Tour de France Scorito

1 2 ... 120 ... 283 284
elstupidoloco

'@Flop

iets zegt me dat hij een of andere wilde party met Bouhanni gehad heeft ;-)

Flop2004

'@elstupidoloco

Zou zo maar kunnen natuurlijk. Wel weer een onzekerheid extra in mijn sprintploeg.....

Charlie33

Er zit een haar in mijn Soupe. Bouhanni is nog rustig, geen bokspartijtjes ofzo

Mardai

Bouhanni wint het geel dit jaar! Mark my words

robertus

Gewoon lotto jumbo ff bellen en vragen naar de heer Roglic

Wielrennertje

Bleiswijkseweg 37-a
2712 PB Zoetermeer het adres van TLJ, staat op hun site. Effe naartoe gaan. Zit het spuitpoep op de muren is hij waarschijnlijk ziek.

barcasportz

EDIT: Houd deze tip liever voor mijzelf.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@barcasportz: breaking news van 9 dagen geleden? :p

barcasportz

Niet zo serieus jongenss

Pantano

Pfff Roglic ziek. Dat maakt de puzzel alleen maar weer lastiger. Is hij op tijd fit of moet je 'm buiten je ploeg laten nu.

Rebellin

Nu Roglic ziek blijkt, is dat wel weer goed nieuws voor mijn Poultje. Nu kan ik 500k besparen door Der Panzerwagen te selecteren. Met die 500k kan ik toch maar mooi Naesen upgraden naar Daniele Bennatti. Ik geloof nog in de oude vos.

flashke

Ondanks dat het sowieso een poeptip is die iedereen al kent, ben ik razend benieuwd naar de post van barcasportz voor de edit. Tipje van de sluier vriend?

fietsumerin

Zabel of boudat als sprintopvulling?

barcasportz

'@flashke als je je eerste zin weg had gelaten had ik t wellicht verteld :(

Al stelde het sowieso vrij weinig voor, maar nieuwsgierigheid is een drug he ;)

Laatst gewijzigd
robertus

poep er niet in heren waarschijnlijk een luchtbel

flashke

'@barcasportz
Tipje van de sluier vriend?

arviidd

Aah Froome en Porte zijn tegen elkaar aan gereden op Belles Filles. Froome was op weg terug naar beneden en knalde met 118 KM/H vol op Porte. Beide afgevoerd met de ambulance.

Kunnen er dus ook uit.

janstof

Robert Gesink & Thomas de Gendt.

Beide mannen zijn één miljoen waard en lijken voor de etappe overwinningen te gaan, wat betekent dat ze ook in aanmerking kunnen gaan komen voor de bolletjestrui. Nu vindt ik het lastig de keuze te maken, Thomas de Gendt reed een goeie dauphiné, maar viel helaas uit met een polsblessure. in hoeverre is hij hiervan hersteld?
Gesink lijkt ook een goeie vorm te hebben, geeft dit in een interview ook aan, en geeft aan voor de etappes te gaan. Echter zegt hij wel dat hij de kans zeer klein acht om de bolletjestrui te pakken aangezien het parcours hem niet helemaal ligt (beter geschikt voor Bennett ?). Als Gesink 1 etappe wint, is hij zijn geld nog niet waard (tenzij hij captain is).
Wat zien jullie als betere keuze ? of nog belangrijker, Hoe is het met de blessure/vorm van de Gendt?

robertus

Tip: zie Gesink in Vuelta 2016 nog eens na

Laatst gewijzigd
ronddraaien

'@janstof
1 mil? Uran. Any time, any day.

barcasportz

'@flashke

Was geen tip maar een grapje ;)

sprintgeit

Mijn eerste renner vs renner vraag dit jaar. Ben toch wel benieuwd naar jullie mening aangezien ik dit inschat als mijn laatste hoofdpijndossiertje.

Majka, Meintjes en EBH vs Valverde, Bennett en Naesen + 250k over waar ik niks mee doen.

EBH en Naesen in principe met name geselecteerd voor de heuvelritten (niet per see vaste stek in sprintploeg). EBH zou dan wel de gedachte achter zitten dat hij bij uitvallen Cav van pas kan komen. Heb met alle mogelijke creativiteit nog getracht om van Naesen een Gilbert te maken, aangezien ik daarmee wel voor optie 2 zou durven te kiezen, maar helaas gaat dit niet lukken. De hoop met de 1e variant is dus dat Cav tegenvalt en Valverde in de etappe uitslagen niet al te ver boven Meintjes en Majka eindigt. Ik verwacht echter veel van Valverde op dit parcours, sluit zelfs niet uit dat hij zn podiumplek kan herhalen zeker met zn tijdritvorm dit jaar. De hoop met de 2e variant is dus dat Bennett de meevaller wordt van de tour, en dat Valverde een z'n 7 top 10 plekken van 2016 gaat herhalen inclusief een mooie eindklassering.

Wat zijn jullie ideeen bij deze renners en hun potentiele punten?

Koenniiee

Zo, alles staat, nu twijfel ik alleen nog tussen Bardet of Aru? Voor mijn gevoel zit er weinig tussen en Aru is zelfs in hele goede doen. Daarnaast zou Aru wel eens outsider kunnen zijn voor de bollen, één slechte dag zou dus wel eens een aanvallende Aru met top 10 klasseringen kunnen produceren. Dat zie ik bij Bardet niet gebeuren.

Groot dubio voor mij wie de meeste punten gaat sprokkelen.

Poeksel

'@Koenniiee: ik denk niet dat ze veel zullen schelen in punten, maar je opmerking bij Bardet snap ik niet. In 2015 pakte Bardet uit de aanval bergrit+3e plek bollen, waarom zou dat nu anders zijn?

Patriickjoo

Welke combinatie zien jullie meer punten pakken; Boudat met Roglic, of Hagen met S Henao?

1 2 ... 120 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.