Tour de France Scorito

1 2 ... 129 ... 283 284
kierewietje

'@gids5 majka is een kanjer en froome een fenomeen. Je hebt wel AK rijders nodig, maar t zwaartepunt hoort aan de sprint kant te liggen. Dit zou eigenlijk niet uitgelegd moeten hoeven worden.

Samn Bony

'@treenert
Geweldige post, neeeee beste post tot nu toe op het forum.!

robotour

Mooi al die discussies over sprinters. Benieuwd hoeveel etappes echt in een massasprint gaan eindigen en welke topsprinters constant top 10 sprinten.
- Cavendish - zekerheidje ondanks zijn ziekte...
- Kittel - goede trein - goed voor punten
- Greipel - kiest zijn ritten - al presteert zijn ploeg toch al een tijdje minder.
- Groenwegen - Nederlands hoop - zou dit jaar in de Tour beter moeten doen dan vorig jaar
- Demare - in goede vorm - pakt voldoende punten
- Bouhanni - redelijke trein - maar blijft een brokkenpiloot - groot risico voor in je team (zou alternatief kiezen)
- Kristoff - mindere vorm / hommels met de ploeg - lijkt mij niet dat dit in de Tour opeens goed komt...

- Sagan alleskunner - kan je (bijna) niet omheen - tenzij hij een zeer slechte tour gaat rijden
- Matthews - goed in vorm - andere opties: Colbrelli/Ulissi/Vanavermaet/Gilbert/EBH - Arndt

Dit is de keuze uit het hoofdmenu van de topsprinters. Dit kan je naar believe aanvulen met de keus uit B-C sprinters.
De Tour is de Tour, niet alles gaat volgens een standardsenario...dus afwijken van gangbare keuzes zou ik zeker overwegen, alleen dan moet je deze wel
in de juiste etappes opstellen;)

DeRetrorenner

Ik zoek naar wat bevestiging :) Hebben jullie ook 'last' van het volgende:
Je klikt impulsief een dure renner uit je team en vervangt deze voor een goedkopere.
Daarna heb je even het gevoel dat je de rijkste man/vrouw op de wereld bent en je maakt een duidelijke upgrade met het geld dat je zojuist 'verdiend' hebt.
Je bent volledig tevreden na je keuze, maar als je je blik over je hele team laat gaan, raak je toch weer teleurgesteld. Dit is hem ook niet.

kevinraar

Ulisi of van avermaet?

siets

'@Retrorenner, precies dat... ie-de-re grote ronde weer

Klootje Kriekeljon

Wees gerust jullie kunnen Roglic allemaal weer terug in je ploeg gooien hoor :P

http://siol.net/sportal/tour/slovenci-na-dirki-po-franciji-444186

WCEendT

'@Gids
Froome en Majka heb ik beide.

Maar heb vooral AK-renners die wat extra's brengen, tijdrit, teampunten, punch of jongerenklassement.

jort101

Zoo, mijn team staat als een huis. Zal van elke categorie 1 willekeurige renner noemen.

Klassement: Fuglsang
Klimmer: uran
Aanvaller: Gilbert
Tijdrit: Kung
Sprinter: Demare

zomaareens

Wat staat er nou in dat artikel van christoff..?

Sonnycolbrelli

Ze vinden chris tof

daannnnn

Ze vinden dat Kristoff doet opwaaien op dit forum

Treenert

Het gaat voornamelijk om een mogelijk vertrek en dat hij dat wellicht tijdens de Tour al bij een team zal tekenen. Zou ook gewoon Katusha kunnen zijn.

Er wordt geen moment gesproken over Zabel. Dus eigenlijk wordt er NIETS gezegd.

romanoww

Treenert, werkt je google translate wel goed?

– Hvis ikke Kristoff leverer den første uka, så kan det være at laget sier: «Kristoff: Nå har du fått dine sjanser. Nå setter vi på Zabel.» Det vil være krise for Kristoff, mener Dag Otto Lauritzen.

Staat letterlijk wat ik eerder vertaald aangaf. Mocht hij niet presteren stappen ze over op Erik.

jort101

'@romanoww
Maakt Erik z'n rentree? ;)

flashke

Als Erik zijn comeback maakt, pak ik hem sowieso. Kittel is er niks tegen.

jort101

Hmmm, ik ga dan toch voor Cavendish :p

ronddraaien

Wie laat zich nu door zo'n bericht beïnvloeden? ALS hij niet presteert. Hij reed vorig jaar zeven keer top tien + top vijf in het puntenklassement, en een zieke Alex won zelfs bijna een rit in de Dauphiné. Die zal er 100% zeker staan. Ze zullen sowieso niet overstappen op Zabel zolang hij top 10 rijdt, want ze weten ook wel dat Zabel niet veel beter dan dat kan.

@jort
Als Cav niet presteert, stappen ze over op EBH. Wat nu?

Laatst gewijzigd
ONCE

Breaking

Kristoff tekent bij

http://www.colorear.eu/dibujos-de-abejas-para-colorear/abeja/

Treenert

'@ Romanoww
Schiet mij maar lek, als ik naar je linkje ga kom ik je tekst niet tegen

kevinraar

Ulisi of van vermaet kiezen

Zadelpen

Je moet wel een hele dure fietsbril hebben om ongeschonden door deze zoute-ogenstrooierij te kunnen komen.

Laatst gewijzigd
Jori

Alsof je uit de wind wordt gehouden door een strooiwagen....

RubenVB

'@Zadelpen sterk in je schoenen staan, om je niet te laten verleiden tot aanpassingen.

Zelf onderzoek. Daar begint het mee.

Btw. Swift mengt zich toch in de massasprints. Koopje voor 1 mljn.

Treenert

Teamoverzicht

Klassementsrenner 6 € 20.500.000
Klimmer 3 € 2.250.000
Tijdrijder 2 € 2.750.000
Aanvaller 1 € 1.000.000
Sprinter 8 € 24.500.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 51.000.000

Aardige verdeling lijkt me zo, ik ga winnen denk ik ;)
Of hebben we hier nog een mening over?
Ik ben klaar!!! (in ieder geval tot morgen wanneer iemand weer iets interessants roept)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 129 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.