Goeie matt89! Minnares met stoothelmpje op?Bleef bij jou bij praten? Maar roclic is serieus niet in orde. Andere bronnen uit wielerwereld bevestigen. Wisselen mensen!!! En gelijk maar even stokpaardje herhalen: ouwe ajejandro gaat met voormalig medebloedzaktoaster zubeldia voor de grijze trui, fijn om te lezen dat de meeste het ook inzien.
'@Treenert
Geen dank!
Oeverloos discussie voeren over renners, ploegen, tactieken, parcours, weersverwachtingen, menstruatiecycli van je buurvrouwen, etc. is leuk en boeiend, maar het is ook belangrijk een kwetsbare kant van jezelf te laten zien. Bij deze.
Alle zekerheden die ik dacht te hebben (Matthews voor groen, Contador in vorm, een anonieme Fuglsang, een uitgeputte Quintana, een topfitte Roglic) vallen 1 voor 1 -mede dankzij de forumista alhier- onder mijn voeten vandaan. Ik weet het niet meer. De totale paniek slaat nu toe.
'@Yoeri Of je neemt Impey of Keukeleire!
Weet je wat het is. Niemand weet wie er meer punten gaat halen. Het zijn allemaal gokjes. Niemand hiervan is de echt enige uitgesproken sprinter en ze kunnen allemaal een beetje sprinten. Doe je ogen dicht en wijs er één aan. Heb ik ook gedaan bij één van deze namen die jij en ik noemen.
Ik maak het makkelijk voor je om met ogen dicht te wijzen:
Impey
Keukeleire
Boudat
Bevin
Bettiol
Petit
Zabel
Vanspeybrouck
Smith
Pasqualon
De kansen zijn van deze mannen allemaal ongeveer hetzelfde. Als ik in de toekomst kon kijken, had ik je graag verteld wie de meeste punten ging halen.
'@mathieu Daarom is het in Nederland dan ook 3,14159265... We gebruiken in Nederland de komma voor decimale getallen en de punt voor leesbaarheid. Als je dit nog niet begrijpt raad ik je aan je eens wat meer op te letten op school. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/462/komma_of_punt_bij_decimale_getallen/
'@Poeksel,
Er zit wel een verschil tussen beide berichtjes. Kruijswijk ging voor een klassement, als je dan verteld in de media dat hij nog niet fit is, last van zn ribben heeft en niet diep kan gaan. Dan gaan de tegenstanders daar optimaal gebruik van maken, door Kruijswijk onder druk te zetten. Over Roglic, hij rijdt een tijdrit. Hier hebben tegenstanders geen invloed op. Een Martin interesseert het echt niet of Roglic fit is of niet. Als Martin geen goede tijdrit rijdt, pakt hij alsnog het geel niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.