Mooi al die discussies over sprinters. Benieuwd hoeveel etappes echt in een massasprint gaan eindigen en welke topsprinters constant top 10 sprinten.
- Cavendish - zekerheidje ondanks zijn ziekte...
- Kittel - goede trein - goed voor punten
- Greipel - kiest zijn ritten - al presteert zijn ploeg toch al een tijdje minder.
- Groenwegen - Nederlands hoop - zou dit jaar in de Tour beter moeten doen dan vorig jaar
- Demare - in goede vorm - pakt voldoende punten
- Bouhanni - redelijke trein - maar blijft een brokkenpiloot - groot risico voor in je team (zou alternatief kiezen)
- Kristoff - mindere vorm / hommels met de ploeg - lijkt mij niet dat dit in de Tour opeens goed komt...
- Sagan alleskunner - kan je (bijna) niet omheen - tenzij hij een zeer slechte tour gaat rijden
- Matthews - goed in vorm - andere opties: Colbrelli/Ulissi/Vanavermaet/Gilbert/EBH - Arndt
Dit is de keuze uit het hoofdmenu van de topsprinters. Dit kan je naar believe aanvulen met de keus uit B-C sprinters.
De Tour is de Tour, niet alles gaat volgens een standardsenario...dus afwijken van gangbare keuzes zou ik zeker overwegen, alleen dan moet je deze wel
in de juiste etappes opstellen;)
Ik zoek naar wat bevestiging :) Hebben jullie ook 'last' van het volgende:
Je klikt impulsief een dure renner uit je team en vervangt deze voor een goedkopere.
Daarna heb je even het gevoel dat je de rijkste man/vrouw op de wereld bent en je maakt een duidelijke upgrade met het geld dat je zojuist 'verdiend' hebt.
Je bent volledig tevreden na je keuze, maar als je je blik over je hele team laat gaan, raak je toch weer teleurgesteld. Dit is hem ook niet.
Treenert, werkt je google translate wel goed?
– Hvis ikke Kristoff leverer den første uka, så kan det være at laget sier: «Kristoff: Nå har du fått dine sjanser. Nå setter vi på Zabel.» Det vil være krise for Kristoff, mener Dag Otto Lauritzen.
Staat letterlijk wat ik eerder vertaald aangaf. Mocht hij niet presteren stappen ze over op Erik.
Wie laat zich nu door zo'n bericht beïnvloeden? ALS hij niet presteert. Hij reed vorig jaar zeven keer top tien + top vijf in het puntenklassement, en een zieke Alex won zelfs bijna een rit in de Dauphiné. Die zal er 100% zeker staan. Ze zullen sowieso niet overstappen op Zabel zolang hij top 10 rijdt, want ze weten ook wel dat Zabel niet veel beter dan dat kan.
@jort
Als Cav niet presteert, stappen ze over op EBH. Wat nu?
Teamoverzicht
Klassementsrenner 6 € 20.500.000
Klimmer 3 € 2.250.000
Tijdrijder 2 € 2.750.000
Aanvaller 1 € 1.000.000
Sprinter 8 € 24.500.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 51.000.000
Aardige verdeling lijkt me zo, ik ga winnen denk ik ;)
Of hebben we hier nog een mening over?
Ik ben klaar!!! (in ieder geval tot morgen wanneer iemand weer iets interessants roept)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.