

Knalerwtensoep

'@mathieu Daarom is het in Nederland dan ook 3,14159265... We gebruiken in Nederland de komma voor decimale getallen en de punt voor leesbaarheid. Als je dit nog niet begrijpt raad ik je aan je eens wat meer op te letten op school. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/462/komma_of_punt_bij_decimale_getallen/

jsprunk

Kruijswijk was ook ziek voor de Giro van 2016. Blij dat ik hem toen terug in mijn team heb gezet na twijfel vanuit dit forum. Roglic blijft er mooi in.

Lancearmstronghero

jeetje, wat een gezever hier!!

snellerfietsen

Dat van Roglic schijnt inderdaad waar te zijn. Vroeger zelf op behoorlijk niveau gefietst en ken nog een collega van de fysio bij LottoNL. Hij heeft een griepje deze week en hij zal waarschijnlijk wel starten maar ze verwachten er niet veel van. Van Emden moet het nu doen.

Martinho237

Alle 'inside information' zoals van snellerfietsen neem ik niet eerder serieus dan dat er namen en rugnummers bijstaan.

kevinraar

rubenvb sommige van de sprinter die in jou lijst staan moet helpen in de sprint daar heb je dan niks aan

Mardai

Is het nou wel waar of niet waar van Roglic stelletje etters :P

gesink/dekker

'@Mardai,
Als het wel waar zou zijn, dan komt dat de komende dagen echt wel naar buiten. De telegraaf is bijvoorbeeld een krant die houdt van dit soort berichten.

Poeksel

Of het komt anderhalf week later in het nieuws, zoals bij Kruijswijk in de Giro...

gesink/dekker

'@Poeksel,
Er zit wel een verschil tussen beide berichtjes. Kruijswijk ging voor een klassement, als je dan verteld in de media dat hij nog niet fit is, last van zn ribben heeft en niet diep kan gaan. Dan gaan de tegenstanders daar optimaal gebruik van maken, door Kruijswijk onder druk te zetten. Over Roglic, hij rijdt een tijdrit. Hier hebben tegenstanders geen invloed op. Een Martin interesseert het echt niet of Roglic fit is of niet. Als Martin geen goede tijdrit rijdt, pakt hij alsnog het geel niet.

Poeksel

Dat is waar. Maar uit zichzelf zal TLJ het waarschijnlijk niet melden, mogelijk als er naar gevraagd wordt.

Mardai

En Cavendish mensen?

Mijn hoofd zegt niet nemen..mijn hart zegt wel nemen :P.

Lancearmstronghero

niet nemen

Flop2004

Kink in het treintje van Bouhanni: Soupe oververmoeid en vervangen

1 2 ... 119 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.